Mostantól IONIQ néven futnak a Hyundai elektromos autói

Az E-GMP platform

Az IONIQ márka modelljei a Hyundai elektromos globális moduláris padlólemezére (E-GMP) épülnek majd. Az E-GMP alapú, kifejezetten elektromos gépkocsinak fejlesztett modellek gyors töltéssel, kimagasló hatótáv megtételére lesznek képesek.

Az elektromos platform alkalmazásával a Hyundai „intelligens élettérként” alkothatja újra a járművek belső terét, ahol széles határok között állítható ülések, vezeték nélküli kapcsolódási szolgáltatások, valamint egyedi megoldások – pl. fiókként nyitható kesztyűtartó – várják az ügyfeleket. A lépésváltás a kezelőfelületeket sem hagyja érintetlenül: az egyszerű, ösztönösen kezelhető, ergonomikusan kialakított interfész felszabadult felhasználói élményt eredményez.

2025-ös stratégia

A Hyundai Motor Group a közelmúltban bejelentette, hogy 2025-re csoportszinten egymillió tisztán elektromos gépkocsit kíván eladni, és 10 százalékos részesedést elérve a globális EV-piac vezető szereplőjévé kíván válni.

A 2025-ös stratégiakeretében a Hyundai Motor Company ugyanekkorra a környezetbarát járművek globális piacának harmadik legnagyobb szereplőjeként az üzemanyagcellás (FCEV) járműveken felül 560 ezer akkumulátoros elektromos jármű értékesítését tervezi.

A kifejezetten elektromos modelleket felvonultató IONIQ márka bevezetésével a vállalat megerősíti a tiszta mobilitás iránti elkötelezettségét. A lépés fontos eleme annak az átalakulási folyamatnak, amelynek eredményeként a Hyundai zéró károsanyag-kibocsátású megoldásokat kínáló, intelligens mobilitási szolgáltatóként fog megújulni.

IONIQ esemény

A Hyundai az IONIQ márka bevezetésének tiszteletére július 31-én, a London Eye hivatalos újranyitásának előestéjén gigantikus Q betűvé alakította át az ikonikus óriáskereket.

A koronavírus-járvány miatt az egyébként mindig nyüzsgő Londonban is megállt az élet; a Hyundai azonban ismét forgásba hozza a brit főváros egyik legismertebb turisztikai látványosságát.

Az IONIQ márka érkezését hirdető fény-installáció ilyenformán valóban egy új korszak: az elektromos mobilitás korszakának kezdetét jelzi, amelyben a felhasználót helyezik a középpontba.

A rendezvény az IONIQ almárka bevezetését célzó ‘I’m in Charge’ márkakampány első eleme.

A világhírű London Eye gigantikus Q emblémává történő átalakulásáról készült videó megtekinthető ezen a címen: https://youtu.be/PL1scZfgrDA.

További információ az IONIQ almárka kapcsán: www.hyundai.com/worldwide/en/brand/ioniq-launch