Ismét népszerű volt a BKK 150 forintos szüliNAPIjegye

Február 14-én mindössze 150 forintért egész nap korlátlanul lehetett utazni a BKK járatain, az akció népszerűsége a BudapestGO használati adataiban is megmutatkozott. Az alkalmazás második szülinapján tizenegy százalékkal többen választották a BudapestGO-t, és 20 százalékkal több útvonalat terveztek a szüliNAPIjegy hatására.

Harmadik alkalommal kedveskedett a kedvezményes, 150 forintos szüliNAPIjeggyel a fővárosban közlekedőknek a Budapesti Közlekedési Központ. Tavaly február (a BudapestGO első születésnapja) és november (Budapest 150. születésnapja) után ezúttal idén február 14-én, a BudapestGO második születésnapjára szervezett akciót a társaság; a jeggyel egész nap korlátlanul lehetett utazni a BKK járatain.

Sok új felhasználó barátkozott a BudapestGO-val

A háromnapos előértékesítési időszakban, valamint az akció napján több mint 12 ezer darab szüliNAPIjegyet vásároltak az ügyfelek a BudapestGO-ban. A BKK akciója elérte a célját, hiszen a vásárlók negyede most először használta az alkalmazást, azaz újabb felhasználók ismerkedtek meg a digitális szolgáltatás előnyeivel.

A megnövekedett érdeklődés mind a napi aktív felhasználók, mind az útvonaltervezések számában megmutatkozott. Február 14-én a BudapestGO-ban

  • az átlagos 240 ezerről 267 ezerre emelkedett a napi aktív felhasználók száma, ami 11 százalékos emelkedést jelent, és
  • 117 ezerről 141 ezerre nőtt az útvonaltervezések száma az akció napján, ami 20 százalékkal több a megszokottnál.

A BKK többfunkciós szolgáltatást nyújtó applikációját – amely nemrég a 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat is elnyerte –, már több mint 4,4 millióan töltötték le elindulása óta, és összesen már 1,8 millióan regisztráltak az alkalmazásban. A társaság friss reprezentatív felmérése alapján a közösségi közlekedők 40 százaléka rendszeresen használja az alkalmazást, és 93 százalékuk elégedett a BudapestGO-val.

Budapesti Közlekedési Központ