Honda CUV e: váz és futómű

  • Erős, acélcsövekből készülő, alul elvezetett váz
  • 31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópvilla, kétoldali hátsó rugóstag
  • 12”-os első és hátsó kerék
  • Elöl tárcsa-, hátul dobfék 

A CUV e:-t úgy tervezték, hogy könnyű, fürge, valamint könnyen kezelhető legyen, és minden motoros örömét lelje benne, a kezdőket és a tapasztalt pilótákat egyaránt beleértve. Az egyszerű, acélból készülő, alul elvezetett váz erős, strapabíró alapként szolgál, és a nyereg is jelentősen fokozza a használhatóságot, az ülésmagasság ugyanis mindössze 765 mm. 

A CUV e: tengelytávja 1310 mm, villaszöge 26°, utánfutása 79 mm, méretei pedig nagyjából megegyeznek a Honda SH Mode 125-ével. Hogy igazán fordulékony legyen és könnyedén küzdje át magát a torlódásokon, a fordulókör sugarát 1,9 méterre csökkentették, míg a szabad hasmagasságot 270 mm-ben határozták meg, hogy a nagyobb padkák se állhassák útját a – harcra készen is csak 120 kg-os – modellnek. 

A 31 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkóppár, a kettős hátsó rugóstag és a 12”-os kerékgarnitúra kiváló menetkomfortot, illetve úttartást ígér, és elsőrangú a 190 mm-es, egydugattyús féknyereggel társított első tárcsára, illetve 110 mm-es klasszikus dobfékre épülő kombinált fékrendszer (Combined Brake System, CBS) is. Amennyiben a vezető a hátsó féket használja, a CBS vezérlőrendszere önműködően elosztja a fékerőt az első és a hátsó fék között. 

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!