Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Közönségdíjas a Honda Civic 1.0

Posted on 2017.10.06.2020.05.08. By AztaCARom

2017 nyarán a Playboy magazin újra életre keltette a nagysikerű versenyét a Car of the year-t. A vetélkedés keretén belül a Magyarországon jelenlévő autós cégek jelölhették nyolc kategóriában a 2016-2017-ben bemutatott modelljeiket, és indulhattak az Év autója címért.

A kategóriánkénti 6 autóra közel 2 hónapon keresztül az olvasók is tudtak szavazni a magazin online felületén, ahol részletesen bemutatták a jelölt autókat. A „Legjobb új belépő” kategóriában a Honda által benevezett Civic 1.0 VTEC TURBO hozta el a közönségdíjat.

Mit kell tudni a vadonatúj, háromhengeres Honda Civic 1.0 VTEC TURBO-ról? A tizedik generációs Honda Civic egyszerre sportos és dinamikus. A modell mérföldkő a Honda életében, piaci bevezetését a márka történetének legátfogóbb fejlesztési folyamata előzte meg.

– Azt szerettük volna, hogy az új Civic eredeti személyiség legyen, olyan autó, aminek karizmája van – mondta korábban Mitsuru Kariya vezetőmérnök, a nemzetközi Civic-projekt irányítója. – Ehhez nem elég egy stílusos kasztni, az atletikus alkathoz kimagasló menetdinamikának és fejlett hajtásláncnak kell társulnia.

A vadonatúj Civicet azért dolgozták át egészen az alapjaitól, hogy még fürgébbé, agilisabbá váljon. A kis tömegű, nagy merevségű kocsitest új, innovatív tervezési és gyártási folyamatok révén jött létre, legfőbb ismérve az alacsony súlypont, és hogy olyan futómű alkalmazását tette lehetővé, ami jelentősen fokozza a vezetési élményt és a menetkomfortot.

A háromhengeres egy literes motor éppoly hatékony és karakteres, ahogy azt a nagy teljesítményű, kimagaslóan fejlett és sportos Honda-erőforrásoktól a múltban megszokhattuk A rendkívüli motorerő persze csak egy a kedvező tulajdonságok közül, legalább ennyire fontos, hogy a hajtómű rendkívül takarékos és károsanyag-kibocsátásuk is páratlanul alacsony. Az új VTEC TURBO erőforráshoz hatfokozatú kéziváltót vagy kilencfokozatú CVT-t (Continuously Variable Transmission – folyamatosan változó áttételű automatikus váltó) rendelhetnek a vásárlók.

A háromhengeres 1.0 VTEC TURBO jelentősen megkönnyíti a hétköznapi autózást, hiszen üzemanyag-fogyasztása elképesztően alacsony, mégis tekintélyes nyomatékkal gyorsítja az autót az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Képességeiről árulkodik, hogy vezethetőség és takarékosság terén felülmúlja a korábbi 1,8-as VTEC motort. A csúcsteljesítmény 129 LE (95 kW), ezt 5500 percenkénti főtengelyfordulatnál adja le az erőforrás. A hivatalos mérések alapján a CVT-váltóval felszerelt kivitel CO2-kibocsátása mindössze 106 g/km, kombinált üzemanyag-fogyasztása csupán 4,7l/100 km (60.1 mpg).

Az új, szélesebb és hosszabb padlólemeznek köszönhetően a belsőtér kategóriaelső helykínálattal büszkélkedhet. Maga a kabin letisztult, rendezett benyomást kelt, vonzerejét kimagasló összeszerelési és anyagminőség, valamint sok-sok új kiegészítő növeli. Az egyik legnagyobb különbség a kilencedik generációhoz viszonyítva, hogy a vezetőülés lejjebb került, ezáltal a pilóta és az autó kapcsolata még közvetlenebbé vált.

Az utasokat is fejedelmi környezet várja, hiszen a beltér és a csomagtartó befogadóképessége egyaránt párját ritkítja, miként a variálhatóság is egyedülálló.

Hogy a kiemelkedő motorerő dacára mindig garantált legyen a célba érés, a Honda SENSING menetbiztonsági és vezetést segítő csomag minden modellváltozathoz alapáron jár.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Car of the year, díj, elismerés, Honda, Playboy, Playboy Év Autója

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Autóbuszt sodort el egy vonat, 17-en meghaltak
Next Post: Harmincnál több sérültje lehet a tótkomlósi buszbalesetnek

Kapcsolódó cikkek

  • Tudj meg többet a Tesla szuperkamionjáról! Hírek
  • Új E-Mehari Styled by Courrèges Bemutató
  • A vulkánok világa ihlette a legújabb Lexust Bemutató
  • Játszóbuszt épített a BKV Hírek
  • Megújulnak Budapest jegy- és bérletkiadó automatái Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW Motorrad által létrehozott Pure&Crafted Fesztivál visszatér Berlinbe Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nagyot esett a 100 legnagyobb vállalat piaci tőkeértéke
  • Az ideális nászajándék nyomában
  • Már Magyarországon is kapható a HUAWEI P60 Pro
  • Felesleges már árzuhanásra várni
  • A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT