A Hyundai Motor Europe növekedésének négy stratégiai sarokpontja 2021-ig
- A Hyundai 2021-re Európa első számú ázsiai autóipari márkája szeretne lenni.
- 30 új modell és modellváltozat bevezetésével az elkövetkező öt évben a vállalat növelni fogja részesedését az európai gépjárműpiacon
- Ügyfélközpontú megközelítésének köszönhetően a Hyundai az ügyfelek élethosszig tartó mobilitási partnere lehet.
A Hyundai 30 új modellt és modellváltozatot vezet be Európában a következő öt éven belül, hogy növelje a márka részesedését az érintett piaci szegmensekben. A Hyundai i30 sorozat új tagjai, az i30 N és az i30 Fastback leleplezésével egyidőben a vállalat legújabb stratégiai megközelítését is kinyilvánítja.
„Annak érdekében, hogy 2021-ig Európa első számú ázsiai autóipari márkájává váljunk, ügyfeleink igényei és elvárásai alapján négy stratégiai sarokpontot határoztunk meg.” – nyilatkozta Thomas Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „Célunk, hogy „demokratizáljuk” az új technológiákat és ügyfeleink életét annak minden egyes szakaszában megkönnyítsük. A vevői elégedettség tekintetében mind az értékesítés, mind a szolgáltatás terén már jelenleg is a vezető autómárkák között vagyunk Európában, és nagy sebességgel haladunk előre: termékcsaládunk okos bővítésével, digitális- és kényelmi szolgáltatásainkkal együtt teljesen új vásárlói élményt hozunk létre és új ügyfélcsoportok számára is vonzóvá tesszük a márkát.”
A Hyundai négy stratégiai sarokpontja az új DNS-modellekre, a jövőbeli mobilitásra, az SUV modellekre, a sportos modellekre és az érzelemgazdagságra összpontosít.
A márka DNS-e: az i-modellek, mint a Hyundai európai sikerének megalapozói
A Hyundai DNS-autóinak sorát az i-sorozat modelljei képezik. Ezek az autók képviselik a Hyundai márka esszenciáját Európában, és továbbra is a márka sikerének az alapját jelentik a régióban. A 2016. évi eladások több mint 55 százalékával Európában, a jelenlegi i10, i20, i30 és i40 modellek az értékesítés fontos hajtóelemei, és garantálják a minőséget és a megbízhatóságot. Az új generációs i30, a Hyundai népautója a legújabb biztonsági és kapcsolódási lehetőségeket mindenki számára elérhetővé teszi.
Jövőbeli mobilitás: technológia-vezérelt és innovatív megközelítés, hogy az élen maradjunk
Jelenleg az autógyártók közül a Hyundai kínálja az hajtásláncok legszélesebb választékát. Ezt a környezetbarát mobilitás szegmensén belüli úttörő helyzetet, valamint a vállalatnak az üzemanyagcellás technológia tekintetében elért vezető szerepét erősítvén a márka 2020-ig világviszonylatban 14 új öko-modell bevezetését tervezi, köztük öt hibridet, négy plug-in hibridet, négy tisztán elektromos és egy üzemanyagcellás-elektromos járművet. A jövőbeli mobilitási koncepciókat érintő további befektetésekkel – mint az autonóm vezetés, a közösségi autóhasználat kezdeményezése, az interneten kapcsolódó autó platformok – a Hyundai mindenki számára elérhetővé teszi a jövő technológiáját.
SUV szegmens: prémium termékek a leggyorsabban növekvő piaci szegmensben
Az SUV modellek kiterjesztésével, a Hyundai a márkát még inkább kívánatossá és vonzóvá teszi az új ügyfelek számára. A Hyundai erős SUV bázisának kiépítése a Santa Fe bevezetésével kezdődött 2001-ben. Azóta az SUV modellek hitelességet és jelentős piaci részesedést szereztek a több mint 1,4 millió európai eladással. Rendkívül erős hajtóerőt biztosít a Hyundai Tucson. Amióta 2015-ben a kereskedésekbe került, a C-SUV a Hyundai leggyorsabban fogyó modellje lett Európában a 2017 közepéig több mint 250.000 eladott gépkocsival. A vadonatúj Konával a Hyundai belép Európa leggyorsabban növekvő B-SUV szegmensébe. 2018-ban egy kizárólag elektromos meghatású változat is bemutatásra kerül.
Teljesítmény és érzelemgazdagság: a Hyundai N és a motorsport
A Hyundai 2014-ben első WRC részvételén a legjobb csapatok egyike lett. A motorsportban szerzett tapasztalatok a Hyundai N almárka és a vadonatúj i30 N, a vállalat első nagyteljesítményű autója megépítésének alapjául szolgáltak. Az Hyundai N modell maximális vezetési élményt biztosít a mindennapokban. Az i30 N kiemelkedő teljesítményt nyújt a kanyarokban, versenypályán is kitűnően vezethető és kiegyensúlyozott vezetési módozatokat kínál a vezető preferenciái és az útviszonyok függvényében. Az N logó a sikán, vagyis a kettős kanyar szimbóluma – az utolsó kanyar a futamon, melynek során az i30 N-t alaposan tesztelték.
A fenti négy sarokpont képezi a Hyundai „Út 2021-be” programjának az alapját, melynek célja, hogy 2021-ig az első számú ázsiai autómárkává váljon Európában. E cél elérése érdekében a vállalat a már szilárd ügyfélkapcsolataira összpontosítja figyelmét: vásárlóival történő folyamatos együttműködésben és elvárásaiknak minden szintre kiterjedő vizsgálatával a Hyundai, mint ügyfelei élethosszig tartó mobilitási partnereként tovább erősíti pozícióját.