Megnyílt a DS Store Budapest
A PSA csoport prémiummárkája, a DS 2015-ben vált teljesen önállóvá. A DS Automobiles küldetésének tekinti, hogy a francia luxus hagyományait átvigye az autóiparba.
Méltó módon kívánja tovább vinni az 1955-ben feltűnt forradalmi DS örökségét: az avantgárd szellemet, az innovációt és a nemes eleganciát, új színt hozva a prémium kategóriába. A DS modelleket korábban a Citroën hálózat értékesítette, azonban 2018. december 1-jétől már kizárólag DS bemutatótermekben történhet a modellek forgalmazása. 2018 végén a márka mintegy 370 értékesítési ponton volt jelen a világ különböző pontjain, hálózata gyors ütemben bővül.
Budapesten az Emil Frey csoport vállalta, hogy megépíti a szabványoknak megfelelő DS STORE-t, amely a mai napon nyitja meg kapuit. A rendkívül elegáns atmoszférájú bemutatóteremben érvényesül a márka 4 alapszíne: a fekete, a fehér, a bíbor és pezsgőszín. A DS STORE BUDAPEST-ben 5 autó bemutatására lesz lehetőség a valóságban, míg a DS Virtual Vision saroknak köszönhetően az ügyfelek egy speciális eszköz segítségével konfigurálhatják autójukat a virtuális valóságban.
A DS második generációs modellsorozatának első darabja a középkategóriájú prémium SUV, a DS 7 CROSSBACK. A DS STORE BUDAPEST megnyitásával egy időben a DS 7 CROSSBACK is bemutatkozik a hazai közönségnek, amelyet rövidesen újabb DS modellek követnek.