Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Megújult a budapesti troliflotta

Posted on 2023.05.31.2023.05.31. By AztaCARom

Az összes új trolibusz megérkezett Budapestre

Az összes trolibusz megérkezett Budapestre abból a 48 járműből álló flottából, amelyet kedvezményes áron sikerült beszereznie a BKK-nak. A korszerű, alacsonypadlós trolik mindegyike légkondicionált, és a beépített akkumulátoroknak köszönhetően legalább 4 kilométert önjáró üzemmódban, felsővezeték nélkül is képesek megtenni. Az új járművekkel a teljes fővárosi trolibuszhálózaton találkozhatnak a BKK ügyfelei.  

Az új Solaris–Škoda Trollino trolibuszokból eddig 44 állt forgalomba a legújabb járművek pedig várhatóan júniusban, de legkésőbb ősztől szolgálják majd a fővárosi közlekedőket.

A korszerű és alacsonypadlós új járművekkel a teljes budapesti trolibuszhálózaton találkozhatnak az utasok. A lengyel-cseh gyártó járművei akadálymentesek, légkondicionáltak, és legalább négy kilométert önjáró üzemmódban is képesek megtenni, így olyan helyen is haladhatnak, ahol nem csatlakoznak a felsővezetékre.

A BKK vezérigazgatója, dr. Walter Katalin még korábban elmondta: „Örömmel tölt el, hogy új és korszerű járművekkel gazdagodhat a fővárosi járműpark, és a negyvennyolc új trolibusznak köszönhetően a jelenlegi hálózaton alapesetben már csak alacsonypadlós járművek közlekednek majd a fővárosban. A trolibuszok nagy előnye az elektromos buszokhoz képest, hogy a felsővezetéknek köszönhetően menet közben töltődnek, így kevesebb akkumulátor kell az önjárás biztosításához, könnyebbek egy teljesen elektromos busznál, ezért kevésbé terhelik az úthálózatot.”

A fővárosi trolibuszpark megújulása annak köszönhető, hogy a BKK a Fővárosi Önkormányzat finanszírozásával élni tudott az opciós lehívási lehetőségével, és a Solaris–Škoda járművek gyártójával 2014-ben kötött szerződése alapján megrendelte a fennmaradó 48 járművet. A főváros számára rendkívül előnyös konstrukcióban érkeznek Budapestre a trolibuszok, szinte még 2014-es árakon. A járművek összesen mintegy 26,7 millió euróba kerülnek, a fedezetet a Fővárosi Önkormányzat biztosítja.

Folyamatosan korszerűsíti járműparkját a BKK

Az elmúlt években indított fejlesztések jelentősen javították a fővárosi közösségi közlekedés színvonalát,tavaly ősz óta összesen 285 vadonatúj autóbusz érkezését jelentették be a BKK szolgáltatói. A buszflotta mellett a trolibuszállomány is nagy mértékben megújult, szeptember óta ugyanis folyamatosan érkeznek az új trolik Budapestre.

A villamospark is korszerűsödik: a következő években összesen 51 modern, alacsony padlós és légkondicionált CAF-villamos érkezik a fővárosba. Az új járművek jól illeszkednek Budapest hosszú távú stratégiájába, amelynek központi gondolata a környezet- és klímavédelem, a fenntartható energiagazdálkodás, valamint az ökológiai lábnyom csökkentése.

A nagy létszámú modern és környezetbarát jármű forgalomba állításának is köszönhetően egyre többen veszik igénybe a közösségi közlekedés járatait.

Budapesti Közlekedési Központ

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Közlekedés Tags:BKK, BKK Zrt, BKK Zrt., Budapesti Közlekedési Központ, Budapesti Közlekedési Központ Zrt, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., Solaris–Škoda, Solaris–Škoda troli, Solaris–Škoda trolibusz, Solaris–Škoda Trollino, Solaris–Škoda Trollino 18, troli, trolibusz, troliflotta

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az Opel három világpremierrel képviselteti magát az IAA Mobility 2023 kiállításon Münchenben
Next Post: C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese

Kapcsolódó cikkek

  • Eladó egy Dakart megjárt Lexus motoros Toyota Hilux Ctrl+C - Ctrl+V
  • Forgalomkorlátozás lesz szombaton az M5-ösön Kiskunfélegyházánál Hírek
  • Hernádi László, az Audi minőségbiztosítással foglalkozó mérnöke extrém távokat teljesít Ctrl+C - Ctrl+V
  • Ferrari Purosangue Bemutató
  • Pneumatika Laboratóriumot avattak Debrecenben Ctrl+C - Ctrl+V
  • Bemutatták a Hyundai SEVEN tanulmányautót Bemutató
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT