Itt van minden, amit tudni akart a vadonatúj 2023-as Lexus RX-ről

A Lexus piacra dobta vadonatúj RX SUV-ját, és mi vezettük. Eltűnt az RX-ek V6-osa, a helyére egy turbófeltöltős és hibridizált négyhengeres motor került. Annak ellenére, hogy ez potenciális csalódásnak tűnik, nagyon lenyűgözött minket az új, 2023-as Lexus RX.

Mielőtt megkaptuk volna az RX legújabb verziójában az ülésidőt, megkérdeztük, mit szeretne tudni. Íme egy mélyebb merülés az összes olyan apróságban, amelyeket nem tudtunk beleilleszteni az ismertetőbe, de amelyekről tudni akart.

Mennyire hatékony a sávközpontosítási asszisztens?

Ez rendben van, de tapasztaltunk már olyan autókat, amelyek jobban teljesítenek. Az RX a sáv közepén fog tartani, de a mi időnkben vele, a vártnál egy kicsivel többet vándorolt ​​a sávban. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy egyáltalán nem érezte magát veszélytelennek vagy veszélyesnek.

Mennyire jó a négyhengeres motor minden szempontból (zaj, teljesítmény, simaság)?

Úgy gondoljuk, hogy ez kétségtelenül a valaha készült legjobb Lexus RX. Élesebb és simább, mint korábban. A motor reakcióképessége attól függ, hogy melyik trimmén megy át. Például a 350h nem túl frappáns. Másrészt az RX500h elég gyors egy ilyen hibrid crossoverhez.

Milyen lehetőségek vannak a LED-es világítással (különböző színek/forgatás)?

A Lexus szerint 64 különböző környezeti fényszín közül választhat. Ebből a 64 témából 14 különböző téma van, amelyek egyesítik ezeket a színeket, hogy „megfeleljen a sofőr hangulatához és energiájához”. A színek automatikusan megváltoznak, ha valamelyik témát kiválasztja.

Érzi, hogy sok hő jön le a panorámatetőről (jobb lenne, ha csak olyan forró helyen venne egy napfénytetőt, mint az AZ)?

Soha nem tapasztaltunk szupermagas hőmérsékletet az RX-ben eltöltött idő alatt, úgyhogy ennek lehetett némi hatása, de ez nem zavart minket. Kicsit elszalasztott lehetőségnek tűnik, hogy a Lexus minden esetre nem szerelte be a Toyota Venza „Instant Opaque” panorámatetőjét.

Kapcsolható a középső vezető kijelzője a sebességmérővel, mint a korábbi modelleknél (az iránytű irányának, a gumiabroncsnyomásnak, az üresjáratig mért kilométereknek, a zenei információknak stb. megjelenítéséhez)?

Igen. Azonban érdemes megjegyezni, hogy a Lexus nem teszi lehetővé a képernyő konfigurálását bárhol, mint sok rivális. Csak a képernyő alsó középső része konfigurálható.

Hogyan működik a hátsó csomagtérajtó „nyitási rúgása”?

Ez a funkció pontosan úgy működött, ahogy nekem szántam. Igaz, 13 láb méretem van, és nem volt tele a karom, mivel a legtöbben ezt a funkciót használták, de három próbálkozásra a csomagtérajtó minden alkalommal kinyílt. Érdemes megjegyezni, hogy elég gyorsan nyílik, ezért fontos, hogy húzza meg a lábát, majd térjen el az útból.

Mi a helyzet a vékony 235-ös gumikkal az RX-en? 🙁 Miért nem tudják 275-re emelni a „teljesítményű” verzióban?

Ne felejtse el, hogy végső soron ez egy Lexus RX, ami azt jelenti, hogy soha nem a teljesítmény a lényeg. Természetesen 366 LE-t (272 kW) tudnak a sofőrre nyomni az 500 órával, de a luxus, a kényelem és az üzemanyag-takarékosság még mindig előkelő helyen áll az elsőbbségi listán.