Modellfrissítésen esett át az E-osztály

Mercedes-AMG E-Klasse Cabriolet, 2020, Outdoor, Exterieur: designo hyazinthrot metallic, AMG-Line; Interieur: Leder Nappa macchiatobeige/magmagrau, AMG-Line, Holz-Zierteile Esche grau offenporig // Mercedes-Benz E-Class Cabriolet, 2020, Outdoor, exterior: designo hyacinth red metallic, AMG line; interior: nappa leather macchiato beige/magma grey, AMG line, grey open-pore ash wood trim parts

Dinamikus, hatékony, érzelmes, vonzó

Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés. Izgalmas részleteivel, karakteres, kupés arányaival és négyszemélyes utasterével a modellpáros olyan álomautóként mutatkozik be, amely a látványt tökéletes használhatósággal, modern technológiával és utazóautós kvalitásokkal egyesíti.

Kifinomult stílus: gyémántmintás hűtőrács különleges formatervvel

A modellfrissítés különösen az E-osztály Coupé és Cabriolet modellek orrkialakítását érintette, még kifinomultabb megjelenést biztosítva. A szériában teljes LED-es első lámpák laposabb kialakítása dinamikusabb megjelenést ad. Az új, gyémántmintás hűtőrács A-alakú kialakítása ugyancsak alapfelszereltség, amely fokozottan sportos látványvilágról gondoskodik. Az izmos hátsó kétrészes lámpája teljesen új formákban jelenik meg.

Négy új szín érhető el a megújult kétajtós modellekhez: a high-tech ezüst, a grafitszürke metál, a mojave ezüst és a patagóniai vörös (designo). A kerékválaszték szintén kibővült, az új aero könnyűfém felnik pedig kialakításukkal járulnak hozzá az üzemanyag megtakarításához és a fenntarthatóság fokozásához.
A Coupé és a Cabriolet modellek belső tere a modern stílust a sportos luxussal egyesíti. A műszerfal felső része lebegő hatást kelt, amely alatt nagyméretű belső betéteket találunk, ezek egészen az ajtókig ívelnek. Az új lehetőségek, például a szürke színű, nyíltpórusú kőrisfa és a szénszálas mintázatú alumínium még inkább kiemelik a belső tér dinamikusan elegáns hangulatát.
Az ülések a Mercedes-Benz modellek kiemelkedő részei, és ez itt sincs másképp. A hosszú távú kényelmet tökéletes megtámasztással egyesítő ülések különösen intelligens megoldásokkal rendelkeznek. Az adaptív vezetőülés például automatikusan felveszi a vezető testméretének ideális elhelyezkedést, amennyiben azt megadják a média kijelzőn vagy a Mercedes me felületen keresztül. Az ülések integrált oldaltámaszai és fejtámlái pedig sportos megjelenést és letisztultságot biztosítanak. Számos kárpitozás érhető el hozzájuk az ARTICO műbőrtől a hagyományos és nappa bőrkárpitozáson át egészen a Cabriolet változatok napsugárzás-visszaverő megoldásáig.

Kényelem a belső térben: az MBUX és a kormánykerekek új generációja

A megújult E-osztály modellek teljesen új, intelligens kormánykereket kapnak. A hagyományos bőrkárpitozású és szupersport változatban elérhető kormánykerék vezérlői magasfényű fekete felülettel rendelkeznek, amelyet sötétezüst elemek vesznek körül. A műszercsoport és a központi kijelzők funkcióit felületérzékeny kapcsolók segítségével lehet vezérelni, amelyek működési elve az eddigi optikai helyett kapacitív lett.

Az új E-osztály megkapja az MBUX (Mercedes-Benz User Experience) multimédiás rendszer legújabb generációját. Szériában ez két nagyméretű, 10,25 colos kijelzőt jelent, amelyek egymás mellett találhatók. Ezt a szélesvásznú megjelenítést bővíti ki az opcionálisan elérhető 12,3 colos változat, amely tűéles felbontást, érzelmekre ható és látványos megjelenítést, valamint intuitív működtetést biztosít.

Az ENERGIZING komfortvezérlés hálózatba köti a jármű különböző rendszereit, hogy zenével és megvilágítással, valamint különböző masszázs üzemmódokkal az egyéni igényeknek és szükségleteknek megfelelő hangulatot hozza létre. Az E-osztály Coupé és Cabriolet esetében újdonság az ENERGIZING COACH. Ez a funkció egy intelligens algoritmus alapján ajánlja a különböző programokat a helyzet függvényében. Amennyiben mindezt egy viselhető Garmin® eszközzel hálózatba kötjük, a rendszer személyes adataink, például stressz-szintünk vagy alvásminőségünk alapján pontosítja az ajánlást, hogy a vezető mindig jól és kipihenten érezhesse magát még a monoton, hosszabb utakon is.