Még annál is erősebb az új Land Cruiser, mint amit a Toyota mond

Fékpadon mérték meg egy benzinmotoros, vadonatúj LC 300 teljesítményét. A tesztelők maguk is meglepődtek az eredmények láttán.

A szén-dioxid kibocsátás és a fogyasztáscsökkentés érdekében a downsizing a legendás terepjáró legújabb, júniusban debütált, 300-as sorozatát is elérte: a korábbi 5,7, illetve 4,6 literes V8-as benzines szívómotorok helyett immár egy 3,5 literes, V6-os, ikerturbós motorral lehet megvásárolni a modellt a világ legtöbb országában (bizonyos piacokon egy 3,3 literes, 309 lóerős ikerturbós V6-os dízellel is választható lesz).

Azonban az új erőforrás csak a lökettérfogatában és hengerszámában marad el elődeitől, 415 lóerős teljesítménye ugyanis 34, illetve 106 lóerővel múlja felül azokat. A 650 Nm-es nyomatéka is jelentős, 106, illetve 211 Nm-es növekedésnek számít, ráadásul a V6-os motor fogyasztása minimum 10 százalékkal jobb, mint a V8-asoknak.

Egy bahreini Toyota-kereskedés, az EKanoo gyorsulási versenyautók építésére, és utcai kocsik tuningolására specializálódott részlege, az EKanoo Racing nemrég a saját >>>