Ha valaha is meg tudnánk határozni álmaink Jeskóját, az egy kicsit így nézne ki
Piros Koenigsegg Jesko tele van ünnepi vidámsággal
Amit a Koenigseggnek sikerült elérnie 30 évvel ezelőtti megalakulása óta, az nem más, mint hihetetlen, és a pályára összpontosító Jesko Attack-kel olyan autót hozott létre, amely nemcsak a márka első modelljeire emlékeztet, hanem szédítően sokféle autóval is rendelkezik. modern hajtáslánc-technológiák.
A Koenigsegg története 1994-ben kezdődött, amikor Christian von Koenigsegg megalakította. Csak 2002-ben mutatták be első modelljét, a CC8S-t, és 2006-ra a svéd márka a CCX-szel felhívta a figyelmet a szuper- és hiperautó-iparra. A Koenigsegg ezután 2010-ben az Agerával követte a CCX sorozatot, majd 2019-ben hivatalosan is lecserélte a Jeskóra.
A Jesko burkolata alatt egy 5,0 literes ikerturbós V8-as található, amely az Agerától származik, de jelentősen módosították, és most 180 fokos lapos főtengelyt használnak, amely súlyt takarít meg, és lehetővé teszi, hogy a motor 8500-as fordulatszámra forduljon. Normál szivattyús gázzal üzemelve a Jesko V8-as motorja 1280 LE-t és 1000 Nm nyomatékot ad le, de ezek az adatok 1600 LE-re és 1500 Nm-re emelkednek E85 bioüzemanyaggal.
A Koenigsegg mindössze 125 példányt épít a Jeskóból, és most mutatta be az egyik legújabb példányát. Ez a bizonyos Jesko élénk piros árnyalattal van festve, ami tökéletesen illik egy olyan szokatlan autóhoz, mint ez.
Az autót számos feltűnő szénszálas díszítés is díszíti, beleértve az első elosztót, a kanardokat, az oldalsó szoknyákat, a motorburkolatot és a masszív hátsó szárnyat. A tulajdonos ezüst színű kerekekkel is ellátta, amelyek egy piros féknyereg felett helyezkednek el.