Pontosság és körültekintés szükséges
A légrugózás nagyon hatékony, és érzékeny reakciójuk maximális kényelmet biztosít. Mindazonáltal ki vannak téve az öregedésnek, és ki kell cserélni, ha működésük több éves munka után károsodik. A BILSTEIN futóműszakértői tippeket adnak arra vonatkozóan, hogyan végezheti el a cserét minden professzionális autóműhely.
A tiszteletteljes hozzáállás elengedhetetlen
A légrugózás cseréje nem triviális dolog. Amikor a felfüggesztés elemeinek cseréjéről van szó, a legmagasabb szintű vezetési biztonság és vezetési kényelem a legnagyobb precizitást követeli meg a munkafolyamatokban. Ezért még a jól bevált szakemberek is tisztelettudóak a légrugós rendszereken végzett munkák során. De megéri: a légrugós rendszereket szervizelő autóműhelyek új célcsoportokat és új lehetőségeket tudnak megragadni. Ha néhány kulcsfontosságú pontra odafigyel, hibátlanul el tudja végezni a cseréhez szükséges munkát.
Példa: Mercedes E-osztály T modell (S 211)
Az alkatrésztől és a berendezéstől függően az expozícióval és a cserével kapcsolatos munka hatóköre jelentősen eltérhet. A Mercedes E-osztály T modelljéhez a BILSTEIN kínálja a „B4 légrugós modult” és a „B3 légrugózást”, amelyek alkalmasak a 211-es sorozathoz szintszabályozással és Airmatic-al is. A BILSTEIN B3 légrugózás (40-076638) például szintszabályzós járművekhez alkalmas.
A 211-es sorozatú limuzinhoz és kombihoz opcionális Airmatic is elérhető a szintszabályozás alternatívájaként. Az Airmatic egy komplett légrugós rendszer, amely az első tengelyen lévő légrugós modulokból és különálló légrugózásokból áll (mint a szintszabályzós változatnál). Különlegesség a hátsó tengely légrugós csőmembránja, amelyet előretöltött tartállyal szállítanak. Nem kapcsolhatók le, ezért a teljes hátsó tengelyt le kell szerelni cseréhez.
Részletes összeszerelési útmutató és adatlap
A munkafolyamat egyszerűsítése és a gyártó specifikációinak betartása érdekében a BILSTEIN minden légrugós termékhez pontos szerelési utasításokat tartalmaz, az adott alkalmazáshoz szabva. Ez azt jelenti, hogy beépül a felhalmozott műszaki háttértudás és az OE-ben több évtizedes tapasztalat, valamint a műhelyek gyakorlati munkájából származó új eredmények.
Ezen túlmenően minden csomaghoz adatlap tartozik, amely a lehetséges hibaforrásokkal foglalkozik, és biztonságos és hatékony eljárást javasol. Ezenkívül a BILSTEIN a Mercedes 211-es sorozathoz egy speciális beépítési idomszert is kínál, amely a drága szögmérő eszközök alternatívájaként szolgálhat. A BILSTEIN szorgalma a lehetséges hibaforrások kiküszöbölése és a telepítési folyamat optimalizálása terén itt is nyilvánvaló.