Gondoltad volna? Már több mint 500 darab BMW i3-ast adtak el Magyarországon

A BMW Group Magyarország a tavalyi egész éves rekorderedményei után, az idei első negyedévben is értékesítési csúcsot állított be, mind a BMW, mind a MINI, mind pedig a BMW Motorrad esetében.

A vállalat lassan két éve tartó modeloffenzívájának eredményeként, soha nem látott számú újdonság érkezett a márkakereskedésekbe, így a BMW márka megtöbbszörözve a piac és a prémium szegmens növekedési ütemét, több mint 34%-kal növelte eladásait idén a január-március időszakban. A közel 900 db-os BMW értékesítés azt jelzi, hogy soha korábban nem volt ilyen erős első negyedéve a márkának itthon.

Különösen jól szerepelt a tavaly év végén bemutatott új X5-ös, tovább erősítette pozícióját a BMW 5-ös sorozat, de nagyon szépen teljesített az X3-as, illetve a BMW X modellek általában, melyekből 376 darabot adtak át az ügyfeleknek ebben az időszakban. Kiemelkedő sikerrel folytatta pályafutását a BMW i3-as is és márciusban újabb mérföldkőhöz érkezett: immár több mint félezer ügyfél választotta a prémium elektromos modellt itthon a 2014 év végi bemutatása óta. Az idei első negyedévben 59 db BMW i3-as talált gazdára Magyarországon, mellyel a prémium elektromos autók piacán továbbra is piacvezető az innovatív koncepciójú modell.

Szintén jelentősen meghaladta az összpiac bővülését