Hárommillió történet

Közösségi kampányt indított a BKK

Több mint hárommillió utazás történik nap mint nap közösségi közlekedéssel Budapest 3738 kilométer hosszúságú úthálózatán. Ennyi embert juttat célba, hoz össze a BKK minden egyes nap, hiszen minden utazás valamilyen cél érdekében történik. Az Összehozzuk a várost kampányban a napi hárommillió utazás mögött hárommillió sztori „elevenedik meg” – a történetek szereplőit keresi a BKK.

Három rövid, hétköznapi sztori, három célba érés története egy kisfilmbe tömörítve – a BKK-kampány részeként -, azt szeretné elmesélni, hogy milyen természetes és megbízható része a mindennapjainknak a budapesti közösségi közlekedés.

Folyamatosan kommunikálunk a szolgáltatásainkról, fejlesztéseinkről, ezzel a kampánnyal  azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy ezek mit jelentenek az utasaink számára. Az elmúlt időszakban például 280 új buszt, 48 új trolit és 200 új MOL Bubit állítottunk forgalomba. Bevezettük az NFC-s fizetési lehetőséget a BudapestGO-ban, és elindítottuk a BP Pay&GO (vásárlás és érvényesítés egyben) szolgáltatás tesztelését a 100E buszon. Mindezek még megbízhatóbbá, még kényelmesebbé teszik a szolgáltatásainkat, ami a hétköznapokra lefordítva azt jelenti, hogy az utasaink pontosan, biztosan, kényelmesen eljuthatnak oda, ahol várják őket, ahova fontos, hogy időben megérkezzenek – mutat rá Diószegi Ágnes, a BKK ügyfélkapcsolatokért és értékesítésért felelős vezérigazgató-helyettese. – Az édesapa a fia meccsére, a kamaszlány ebédre a nagymamához, a doktornő a betegéhez, a szerelmes a randevúra és a sor végtelenül folytatható. Mindenki valamilyen céllal utazik, mi pedig segítünk, hogy célba is érjenek az utasaink. Összehozzuk a várost – ezt a mottót kapta a kampány, amelyet szeretnénk a kampányon túl is »megtartani«. Napi hárommillió utazást szervezünk meg, napi hárommillió cél teljesül velünk. Szeretnénk megismerni és megmutatni ezeket a célokat. A sort pár elképzelt történettel elkezdtük, és az utasok bevonásával, valódi sztorikkal folytatjuk.”

A BKK arra kéri az utasait, hogy küldjék el utazásaik, megérkezéseik történetét: milyen „első” találkozásokra vitte el őket, milyen emlékezetes célok megvalósításában lehetett segítségükre a közlekedési társaság, vagy akár azt, hogy kihez, hova fontos, hogy mindennap odaérjenek időben.

A személyes történeteket az osszehozzuk@bkk.hu címre várják, a legérdekesebb sztorik különleges módon kelnek majd életre a közösségi közlekedés színterein.

A kampány folytatásában a napi hárommillió utazás nélkülözhetetlen szereplői, a járművezetők kapnak fontos szerepet: az ő szemszögükből mutatja be a BKK a célba jutások, a fontos, emlékezetes utazások történeteit.

Budapesti Közlekedési Központ