Megnyílt az első magyarországi CUPRA márkakereskedés

Ünnepélyes keretek között adták át az első CUPRA márkakereskedést hazánkban, a Duna Autóban, így már hivatalosan is megkezdődött az új, kifinomult, egyedi márka értékesítése Magyarországon. Kezdetben két típus, a CUPRA Ateca és a Leon CUPRA R vásárolható meg a budapesti márkakereskedésben. Idén várhatóan 25-30 CUPRA találhat gazdára hazánkban.

CUPRA néven egy új, saját identitással rendelkező márkát indított a SEAT 2018-ban, amely a korábbi paletta legsportosabb, azaz CUPRA felszereltségű modelljeit gyűjti egy kalap alá, így az egész motorsport és verseny részleget is, amely eddig a SEAT Sport keretein belül működött.

A SEAT az egyik leggyorsabban növekvő márka Európában, pénzügyileg és értékesítésben is történetének legjobb eredményét érte el tavaly: összesen 517.600 járművet adott el 2018-ban, amely 10,5 százalékkal haladta meg a 2017-es teljesítményüket. Ezzel párhuzamosan az üzemi nyerség 2017-hez képest 33,4 százalékkal 254 millió euróra nőtt, s a márka forgalma 3,1 százalékkal 10,2 milliárd euróra gyarapodott, így minden adott volt a CUPRA beindításához.

“A SEAT évek óta jelentős erőforrásokat fordít kutatás-fejlesztésre, ennek eredménye az autóink minőségében és a vásárlói visszajelzésekben érzékelhető igazán, hiszen Európa szerte, így hazánkban is szép sikereket érünk el. Ami pedig különösen fontos, hogy ilyen eredményekkel nagy stabilitással vághatunk neki azoknak a kihívásoknak, amelyeket az elektromos autózás támaszt a gyártók elé” – tájékoztatott Papp Zoltán, a SEAT márkaigazgatója a márkakereskedés ünnepélyes megnyitóján. – “A márka fejlődésének következő lépcsőfokát jelenti a CUPRA bevezetése, amellyel azokat a vásárlókat célozzuk, akik nem szeretnének volumen modellt vásárolni, de német prémium autóban sem ülnének szívesen, hanem olyan egyedi autót keresnek, amely nem jön velünk szembe minden nap az utakon. Idén várhatóan huszonöt-harminc CUPRA találhat gazdára hazánkban.”