Már több mint négyszázezer darab hálózatról tölthető BMW és MINI modell talált gazdára

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

Az autóipar egészét érintő gazdasági nehézségek ellenére a BMW idén májusban három legnagyobb piacán is értékesítési növekedést könyvelhetett el. A bajor prémiumgyártó Kínában, Németországban és az Egyesült Államokban is jelentős mértékű eladási fejlődést produkált, hazai piacán újabb piaci részesedést szerezve, a tengerentúlon pedig a piaci átlag fölött teljesítve. A rendkívül kiélezett piaci verseny és a gazdasági nehézségek ellenére a BMW Group további értékesítési fejlődést irányoz elő az idei év hátralévő részére. A vállalatcsoport tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

A BMW és a MINI globális értékesítési eredményeinek összefoglaló táblázata

 2019. májusEgy évvel ezelőtthöz képest2019. január – májusEgy évvel ezelőtthöz képest
Európa87 577-5,4%439 556-1,6%
Németország*30 785+29,6%133 949+5,9%
Nagy-Britannia16 171-8,0%90 591-0,1%
Ázsia78 869+19,6%
%+32,8%
370 351+6,3%
Kína60 903+32,8%288 506+15,9%
Japán5 732+4,1%27 857-0,3%
Amerikai kontinens39 174-2,7%178 618-2,2%
Egyesült Államok29 931-3,1%139 161-2,3%
Latin-Amerika4 682+2,3%21 327+1,1%

A BMW Group értékesítési eredményei 2019 első öt hónapjában

 2019. májusEgy évvel ezelőtthöz képest2019. január – májusEgy évvel ezelőtthöz képest
BMW Group autók210 563+3,2%1 012 093+0,8%
BMW181 888+4,6%872 367+1,6%
MINI28 255-5,1%137 698-4,0%
Hálózatról tölthető**11 222+9,8%47 900+2,2%
BMW Motorrad17 944+5,2%74 958+7,1%

*Előzetes értékek

**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster modellpárost, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió