Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Limitált szériás, narancs GR86-tal ünnepli a GT86 10. születésnapját a Toyota

Posted on 2023.02.06.2023.02.07. By AztaCARom

A jubileumi példányokat kizárólag az eredeti, ikonikus narancssárga fényezésében gyártják.

Japánban a GR86 háromféle változatban kapható. A belépő szintű, RC felszereltségű kupé a hatfokozatú manuális váltóval és a lemezfelnikkel mindössze 2 799 000 jenbe, vagyis átszámítva 7,67 millió forintba kerül. A spektrum másik végén az RZ felszereltségű, hatfokozatú automata váltós, 18 colos könnyűfém felnikkel, 215/40-es Michelin Pilot Sport 4 gumikkal és Torsen önzáró differenciálművel szerlelt változat található 3 512 000 jenért, vagyis 9,62 millió forintért.

Tavaly július 24-e és szeptember 30-a között ezeket a csúcsfelszereltségű autókat mind a manuális, mind az automata váltós specifikációkban megrendelhették a japán vásárlók a „10th Anniversary Limited” névre keresztelt 10. évfordulós csomaggal is, amely néhány apró különbségtől eltekintve a kínai, az észak-amerikai és az ausztrál piacon is elérhető volt. Hogy mi különbözteti meg a „10th Anniversary Limited”-et az alapjául szolgáló, eleve igen jól felszerelt RZ-től?

A legfontosabb a „láng narancssárga” fényezés, amely az eredeti GT86 ikonikus színe volt, ugyanis ebben volt látható a boxermotoros sportautó a 2012-es bemutatkozásakor minden reklámban és gyári sajtóanyagban. Ezen kívül csak egy hátsó szélvédőre ragasztott, „10th Anniversary – SINCE 2012” feliratú matrica jelenti az eltérést a GR86 ruháján, azonban belül is hangsúlyosan jelennek meg a narancs motívumok: az Alcantara-bőr vegyes kárpitozású sportülések masszív oldaltámaszait narancsszínű cérnával varrták meg, ezen kívül a háttámlába és az ülőlapba is belevarrtak egy-egy narancsszínű díszcsíkot.

Szintén ilyen színű cérnát használtak az ajtókon lévő könyöktámaszok, a perforált bőrrel burkolt sportkormány, váltógomb és kézifékkar varrásakor, és a „10th Anniversary” logók az ajtók felső részén is feltűnnek. Továbbá a középkonzolon és az utas előtt néhány szatén ezüst díszbetétet és kapcsolót feketére cseréltek, ami még sportosabb atmoszférát teremt a hátsókerék-hajtású autóban. A külső-belső módosításokat és a ritkaságfaktort figyelembe véve igen jutányos volt a „10th Anniversary Limited” csomag felára Japánban, a Toyota ugyanis csak 120 ezer jent, azaz 329 ezer forintot számlázott érte az RZ felszereltségű GR86 alapárán felül.

Műszakilag nincs eltérés a normál RZ-hez képest, változatlanul hagyták a 235 lóerős, 250 Nm nyomatékú, 2,4 literes szívó boxermotort (FA24F), az elöl MacPherson, hátul kettős keresztlengőkaros futóművet és a nagyteljesítményű fékrendszert is. A formás kupé menetkész tömege kézi váltóval mindössze 1270, az automatikussal 1290 kg, a gyorsulás 0-100 km/h-ra 6,3, illetve 6,9 másodpercig tart.

Fotók: Toyota

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:GT86, Toyota, Toyota GT86, Tyota GT86

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Csodálatos könyvmegállók
Next Post: Forradalmi akkutechnológia fejlesztését támogatja a Toyota

Kapcsolódó cikkek

  • Audi TT RS Coupé Iconic Edition Bemutató
  • Csak a szokásos szombati… Balesetek miatt torlódás alakult ki az M7-esen Martonvásárnál a Balaton felé Hírek
  • Rekordokkal zárta a Főtaxi az elmúlt évet Ctrl+C - Ctrl+V
  • Kategóriája legjobbja az ID.3 Ctrl+C - Ctrl+V
  • Kiütéssel győzött a Toyota GR Supra a Ford Mustang Mach 1 ellen Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hála a jó égnek idén utoljára nyílik meg a rakpart Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT