Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Hivatalosan Sebestyén Balázs vezette Magyarországon elsőként a Lexus LC 500-ast

Posted on 2017.09.25.2022.07.07. By AztaCARom

Az immáron közel egy éve egy környezetbarát hibrid Lexus RX crossovert vezető Sebestyén Balázs különleges élményben részesült: Magyarországon elsőként ülhetett a Lexus hatalmas várakozások övezte szupersport-kupéja, az LC 500 volánja mögé.

A nemrégiben a Forbes által a ’legértékesebb hazai hírességként’ jegyzett, immáron közel egy éve egy környezetbarát hibrid Lexus RX-el közlekedő Sebestyén Balázsnak nem mindennapi meglepetéssel kedveskedett a világ vezető prémium hibrid autógyártójaként aposztrofált luxusmárka: hazánkban elsőként próbálhatta a LC sportkupé hibrid változatát.

Annak érzékeltetésére, hogy milyen elképesztő várakozások övezte Lexus új csúcsragadozóját, amely az Aston Martin DB11-el szemben is megállta a helyét, elég ha tudjuk: a japán takumi mesterek által a Lexus legmodernebb gyárában összeszerelt különleges autócsodából az első évben mindössze 50 darabot terveztek eladni Japánban, ám mindössze egy hónap alatt 1800 darabot rendeltek belőle (azaz harminchatszorosan túlrendelték), és hasonló a helyzet Európában is. Nem kis szó tehát, hogy a korlátozott darabszámban elérhető szupersportkupé első magyarországi példányát Balázs tehette próbára.

„Balázs a mindennapokban egy környezetbarát Lexus RX crossovert vezet, ám miután kipróbálta az RC-F sportkupé V8-as benzines változatát, valamennyi beszélgetésünkkor újra és újra áradozott róla. Gondoltunk hát egyet, és felajánlottuk neki, próbálja ki új csúcsmodellünk, az LC szupersportkupé hibrid változatát, amelyben elsőként mutatkozik be a világ legmodernebb hibrid hajtása, a Lexus Multi Stage Hybrid rendszere: a V6-os benzinmotorral kombinált villanymotor 4,7 másodperc alatt repíti az autót 100 km/órás sebességre, 250 km/órás végsebesség, és mindössze 6,4 literes átlagfogyasztás mellett, miközben károsanyag-kibácsátása egy kis városi autóénak felel meg. Kíváncsiak voltunk, vajon ezek után is kitart-e amellett, hogy egy sportautó azért csak egy V8-as motorral az igazi.” – meséli mosolyogva Kárpáti László, a Lexus magyarországi felelős vezetője.

Az új LC egyébiránt elérhető V8-as benzines motorral is, amelynek teljesítménye, ha lehet, még brutálisabb: 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége pedig 270 km/óra, amiért persze magasabb átlagfogyasztással és károsanyagkibácsátással kell fizetnünk. Bármelyik motorváltozatról is legyen szó, az autó nem csupán az egyik legszebb vonalvezetésű, legelegánsabb, és legprémiumabb belső kidolgozású, de egyben a legmeggyőzőbb menetteljesítményt kínáló modell is a kategóriában, amely méltán vált a japán luxus márka zászlóshajójává, és gyakorlatilag születése pillanatában legendává.

Mindezt Balázs reakciója is megerősíti: „Azért nem mondom, hogy nem próbálnám ki a V8-as változatot is, de bevallom elakadt a szavam. Sosem gondoltam, hogy egy hibrid autó ilyen elképesztő teljesítményre, ilyen igazi élményautózásra képes. És hát, Te jó ég, gyönyörű! Privilégiumnak érzem, hogy én próbálhattam ki elsőként Magyarországon, de azért kicsit most irigylem azt, aki elsőként tudhatja majd ezt az autót a sajátjának.” – fogalmaz lelkesen Balázs.

„Hiába, most már egyértelmű számomra, hogy kell az embernek egy robosztus, de környezetbarát SUV a mindennapokra, és egy különleges, szívet megdobogtató sportautó a különleges alkalmakra. Na jó, nem bánom, utóbbi is lehet hibrid.” – teszi hozzá mosolyogva a népszerű rádiós.

ÉS, AZT TUDTAD…? >>>

http://egyszermarlattamautot.hu/2017/09/25/tudtad-kozel-egy-eve-vezet-hibrid-lexust-sebestyen-balazs/

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Lexus, Lexus LC 500, Sebestyén Balázs

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Szakadék szélén állította meg a buszt egy francia utas az osztrák Alpokban
Next Post: A 2018-as Yamaha XSR700 és XSR900 új színei

Kapcsolódó cikkek

  • Ennyit számít a tökéletes üléspozíció Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. megalapításának 30. évfordulóját ünnepelte Hírek
  • Hétvégeken csak az első ajtón lehet felszállni a fővárosi 23-as buszokra Hírek
  • Nem SUV, hanem CUV a Formentor Hírek
  • Archív fotósorozatot indított a Közlekedési Múzeum Ctrl+C - Ctrl+V
  • Ocon: “Minden tökéletesen alakult” Hírek

Keresés

2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT