Hamamatsu új fegyverei az Intermot-on

Hamamatsu mesterei új pengét kovácsoltak, hogy a „Kard” ismét történelmet írhasson. A kardnak  – Katana – különleges helye van a japán kultúrában és történelemben, hiszen nemcsak fegyverként tekintettek rá, hanem műtárgyként is. Nincs ez másképp azzal a Suzuki által elindított úttal sem, amiben a Suzuki Katana éles pengeként hasított bele a 80-as évekbe és került a történelem legikonikusabb motorjai közé. Jöhet a ráadás!

Az egykor megálmodott Katana külső jegyeiben olyan nemes és letisztult, hogy szépsége azóta sem fakult meg. Az egykori design töretlen sikerét a Katana kultusza fémjelzi, így nem csoda, hogy a Suzuki fejlesztéseinek célkeresztjébe ismételten a Katana került. Ha megpróbálunk visszaemlékezni az 1980-as kölni bemutatóra, a Katana merész és úttörő formavilága sokaknak okozott meglepetést, mégis beigazolódott a fejlesztés sikere, hiszen a 80-as évek meghatározó formája azonnal elnyerte a közvélemény tetszését. Az akkori siker a tradicionálisan megbízható és fejlett motorkerékpároknak valamint a Target Design csapatának formatervével valósult meg. Erőt sugárzó markáns vonalait pengeszerű élek jellemezték, még a lámpát körbeölelő idom csúcsában összpontosított forma is a kardot idézte. Mint a penge, úgy vágott keresztül mindenen a KATANA.

A múlt felidézésével egy időben rendkívüli várakozás és kíváncsiság övezte a most megrendezésre kerülő INTERMOT kiállítását, ahol lerántottuk a leplet az Új Suzuki Katana-ról.

A többi sikeres modelljeink mellett azonnal a figyelem középpontjába került az új motor, melynek alapjai a legerősebb Suzuki-tól, a GSX-R1000-től származik, ezáltal a Katana határozott karaktere lehengerlő teljesítménnyel párosul. Az utcára hangolt GSX-R erőforrás és a legújabb fejlesztésű GSX-S váz, az állítható első futómű, a Brembo 4 dugattyús radiális fékek és az új informatív LCD műszerfal jellemzi a KATANA-t, amit Dunlop Sportmax Roadsport 2 gumikkal szereltek fel. A klasszikusokat idéző első lámpát markáns vonalvezetésű fejidom fogja közre, melynek vonalvezetése végigfut a tank egész oldalán. Az ülést és az azt körülölelő faridomot is éles vonalak jellemzik, majd az elkeskenyedő „kard éleiben” köszön vissza a hátsó lámpa formája. Csupaszon őrizve a faridomot, egyben elegáns megoldás a lengővilláról felvitt rendszámtáblatartó, hiszen ezzel is növeli a motor a sportos megjelenését.

A kategóriájában egyszerre nyújt fölényt a sportos megjelenése és teljesítménye, megnyerve azon motorrajongókat, akik kedvelik a „Kard” múltidéző, de egyben a legmodernebb technikai fegyvertárát.

Érkezik a megújult GSX-R1000 és GSX-R1000R

A 2019-es GSX-R1000 is rendelkezik már a kétirányú gyorsváltóval, a GSX-R1000R pedig további fejlesztések révén még inkább a versenypályákra született. A fém fékcső mellett a váz/lengőkar állítási lehetőségével tovább növelheted a versenypályákon az előnyödet, vagyis az eddiginél még „hegyesebben” tudsz dönteni a kanyarokban. Az Új GSX-R1000 és GSX-R1000R megújult fényezéssel és Bridgestone Battlax RS11 gumikkal szerelt.

2019 RM-Z250

Az Új RM-Z250 most még könnyebb és gyorsabb mint valaha. A 4. generációs továbbfejlesztett motor az RM-Z450-től átvett technikai megújulás szülötte, mely minden eddiginél magasabb teljesítményt nyújt. Rajt elektronika, 5 százalékkal erősebb motor és hatékonyabb fékek jellemzik, így a korábbi fejlesztési sikerek után tovább növeli kategóriájának vezető szerepét.

Ajánljuk figyelmetekbe az idén tesztelt motorokról született szösszeneteinket!

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/05/25/kenyelmes-pontos-nagyon-szeretheto/

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/05/30/o-oo-o-afrika/

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/06/08/igazi-szerelem-lehet-hogy-van-ilyen-cb1000ra/

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/08/16/nem-is-olyan-pici-az-a-125-kobcenti/