Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Két világ legjobbjai

Posted on 2020.08.19.2020.08.18. By AztaCARom

A BMW és a MINI plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modelljei

A belsőégésű erőforrás és az elektromos motor intelligens vezérlésének köszönhetően a BMW és a MINI plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modelljei két világ legjobbjait kínálják az ügyfeleknek. Legfőbb erényük, hogy amíg a belvárosokban, illetve az otthon és a munkahely közötti ingázások során képesek teljesen elektromosan, károsanyag-kibocsátás nélkül közlekedni, addig a hosszabbra nyúló utazások során teljes értékű autóként funkcionálnak. A rendszer a tisztán elektromos meghajtással megtehető hatótávolságot a fékezéskor felszabaduló energia visszatáplálásával fokozza, a nagyfeszültségű akkumulátorban tárolt energiát pedig a hajtáslánc-technológia az utazás bármelyik szakaszában, így például kifejezetten épített környezetbe érkezve is képes hasznosítani. A modellek széleskörű alapfelszereltségének ráadásul az utastér előkondicionálása és előmelegítése is része, amely garantálja, hogy az indulás pillanatában az ügyfeleket a kívánt hőmérsékletű utastér fogadja, legyen szó akár nyári, akár téli időjárásról.

A BMW 7-es sorozat plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modelljeiben, a BMW X5 xDrive45e modellben (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 2,1 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 21,3 – 23,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 37 – 47 gramm / km) és az új BMW 545e xDrive limuzinban (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,1 – 2,4 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 15,3 – 16,3 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 49 – 54 gramm / km) a Steptronic automataváltóba integrált elektromos motor egy 290 kW / 394 lóerő maximális teljesítményre képes, soros hathengeres benzinmotorral dolgozik együtt.

Azokat a modelleket, amelyeknek plug-in hibrid hajtáslánc-technológiája egy négyhengeres benzinmotor és a nyolcfokozatú Steptronic automataváltóba integrált elektromos motor együttműködésére épül, ugyancsak a sportosság és a fenntarthatóság márkára jellemző harmóniája járja át. Intenzív rendszerterhelés esetén a technológia átmenetileg plusz 30 kW / 40 lóerő teljesítmény-többlettel képes megtámogatni a két erőforrás maximális rendszerteljesítményét. Az XtraBoost funkciónak köszönhetően így ideiglenesen 215 kW-ra / 292 lóerőre nő eme plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellek maximális rendszerteljesítménye. Az erő ráadásul azonnal a vezető rendelkezésére áll, amely – például padlógázas kigyorsításkor – jelentősen dinamikusabb menetteljesítményt garantál, mint a hagyományos teljesítményű belsőégésű erőforrással szerelt modellek esetében. A négyhengeres benzinmotorral dolgozó plug-in hibrid hajtáslánc-technológia a BMW 3-as sorozat és a BMW 5-ös sorozat esetében is négyféle modellváltozatban érhető el, limuzin és Touring karosszériaváltozatban, BMW xDrive intelligens összkerékhajtással vagy hátsókerék-meghajtással. A két erőforrás és a négy hajtott kerék magával ragadó előnyeit a BMW X3 xDrive30e (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,1 – 2,4 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 16,0 – 16,7 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 47 – 54 gramm / km) is maradéktalanul átadja a bajor prémiumgyártó ügyfeleinek.

A prémium kompakt szegmens plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW és MINI modelljei egyként osztoznak a sportos sokoldalúságon, amely a kategóriában egyedülálló hibrid-specifikus összkerékhajtásnak köszönhető. Az elektromos motor itt egy fokozatmentes automataváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, a háromhengeres benzinmotor pedig egy hatfokozatú Steptronic automataváltón keresztül továbbítja erejét az első tengelyhez. A végeredmény 162 kW / 220 lóerő maximális rendszerteljesítmény a BMW X1 xDrive25e
(átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 43 gramm / km) és a BMW X2 xDrive25e (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,7 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 43 gramm / km) modellpárosban, valamint a MINI Cooper SE Countryman ALL4 modellben (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,7 – 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,1 – 14,0 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 40 – 45 gramm / km). A BMW 225xe Active Tourer (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 42 gramm / km) maximális rendszerteljesítménye 165 kW / 224 lóerő.

A BMW Group innovatív digitális szolgáltatásokkal is ösztönzi a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellek zéró emissziójú használatát. A BMW eDrive Zones funkció automatikusan érzékeli, ha a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt BMW modell a világ nagyvárosaiban kijelölt „zöld zónák” egyikébe érkezik és itt azonnal tisztán elektromos meghajtásra vált át. Sőt mi több, a plug-in hibrid BMW modellek emissziómentes kilométereit egyedülálló BMW Pontokkal is jutalmazza a gyártó.

Az otthoni és munkahelyi járműtöltéseket a BMW Charging és a MINI Charging termékei, illetve szolgáltatásai hivatottak egyszerűsíteni és kényelmesebbé tenni. Ilyenek többek között a Wallbox fali töltők különböző verziói – amelyeket beépítési szolgáltatással együtt kínál ügyfeleinek a bajor gyártó –, az egyedi energiatarifák lehetőségei és a világ legnagyobb villamosenergia-hálózatához kínált hozzáférés, amely csak Európában több mint 155 000 járműtöltő pontot kínál. Németországban ráadásul a BMW Group jelentős mértékben továbbfejleszti vállalati járműtöltő infrastruktúráját, mintegy 4 100 töltőponttal.

Hírek Tags:BMW, plug-in, Plug-in hibrid, plug-in hibrid hajtáslánc, plug-in hibrid hajtáslánc-technológia, Plug-in Hybrid

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Lezárták a M35-ös autópályát Hajdúböszörménynél baleset miatt
Next Post: Idei rekordokat hozott a július az autópiacon

Kapcsolódó cikkek

  • Detroitba érkezett – Nissan IMs Hírek
  • Klasszikus Volkswagen elektromos meghajtással Ctrl+C - Ctrl+V
  • Megérkezett a műalkotás Hírek
  • A 2024-es Rolls Royce Spectre EV egy szárazföldi luxusjacht, 320 mérföldes hatótávolsággal Bemutató
  • Freddy Foray Hírek
  • Ez már egy másik automata Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • A Sandberg bemutatta legújabb dokkolóállomását
  • Kukucs könyvek – Hurrá, itt a húsvét!
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT