Közösen folytatja az Automobili Lamborghini és a Lavazza
Új partnerség két márka között, amely mindent megtestesít, amit a „Made in Italy” jelent világszerte
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Az Automobili Lamborghini és a Lavazza, a saját területükön az olasz kiválóság két képviselője partnerségre lépett.
Az Automobili Lamborghini, a luxus-szupersportautó-gyártás ikonikus neve, és a Lavazza, a világ egyik kiemelkedő kávégyártója büszkén jelenti be, hogy új, exkluzív partnerséget köt. A két neves márka Olaszország nagyköveteként szolgál a globális színtéren, és mindig a jövőbe tekintve mindketten elkötelezettek a minőség iránti fáradhatatlan törekvés iránt.
A megállapodást az Automobili Lamborghini történelmi központjában, Sant’Agata Bolognesében írták alá. Olyan események és kezdeményezések sorát indítja el, amelyek nemcsak a két márka termékeit emelik ki és mutatják be, hanem a kiválóság és az egyedi élmények iránti közös elkötelezettségüket is.
A Lavazza részt vesz Olaszországban és világszerte az Automobili Lamborghini rendezvényeken, lehetőséget kínálva az embereknek, hogy megízleljék az igazán kivételes kávét. Ezen kívül az Automobili Lamborghini Múzeum látogatói lehetőséget kapnak a Lavazza kávé elfogyasztására, miközben felfedezhetik a valaha készült legikonikusabb modelleket, a cég alkalmazottai pedig egy speciális területet kapnak, ahol elsőrangú kávészüneteket tarthatnak. Amellett, hogy megerősítik pozícióikat a nemzetközi piacon, az Automobili Lamborghini és a Lavazza közötti szinergia új távlatokat nyit az egyedi márkaélmények előtt.
Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatója elmondta: „Örömmel jelentjük be együttműködésünket a Lavazzával, amely két olasz kiválóságot egyesít egy közös projektben. Az Automobili Lamborghini mindig is elkötelezett volt amellett, hogy minőségi élményt biztosítson mindenki számára, aki közeledik a márkához. A Lavazza-val való együttműködés lehetőséget kínál arra, hogy elhozzuk az olasz élményt ügyfeleink, látogatóink és rajongóink számára szerte a világon.”
Antonio Baravalle, a Lavazza vezérigazgatója elmondta: „Ez a partnerség különleges pillanatot jelent két olyan vállalat számára, amelyek mindig is a kiválóságra törekedtek. A Lavazza és az Automobili Lamborghini között sok a rokonság: mindketten az olasz stílus nagykövetei világszerte, mindkettőjük sikertörténete és a minőség iránti állandó elkötelezettségük. Nagy örömünkre szolgál, hogy egyesítjük erőinket, hogy továbbra is inspiráljunk közös értékeinkkel Olaszországban és külföldön egyaránt.”
INFORMÁCIÓK AZ AUTOMOBILI LAMBORGHINIRŐL
Az 1963-ban, a Bologna melletti Sant’Agata Bolognesében alapított Automobili Lamborghini ikonikus név a luxus szupersport autók gyártásában. Az Automobili Lamborghini olyan legendás modellekkel, mint a Miura, Countach és Aventador, valamint korlátozott kiadásokkal, mint például a Reventón és a Sesto Elemento, továbbra is újít és formál az iparágat. A jelenlegi kínálatban három fő modell található: a Huracán, az Urus (a világ első szuper SUV-ja) és a Revuelto (az első V12 HPEV – nagy teljesítményű elektromos jármű). Körülbelül 2400 alkalmazottal, 54 országban 184 kereskedőből álló hálózattal és 2023-ban több mint 10 000 leszállított járművel az Automobili Lamborghini a luxusautó-szektor globális szereplője. A „Direzione Cor Tauri” programon keresztül a vállalat elkötelezte magát a fenntartható jövő mellett, 2024 végére a termékpaletta teljes hibridizációjával. Megtestesíti a „Driving people over” küldetését és értékeit: „bátor”, „váratlan”. ” és „hiteles”.
INFORMÁCIÓK A LAVAZZÁRÓL
Az 1895-ben Torinóban alapított Lavazza egy olasz kávégyártó, amely négy generáció óta az azonos nevű család tulajdonában van. A Csoport mára az egyik legnagyobb szereplő a globális kávépiacon, több mint 3 milliárd eurós forgalmával és piacaik vezető márkáiból álló portfólióval, mint például a Lavazza, a Carte Noire, a Merrild és a Kicking Horse. Minden üzleti szegmensben tevékenykedik, 140 piacon található, öt országban nyolc gyártóüzeme és hozzávetőleg 5500 alkalmazottja van szerte a világon. A Lavazza globális jelenléte több mint 125 éves növekedésre épül. Jelenleg évente több mint 30 milliárd csésze kávét készít, ami jól mutatja, mennyire sikeres lett. Továbbra is arra törekszik, hogy a lehető legjobb kávét kínálja minden formában, nagy gondot fordítva az ellátási lánc minden részére, a nyersanyagok kiválasztásától a csészében lévő kávéig. A Lavazza Csoport forradalmasította a kávékultúrát a kutatásba és fejlesztésbe való rendszeres befektetéseinek köszönhetően: a vállalat első sikerét jelző ihletett ötlettől – a kávékeverékektől – az innovatív csomagolási megoldások kifejlesztéséig; az első űrben elfogyasztott eszpresszótól a kifejlesztett több tucat ipari szabadalomig. Kora előtti képességét a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóságra való összpontosítás is tükrözi, amely mindig is segítette üzleti stratégiájának irányítását. „Egy jobb világ felébresztése minden reggel” – ez a Lavazza Csoport célja. Célja, hogy fenntartható értéket teremtsen részvényesei, munkatársai, fogyasztói és azon közösségei számára, amelyekben működik, ötvözve a versenyképességet a társadalmi és környezeti felelősségvállalással.