Nem lesz szép, de a Tokiói Autószalonra összetákolják a Toyota alapokra épülő valamit

Az évek során sokat láttunk vad pickup-konverziók de a japán Nihon Automobile College legújabb projektje könnyen az első öt közé tartozik. A NATS Alphard Super Dual Truck a népszerű Toyota kisbuszon alapul, és ezzel növeli a kisteherautó extra praktikusságát.

Az egyszeri modell hivatalos debütálására a tervek szerint a Tokiói Autószalon január 13-án, de a NATS megosztotta velünk egy fotógyűjteményt, amely lehetővé teszi számunkra, hogy a színfalak mögött nézzük annak fejlődését. A hallgatók célja az volt, hogy felfedezzék, hogyan néz ki egy japán családi autó, ha azt egy amerikai tuner testreszabja.

Az őrült építkezés egy arccal emelt harmadik generációval kezdődött Toyota Alphard amit hátul aprítottak. Az ágy a Toyota Hilux de meghosszabbították egy feszített tengelytávval kombinálva. Egyéb módosítások közé tartozik a magasabb csomagtérajtó és a mélyebb lökhárító. A kettős fülke felszedő karosszériája az Alphard hátsó ajtóit is befolyásolta, amelyeket csúszóról hátsó zsanérra alakítottak át. Ez azt jelenti, hogy a NATS Alphard Super Dual Truck öngyilkos ajtókkal fog rendelkezni, hasonlóan a Rolls-Royce. A belső tér még nem fejeződött be, de Diecock hangosabb audiorendszert fog kapni, míg a külső kék színű lesz.

A járművet a földre csapják be a légierő szuperteljesítményű felfüggesztési készletének köszönhetően. A Toyo vegyes teljesítményű gumiabroncsaiban egy új, 20 hüvelykes Work Equip E10 könnyűfém keréktárcsa-készlettel fog haladni, elöl 245 / 35ZR20 és hátul 345 / 25ZR20 méréssel. A név “ kettős ” azt sugallja, hogy az Alphard hátsó részén extra gumiabroncsot kap, valószínűleg a hátsó sárvédők további kiszélesítésével. Láthatunk egy új pár nagyobb tükröt is, amelyek valószínűleg egy teljes méretű teherautóból származnak.

Exkluzív Toyota podcastjaink IDE, valamint IDE kattintva érhetőek el!

A motorháztető alatt fekszik az Alphard készlet 2,5 literes négyhengeres motorja, amely 180 lóerős ( 134 kW / 182 PS ) és 235 Nm ( 173,6 lb-ft ) nyomatékot eredményez, bár jobban szeretnénk, ha a csapat egy V6-hajtású változatra építené. A kisbuszt kizárólag automatikus sebességváltóval kínálják, bár nem egyértelmű, hogy az áramot az első vagy mind a négy kerék továbbítja-e, mivel mindkét lehetőség Japánban elérhető.

Figyelemmel kísérjük a késztermék fényképeit, amikor azok elérhetővé válnak, mivel a NATS Alphard Super Dual Truck az idei Tokió Autószalon egyik legérdekesebb épületévé válik. Addig nézd meg az alábbi galériát, beleértve a hivatalos teaser vázlatot.

carscoops