Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Jaguar F-Pace SVR

Posted on 2018.03.31.2018.03.30. By Iroda Távirati

SPORTAUTÓS TELJESÍTMÉNY, SZABADIDŐJÁRMŰVES FORMATERVEZÉS

Kompresszoros 5,0 literes V8-as benzinmotor 550 lóerővel, 680 Nm forgatónyomatékkal
0-100km/óra gyorsulás 4,3 másodperc, végsebesség 283 km/óra
SVR aerodinamikai csomag egyedi első és hátsó lökhárítókkal, mélyebbre húzott küszöbökkel, valamint a hűtés és a nagysebességű stabilitás javítását, illetve a felhajtóerő csökkentését szolgáló hátsó légterelő.
Az SVR hangolású felfüggesztés feszesebb lengéscsillapítókat, valamint elöl 30, hátul 10 százalékkal megnövelt rugórátájú rugókat alkalmaz
Kistömegű 21 colos (opcióként 22 colos) kovácsolt keréktárcsák elöl-hátul eltérő szélességű kivitelben a jobb vezethetőség és tapadás érdekében
Hátsó elektronikus aktív differenciálmű az optimális tapadás és menetdinamika érdekében
Megerősített fékrendszer elöl 395, hátul 396 mm átmérőjű féktárcsákkal
Az erőteljes Jaguar SVR hangzást biztosító, változó szeleppel szerelt aktív kipufogórendszer 6,6 kg tömegcsökkentést biztosít, valamint az ellennyomást csökkentve javítva a teljesítménykifejtést
Vékony szerkezetű sportülések elöl és hátul, egyedi rombusz alakú steppeléssel és dombornyomott SVR logóval
Sportos váltókar a forgótárcsás előválasztó helyett, SVR kormánykerék alumínium váltófülekkel
Egyedi hangolású Quickshift sebességváltó, elektromos szervokormány, Adaptive Dynamics, nyomatékvektor szabályozás, dinamikus stabilitáskontroll és összkerékhajtási rendszerek.
A Nagy-Britanniában 74 835 fonttól megvásárolható F-PACE SVR 2018 nyarától rendelhető. Az elérhetőség, és a hazai árak iránt érdeklődjön helyi márkakereskedőjénél. Az érdeklődők www.jaguar.hu weboldalon már most regisztrálhatnak.

A Jaguar F-PACE modellt, a 2017-es Világ Év Autója és Világ Év Dizájnja díjak nyertesét alávetették az SVR kezelésnek, így megszületett minden idők leggyorsabb és legerősebb F-PACE szabadidőjárműve, amely továbbfejlesztett futóművel és aerodinamikai jellemzőkkel biztosítja a lehető legélvezetesebb vezethetőséget minden körülmények között.

A Special Vehicle Operations (SVO) részleg 44 százalékos teljesítménynövelő kezelésnek vetette alá a modellt, az F-PACE SVR kompresszoros 5.0 V8 benzinmotorja 550 lóerőt és 680 Nm forgatónyomatékot ad le. Ezzel a teljesítménnyel állóhelyzetből 4,3 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet, a végsebesség 283 km/óra.

„Az F-PACE SVR a motorteljesítményéhez méltó vezethetőséget és dinamizmust kínál. A sport-szabadidőjármű minden rendszere különleges hangolást kapott, a kormányzástól az egyedi konfigurációjú felfüggesztésig, az eredmény pedig egy olyan jármű, amely az F-PACE modellcsalád és az SVR típusok legkiválóbb jellemzőit egyesíti magában.”
Mike Cross, a Jaguar Land Rover járműintegritásért felelős főmérnöke

A módosított aerodinamikai elemek között megtalálhatók a nagyobb első légbevezető nyílások, a légcserenyílások a kerékdobon, amelyek a kerékíven belüli nyomást hivatottak csökkenteni, emellett mérséklik a felhajtóerőt, extra hűtési teljesítményt biztosítanak, valamint hozzájárulnak a modell nagysebességű stabilitásához. Ezen túlmenően egyedi kerékív-toldatok és küszöbborítások ruházzák fel hamisítatlan, aszfaltra lapuló erővel az SVR modellt.

Szintén egyedi kivitelű az SVR motorházfedél, amelynek szellőzőnyílásai segítenek elvezetni a forró levegőt a motortérből, valamint látványosan emlékeztetnek az SVR menetdinamikai képességeire.

Hátul különleges légterelő és új lökhárító határozza meg a modell megjelenését, utóbbiban kapott helyet az aktív kipufogórendszer négy végcsöve. Szintén a lökhárítóban alakították ki azokat az oldalsó aerodinamikai elemeket, amelyek a jármű farától távol vezetik el a légáramlatokat, ezzel javítva a karosszéria légellenállását.

A módosított felfüggesztés elöl 30, hátul 10 százalékkal feszesebb, progresszív tekercselésű rugókat kapott, a speciális kanyarstabilizátor 5 százalékkal csökkenti a karosszéria oldaldőlését.

Az új, kistömegű 21 (opcióként 22) colos, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák hátul 25 mm-rel szélesebbek, mint elöl, ami ugyancsak hozzájárul az SVR tökéletesített vezethetőségéhez. A 22 colos keréktárcsák elöl 2,4, hátul 1,7 kilogrammal könnyebbek; egyedi kialakításuk révén több hűtőlevegő jut a 395 mm-es első és 396 mm-es hátsó féktárcsákra. Az első és hátsó féktárcsák egyaránt két részből állnak; az így elért tömegcsökkentés is hozzájárul az SVR dinamikus vezethetőségéhez.

Az F-PACE SVR a Jaguar aktív kipufogórendszerét is megkapta. A variálható szeleppel szerelt rendszer karizmatikus hangzása mellett szabadabb légáramlást is biztosít, így fontos szerepet játszik az SVR modell fokozott menetdinamikai képességeiben. Az SVR kipufogó rendszere 6,6 kilogrammal könnyebb az F-PACE alapkivitelű kipufogójánál.

Az SVR modell az első F-PACE, amely megkapta a Jaguar elektronikus aktív hátsó differenciálművét (EAD), kiegészítve a modell eleve teljes körű, fejlett technológiai arzenálját. Az állandó összkerékhajtási rendszer intelligens hajtáslánc-dinamikai (IDD) vezérlő technológiáját úgy optimalizálták, hogy a lehető legteljesebb mértékben kiaknázza az EAD képességeit, miközben az Adaptive Dynamics felfüggesztés, az elektromos szervokormány (EPAS) és a dinamikus üzemmód-szabályozás rendszerek egytől egyig egyedi vezérlő szoftvert kaptak az SVR fedélzetén. A dinamikus üzemmód aktiválásával gyorsabbá válnak a sebességváltások, harapósabbá a gázreakció, míg a közvetlenebb kormányzás minden körülmények között magával ragadó vezetési élményt szavatol.

Az F-PACE SVR utasterében vékony szerkezetű első sportüléseket találunk, amelyek fokozott oldaltartásuk mellett egyedi, rombusz alakú steppelésükkel és a dombornyomott SVR logóval hívják fel magukra a figyelmet. Szintén egyediek a hátsó ülések, igazodva az első erősen mélyített kiviteléhez, a szabadidőjármű sportos hangulatát a sportos sebességváltó kar teszi teljessé. Végezetül említést érdemel az SVR kormánykerék, amelyen határozott tapintású alumínium váltófülek találhatók.

Akármilyen dinamikus is, az SVR megőrizte a PACE modellcsalád minden tagjára jellemző, eredendő praktikumot és sokoldalúságot. A csomagtartó alaphelyzetében 650 literes, ugyanannyi, mint az alapkivitelű F-PACE modelleké. A Jaguar szabadidőjárműve fedélzetén az utasok a legmodernebb kapcsolódási és szórakoztató technológiák előnyeit élvezhetik. A 4G fedélzeti WiFi hálózatra akár 8 készülék csatlakozhat egyszerre; az autó alaptartozéka a 10 colos érintőképernyővel szerelt, fejlett Touch Pro infotainment rendszer, valamint a 12,3 colos HD digitális műszeregység.

A modell sportos természetét négyféle belső színkombináció (Red / Jet öltésekkel, Light Oyster / Jet öltésekkel, Siena Tan / Jet öltésekkel, illetve Jet / Light Oyster öltésekkel) hangsúlyozza ki.

A Jaguar Land Rover megalapozott terepalkalmasságára építve az F-PACE SVR fejlett technológiák sokaságával gondoskodik a felszíntől függetlenül kiemelkedő vezethetőségről. Az intelligens hajtáslánc-dinamikai rendszerrel szerelt összkerékhajtás, az All Surface Progress Control rendszer, valamint az Adaptive Surface Response funkció révén a szabadidőjármű minden helyzetben, minden körülmények között helyt áll.
Az érdeklődő ügyfelek a www.jaguar.hu oldalon regisztrálhatnak: a ‘Tájékoztatást kérek’ gombot megnyomva további információkhoz juthatnak, ha pedig a ‘Szeretnék egyet’ gombot nyomják meg, hamarosan felkeresi őket márkakereskedőjük további egyeztetés céljára.

 

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A MINI Countryman Panamericana Plug-In Hybrid modell nekivág a leghosszabb szárazföldi útnak
Next Post: Halálos baleset Hajdúnánáson, ittas volt a sofőr

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Megjelent az ADM 4.2 – az ASUSTOR operációs rendszer legújabb verziója
  • Mi a különbség a zöld és a fenntartható épületek között?
  • Szombaton indul a tavi viharjelzési szezon
  • Véget ért a Médiaunió „Mentés másként” kampánya
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • Egyeztetés a hazai mezőgépgyártók és forgalmazók sikeréért
  • Van képünk hozzá (23.03.30.) – Lexus NX
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • “Tesztversennyel kezdjük a 2023-as szezont”
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Demonstráltak az erdélyi gazdák, emésztőgödörbe öntötték a tejet
  • Üdvözöld a tavaszt a Bárány Napokkal!
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT