A Honda CRF250R elektronikai rendszere

22YM HONDA CRF250R
  • Három üzemmódot felkínáló HRC Rajtelektronika
  • A Motorüzemmód-kapcsoló (Engine Mode Select Button, EMSB) három térképet, illetve motorkarakterisztikát kínál fel a pilótának

KÉPEK >>>

A HRC rajtelektronikájának köszönhetően minden pilóta optimálisan rajtolhat, különösképp, hogy a rendszer három üzemmódban használható:

  1. szint – 8250 f./perc, nedves talaj/kezdőknek.
  2. szint – 8500 f./perc, száraz talaj/középhaladóknak.
  3. szint – 9500 f./perc, száraz talaj/tapasztalt pilótáknak.

A HRC rajtelektronika aktiválása roppant egyszerű – elég behúzni a kuplungkart és megnyomni a Start-gombot a kormány jobb oldalán elhelyezett kapcsolókonzolon. Ezt követően egyszer felvillan a visszajelző-LED, tudatván, hogy a rendszer aktív és 1. szinten áll. Ha a pilóta újra megnyomja – 0,5 másodpercnél hosszabban – a startgombot, a LED kétszer villan fel, a rajtelektronika pedig 2. szintre lép. Ezt a műveletsort megismételve háromszor villan fel a fénydióda, és értelemszerűen a 3. szinthez kapcsolódó programot aktiválja az elektronika.

A motorüzemmód-kapcsoló háromféle karakterisztikát, illetve térképet tartogat a különféle helyzetekre: Mode 1 (középállás), Mode 2 (lágy) és Mode 3 (agresszív). Az aktuális üzemmódról LED tájékoztat, amit éppúgy a kormány bal oldalán talál a pilóta, csakúgy, mint a motorleállító gombot, az EFI figyelmeztetőjét és az EMSB kapcsolóját.

FOTÓK >>>

A CRF250R és a CRF250RX érkezésével válik teljessé a továbbfejlesztett, 2022-es Honda CRF modellcsalád >>>