Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Nincsenek véletlenek! Az Interbrand a Hyundai-t rendszeresen a világ legnépszerűbb márkái közé sorolja

Posted on 2017.09.29. By AztaCARom

 

  • A Hyundai-t már második éve a világ 35. legértékesebb márkájaként tartják számon.

  • A globális márkaérték eléri a2 milliárd amerikai dollárt, ami 5.1%-kal haladja meg az egy évvel korábbit.

  • A Hyundai fokozott termék-versenyképességének és a jövőbeni mobilitásra vonatkozó tervének köszönhetően a hatodik helyen áll a globális autóipari rangsorban.

A Hyundai már harmadik éve fenntartja a legnagyobb globális márkák rangsorában a 40. pozíciót, az Interbrand globális márkaszakértő által közzétett legfrissebb rangsor szerint. A Hyundai a számos globális piaci kihívás ellenére a világ 35. legértékesebb márkájaként őrzi pozícióját, aminek köszönhetően értéke 13,2 milliárd amerikai dollárra nőtt. Ez 5,1% -os növekedést jelent az előző évhez képest.
“A Hyundai célja, hogy ne csupán autóipari márka legyen, hanem életmód márkává váljon. Ezért a “Modern Premium” márkaépítési irányzatra támaszkodva olyan új autós univerzumokba költözünk, melyek lehetővé teszik az emberek számára, hogy minden érintkezési ponton megtapasztalják a márka értékét. – nyilatkozta Wonhong Cho – a Hyundai marketingért felelős vezérigazgatója. “Márkánk filozófiája és a jövőbeli mobilitás megtervezése a márka értékének emelkedését eredményezte. Továbbá, kreativitásunk és innovációink – a minőséget, a technológiát és az árat kiegészítve – a jövőben a fenntartható márkafejlődés eléréséhez segítenek minket.” A Hyundai világszerte 4,86 ​​millió gépjárművet értékesített és a globális autóipari rangsorban az Audi, a Nissan, a Volkswagen és a Porsche előtt a hatodik helyen áll. Ez az eredmény a Dél-Koreában vezető autógyártó számára egy exponenciális növekedési időszakot követ, mely 2005 óta négyszeresére emelte márkaértékét: 3,5 milliárd dollárról a jelenlegi rekordértékéig.
“A Hyundai folyamatosan növekvő, fenntartható márkaépítésének kulcsfontosságú eleme az volt, hogy a nehéz piaci feltételek ellenére a vállalat elkötelezte magát a “jövőbeli mobilitás” víziójának kidolgozása mellett,” – nyilatkozta Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelési részlegének globális igazgatója. “A Hyundai hihetetlenül keményen dolgozik azért, hogy megvalósítsa a “jövőbeni mobilitás” jövőképét azáltal, hogy a “Modern Premium” márkairányzat nevében megfizethető, autonóm vezetési technológiát és kapcsolódási lehetőséget teremt mindenki számára.” Megnövelt termék-versenyképesség
Amellett, hogy megőrizte a legmagasabb minõség közvetítőjének hírnevét a nagy piacokon, a Hyundai megerõsítette globális termékportfólióját is, elindítva az új Kona kompakt SUV-ot. A ‘The new Species’ (“új fajok”) szlogennel forgalmazott új modellre a hazai piacon történő bevezetését követő első hónapban több mint 10.000 előrendelés érkezett, kiemelve a modell sikerpotenciálját ebben a gyorsan növekvő szegmensben.
A Hyundai az i30N-t is piacra dobta, mely a márka nagyteljesítményű N sorozatának első modellje. Az új autó a Hyundai motorsportban való részvételén alapszik, annak bizonyítására, hogy az új autók fejlesztésének középpontjában az élvezetes vezetési élmények kívánalma áll. A jövőbeli mobilitás kidolgozott terve Ez az év a Hyundai jövőbeli irányvonala körvonalazásának szempontjából is jelentősnek számít. A márka meghatározta tervét a jövő gépjárműveinek világába való költözésének kivitelezésére, mely 15 környezetbarát jármű piacra dobását jelenti 2020-ig, köztük az IONIQ Electric-et és a hamarosan megjelenő üzemanyagcellás elektromos járművet. A márka a jövőre összpontosító IONIQ projekt és a külső partnerekkel folytatott nyílt innovációs együttműködés révén is elősegíti a megfizethető autonóm vezetési és kapcsolódási technológiák kutatását. Márkaélmény közvetítése világszerte
A Hyundai továbbra is, a világ minden táján egyedülálló vásárlói tapasztalatokkal gazdagítja a márka identitását, beleértve a Tate Modern (London) és a Los Angeles County Museum of Art (LACMA) szépművészeti múzeum nagy művészeti létesítményeinek hosszú távú szponzorálását. Ezen kívül a Hyundai megnyitotta legnagyobb Hyundai Motorstudio bemutatótermét Goyangban, Dél-Koreában, ahol interaktív márkaélményt nyújtva lehetővé teszi az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációt a különböző innovatív témákról és a jövő technológiáival kapcsolatban.
A Hyundai “modern premium” márkafilozófiáját globális marketingkampány-sorozatával a márka ugyancsak erősíti. A “Better Super Bowl” kampányfelvételét az NFL szezondöntőjén forgatták. Műholdas technológia és 360 fokos merülőhüvelyek segítségével pedig a katonaság tagjai számára is lehetővé tették, hogy a játékot szeretetteikkel együtt követhessék figyelemmel. A közvetítést több mint 41 millió néző tekintette meg és kreativitásának, valamint előadásmódjának köszönhetően fantasztikus véleményeket kapott.
Szintén a Hyundai márkájának nemzetközi közönséghez való eljuttatását szolgálja a “Shackleton’s Return” (Shackleton visszatérése) elnevezésű kampány, mely végigkövette a legendás sarkkutató, Sir Ernest Shackleton unokáját, ahogy egy hagyományos 2,2 literes dízel Santa Fe-vel felfedezi az Antarktiszt. A kampány videója a feltöltésétől számított két hónapon belül meghaladta a 140 millió megtekintést a YouTube-on, ami az autóipari kampányok között a legmagasabb számú megtekintést jelenti.
 
A Hyundai rangsorbeli helyezése az elmúlt évtized során (Interbrand)

ÉvÖsszesített rangsorMárkaérték (milliárd USA dollár)
20173513.2
20163512.5
20153911.3
20144010.4
2013439.0
2012537.5
2011616.0
2010655.0
2009694.6
2008724.8

 
 
2017 Top 10 gépjárműgyártói (Interbrand)

RangsorVállalatMárkaérték (milliárd USA dollár)
1Toyota50.3
2Mercedes-Benz47.8
3BMW41.5
4Honda22.7
5Ford13.6
6Hyundai13.2
7Audi12.0
8Nissan11.5
9Volkswagen11.5
10Porsche10.1

 
Az Interbrand rangsorolásait a vállalatok pénzügyi mérlegeinek használatával, valamint marketingtevékenységeik áttekintése alapján számolják, miközben minden egyes márka potenciális nyereségét is tükrözik.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Hyundai, Interbrand, legnépszerűbb márkák

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A MÁV vasútállomások gyalogos aluljáróinak dekorálására várja tanulócsoportok jelentkezését 
Next Post: Futkározós, szopatós aktuál

Kapcsolódó cikkek

  • Herczig: “Türelmesnek kell lennünk” Ctrl+C - Ctrl+V
  • A nyolc áldozat mellett nyolcan sérültek meg súlyosan, negyvenen könnyebben az M7-esen történt buszbalesetben Hírek
  • Jövő év végére megújul a 8-as főút Litér és Balatonfüred közti szakasza Hírek
  • Íme a DS 4 Bemutató
  • Skoda Octavia az év autója az Auto Express szerint Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Mercedes-Benz tapasztalt iparági szakértővel erősíti meg a felügyelőbizottságot Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rekonstruálták a Kárpát-medence legnagyobb földrengéseit
  • A zöld agyag a bőr legjobb barátja
  • Bach-ot is kínál mindenkinek a Fény Utcai Piac
  • 2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
  • Tovább bővül a mobiljáték-piac
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Alonsót elmeszelték, csak negyedik lett
  • Pérez behúzta, Verstappen felhozta a másodikra
  • Van képünk hozzá (23.03.19.) – Lamborghini LB744 Aventador
  • Pérezé a vasárnapi pole
  • Az MG4 hatótávja több nemzetközi szakújságírók által végzett teszten is bizonyított
  • Az Óbudai Egyetemen tesztel a Yettel
  • Európa legnagyobb lakóautós magazinja lelkesedik a teszteket követően
  • A Toyota megnyerte az előszezoni prológ tesztet az áttervezett GR010 Hybriddel
  • Szigorodott haszongépjárművek Euro NCAP osztályzása
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Minden hétfőn Árzuhanás a SPAR-nál
  • Elindult a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés
  • Állj ellen a divatdiétáknak, hatástalanok, de akár veszélyesek is lehetnek!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • BEGURULVA EXKLUZÍV! A születése óta vak Karvai Sanyi “így nézte meg” a Nissan Townstart
  • Előre szóltunk! A népszerű látássérült házaspár és a Nissan e-Power hajtás
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Videóval “megspékelt” podcast érkezett a Nissan e-Power hajtásról
  • Az új Citroen C4 X és e-C4 X bemutatóról hoztam
  • Nem hangtalan az e-Power Nissan Qashqai
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT