Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Nem lesz szép, de a Tokiói Autószalonra összetákolják a Toyota alapokra épülő valamit

Posted on 2022.12.30.2022.12.30. By Google Fordító

Az évek során sokat láttunk vad pickup-konverziók de a japán Nihon Automobile College legújabb projektje könnyen az első öt közé tartozik. A NATS Alphard Super Dual Truck a népszerű Toyota kisbuszon alapul, és ezzel növeli a kisteherautó extra praktikusságát.

Az egyszeri modell hivatalos debütálására a tervek szerint a Tokiói Autószalon január 13-án, de a NATS megosztotta velünk egy fotógyűjteményt, amely lehetővé teszi számunkra, hogy a színfalak mögött nézzük annak fejlődését. A hallgatók célja az volt, hogy felfedezzék, hogyan néz ki egy japán családi autó, ha azt egy amerikai tuner testreszabja.

Az őrült építkezés egy arccal emelt harmadik generációval kezdődött Toyota Alphard amit hátul aprítottak. Az ágy a Toyota Hilux de meghosszabbították egy feszített tengelytávval kombinálva. Egyéb módosítások közé tartozik a magasabb csomagtérajtó és a mélyebb lökhárító. A kettős fülke felszedő karosszériája az Alphard hátsó ajtóit is befolyásolta, amelyeket csúszóról hátsó zsanérra alakítottak át. Ez azt jelenti, hogy a NATS Alphard Super Dual Truck öngyilkos ajtókkal fog rendelkezni, hasonlóan a Rolls-Royce. A belső tér még nem fejeződött be, de Diecock hangosabb audiorendszert fog kapni, míg a külső kék színű lesz.

A járművet a földre csapják be a légierő szuperteljesítményű felfüggesztési készletének köszönhetően. A Toyo vegyes teljesítményű gumiabroncsaiban egy új, 20 hüvelykes Work Equip E10 könnyűfém keréktárcsa-készlettel fog haladni, elöl 245 / 35ZR20 és hátul 345 / 25ZR20 méréssel. A név “ kettős ” azt sugallja, hogy az Alphard hátsó részén extra gumiabroncsot kap, valószínűleg a hátsó sárvédők további kiszélesítésével. Láthatunk egy új pár nagyobb tükröt is, amelyek valószínűleg egy teljes méretű teherautóból származnak.

Exkluzív Toyota podcastjaink IDE, valamint IDE kattintva érhetőek el!

A motorháztető alatt fekszik az Alphard készlet 2,5 literes négyhengeres motorja, amely 180 lóerős ( 134 kW / 182 PS ) és 235 Nm ( 173,6 lb-ft ) nyomatékot eredményez, bár jobban szeretnénk, ha a csapat egy V6-hajtású változatra építené. A kisbuszt kizárólag automatikus sebességváltóval kínálják, bár nem egyértelmű, hogy az áramot az első vagy mind a négy kerék továbbítja-e, mivel mindkét lehetőség Japánban elérhető.

Figyelemmel kísérjük a késztermék fényképeit, amikor azok elérhetővé válnak, mivel a NATS Alphard Super Dual Truck az idei Tokió Autószalon egyik legérdekesebb épületévé válik. Addig nézd meg az alábbi galériát, beleértve a hivatalos teaser vázlatot.

carscoops

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Alphard, gány, giccs, gusztustalan, gyomorforgató, Hilux, NATS Alphard Super Dual Truck, Nihon Automobile College, összegányolás, összetákolás, tákolmány, Tokiói Autószalon, Toyota, Toyota Alphard, Toyota Hilux

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Januártól a Hyundai csak EV márkanév lesz Norvégiában
Next Post: A Toyota készen áll a 45. Dakar-ralira

Kapcsolódó cikkek

  • Pótlóbuszok járnak a nagykörúti villamosok helyett hétfő estétől kedd hajnalig Hírek
  • 6: 05.336 perc Hírek
  • Találkozás Peugeot 404 Kapitánnyal Ctrl+C - Ctrl+V
  • Váltson sebesség helyett közösségi közlekedési bérletet Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW 7-es sorozat története (1.) Ctrl+C - Ctrl+V
  • Megérkezett a BMW Concept iX3 tanulmány Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Két év alatt 100 helyet javított a MATE a QS agrártudományi rangsorában
  • Koevolúciós kapcsolatok tartják fent az élővilágot
  • Szigorít az EU
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT