Mercedes-Benz Avatar

AVATAR2 x VISION AVTR_Press trip film studios LA AVATAR2 x VISION AVTR_Press trip film studios LA
  • A globális kopromóciós kampány ma kezdődik, a film decemberi globális mozikba kerülése előtt. Kulcsüzenet: „A Föld a mi Pandoránk”
  • Stratégiai márka együttműködés a fenntarthatóságra, a tiszteletre és a közösségre összpontosítva, amelyek egyesítik a film üzenetét és a Mercedes-Benz saját útját a teljesen elektromos jövő felé
  • A teljesen elektromos járművek, valamint a fejlett digitális és autonóm technológia bemutatja a Mercedes-Benz vágykeltésének művészetéhez vezető utat.


A Mercedes-Benz az Avatar: The Way of Water és a 20th Century Studios társasággal folytatott stratégiai márka együttműködésének következő szakaszába lép, amelynek célja, hogy olyan témákat ágyazza be egy érzelmes márkaélménybe, mint a fenntarthatóság, a jövő mobilitása, a technológia és az innováció. A mai nappal kezdődik a 20th Century Studios által régóta várt Avatar: The Way of Water című film globális promóciós kampánya, amely december 16-án kerül a mozikba. A „Föld a mi Pandoránk” kampányötletére építve az üzenetküldés a bolygónk iránti felelősségre összpontosít – megerősítve a központi Mercedes-Benz vállalati üzeneteket „Minden tett számít. Csatlakozzon a teljesen elektromos jövő felé vezető utazásunkhoz.” Exkluzív filmfelvételek mutatják be az Avatar: The Way of Water vibráló környezeti képeit és helyszíneit a földön, hogy a túlvilágiság álomszerű érzését keltsék. A kampányelemek, mint például a TVC, a Mercedes-EQ teljesen elektromos járműveit ábrázolják, beleértve az új EQE SUV-t is. A kampány a Mercedes-Benz kulcsfontosságú piacain fog megjelenni világszerte, a TV-re, a mozira, a digitális médiára és a közösségi médiára kiterjedő eszközökkel. A társpromóciós kampányelemek 30, 20, 15 és 10 másodperces hosszúságban állnak rendelkezésre. A társpromóciós kampány egy kört zár be, amely a VISION AVTR koncepciójárművel debütált, amelyet az AVATAR világa ihletett.

„Az AVATAR a világ egyik legsikeresebb filmes franchise-ja, amelynek üzenete központi szerepet játszik a Mercedes szellemiségében és az „Ambition 2039”-ben kitűzött célokban is. Osztozunk abban a meggyőződésünkben, hogy tiszteletteljesebb megközelítésre van szükség a természet iránt, és meg kell őriznünk erőforrásait. Ez az Avatar: The Way of Water című közös promóció vállalati utunk része, és üdvözöljük az AVATAR történet narratíváját, amely szerint egyensúlyt kell találni a környezeti, gazdasági és társadalmi érdekek között. Fenntartható üzleti stratégiánkat követve ez az inspiráció forrása” – mondja Ola Källenius, a Mercedes-Benz Group AG vezérigazgatója. Tudjon meg többet az „Ambition 2039”-ről és a Mercedes-Benz fenntarthatóságáról itt.

„Nagyon örülünk a Mercedes-Benzzel való globális együttműködésünknek az Avatar: The Way of Water megünneplésére” – mondta Jon Landau, a film producere. “Ez a kampány kiterjeszti a VISION AVTR történetmesélését, amelyet az Avatar franchise ihletett, és amelyet a Lightstorm Entertainment csapata és a Mercedes-Benz látnoki tervezői közötti partnerségben terveztek.” James Cameron, az Avatar: The Way of Water rendezője, írója és producere így nyilatkozott: „A Mercedes-Benzzel közösen létrehoztunk egy kampányt, amely Pandora világának történetmesélésén alapul, és még jobban bemutatja közös értékeinket, a közösség tiszteletét. a világ, amelyben élünk, és a fenntarthatóság. Várjuk, hogy ez a kampány életre keljen, és megosszuk új filmünket a rajongókkal szerte a világon.”

A Mercedes-Benz flottája 2030-ra csak elektromos lesz, ahol a piaci feltételek megengedik. Portfóliója immár nyolc akkumulátoros elektromos járművet foglal magában: az EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV és EQV. Ehhez jönnek még a Mercedes-AMG EQE, EQE SUV és EQS teljesítménymodellei, ami azt jelenti, hogy a vállalat már minden szegmensben kínál egy teljesen elektromos modellt, amelyben képviselteti magát. A Mercedes-EQ modellek és a jövőbe mutató koncepcióautók mesélik el, mit lehet elérni most és a jövőben innovációval, csapatmunkával és az erőforrások megőrzésére irányuló közös eltökéltséggel. Az év elején bemutatott VISION EQXX kutatójármű kézzelfogható és teljesen reális előrelépést kínál az elektromos járművek technológiája és a jövő fenntarthatósága terén. Eközben a Las Vegas-i CES 2020-on bemutatott VISION AVTR koncepciójármű a Mercedes-Benz tervezőinek, mérnökeinek és trendkutatóinak elképzelését testesíti meg a távoli jövő mobilitásáról.

„A bionikus tervezés és technológia fúziójának kiemelésével a kampányüzenet célja, hogy megerősítse az emberiség és a természet találkozásának és együttélésének fontosságát” – mondja Bettina Fetzer, a Mercedes-Benz AG kommunikációs és marketing alelnöke. „A ma kezdődő közös promóciós kampány egy újabb mérföldkő a Mercedes-Benz és az Avatar: The Way of Water alkotói közötti együttműködésben, valamint a Mercedes-Benz AG és egy film eddigi legszélesebb körű márka együttműködésében” – tette hozzá Bettina Fetzer.

VISION AVTR – az AVATAR ihlette
A Mercedes-Benz VISION AVTR az AVATAR, a szórakoztatóipar egyik leginnovatívabb filmmárkája és a Mercedes-Benz, a világ nyolcadik legértékesebb márkája (az Interbrand Ranking 2022 szerint) rendkívüli globális együttműködés eredménye. Az úttörő koncepciójármű neve az ADVANCED VEHICLE TRANSFORMATION rövidítése. Az autonóm koncepciójármű biometrikus kapcsolata teljesen új interakciót tesz lehetővé ember, gép és természet között.

Feszes „egyhajlású” vonalai és organikus formanyelve érzelmi egésszé egyesíti a külsőt és a belsőt. Az olyan fenntartható anyagok, mint az újrahasznosított anyagokból készült vegán DINAMICA® bőr, a gyorsan növekvő Karuun® (rattan), amely csak a biológiai sokféleségben képes boldogulni, és az organikus, komposztálható akkumulátor technológia zárt hurkú gazdaságot teremt. A jármű hátulján található harminchárom bionikus csappantyú képes kommunikálni a külvilággal – a vezetővel és a vezetőn keresztül –, természetesen áramló mozdulatokkal, finom mozdulatokkal. A VISION AVTR hagyományos kormánykerék helyett többfunkciós vezérlőelemet kapott a középkonzolban. Amikor az utasok a kezelőszervre teszik a kezüket, a belső tér megelevenedik, és a jármű felismeri őket a pulzusuk alapján. Amikor a felhasználó egyszerűen felemeli a kezét, az intelligens rendszer egy menüválasztást vetít a tenyerére, lehetővé téve a felhasználó számára, hogy intuitív módon válasszon a különböző funkciók között.

Az Avatarról: The Way of Water
Több mint egy évtizeddel az első film eseményei után játszódik, az Avatar: A víz útja a Sully család (Jake, Neytiri és gyerekeik) történetét kezdi el mesélni, az őket követő gondokról, a hosszú évekről, hogy megtartsák egymást. a többi biztonság, az életben maradásért vívott csaták és az elviselt tragédiák.

Az Avatar: The Way of Water című filmet James Cameron rendezi, producere James Cameron és Jon Landau, executive producerként pedig David Valdes és Richard Baneham szolgál. A film főszereplője Sam Worthington, Zoe Saldaña, Sigourney Weaver, Stephen Lang, Cliff Curtis, Joel David Moore, CCH Pounder, Edie Falco, Jemaine Clement, Giovanni Rabisi és Kate Winslet. A film a tervek szerint 2022. december 16-án kerül bemutatásra.