A Nissan új reklámfilmmel erősíti a megújult Qashqai vezető pozícióját

  • Európa legnépszerűbb crossovere megújult, új reklámfilm koncepciója pedig emlékezteti a vásárlókat, hogy a Nissan Qashqai utánozhatatlan

  • 10 éve a Nissan Qashqai kategóriát teremtett, most pedig a Nissan tovább emelte a tétet

  • A reklámok egy átfogó, „360 fokos” digitális, kiskereskedelmi és ügyfélkapcsolati elemeket is felvonultató online és offline marketingkampány részét képezik

Megérkezett a megújult Nissan Qashqai a márkakereskedésekbe, ezzel egy időben pedig Európa több országában adásba került egy új reklámfilm is, melynek fő üzenete, hogy a Nissan Intelligens Mobilitás eszközei segítenek, hogy a hétköznapok győztesévé váljunk.

10 éve a Nissan Qashqai kategóriát teremtett, most pedig a Nissan tovább emelte a tétet, a Qashqai új és exkluzív prémium lehetőségeket nyújt az ügyfeleknek.

Az új Nissan Qashqai lélegzetelállító megjelenése nem csupán hatékony aerodinamikával társul, de fejlett technológiai rendszerekkel is.

Az új reklámfilm bemutatja a megújult Qashqai prémium újításait illetve intelligens technológiáit, mint az Intelligens Menet Szabályozás, Intelligens Adaptív Led Lámpák, Intelligens Összkerékmeghajtás, Intelligens Parkolóasszisztens, Intelligens 360 fokos Parkolókamera, Intelligens Vészfékezési Rendszer gyalogos felismeréssel, 8 hangszórós prémium BOSE hangrendszer illetve a 3D párnázású Nappabőr ülések.

Az új marketing kampánnyal kapcsolatban a következőket jegyezte meg Horváth Gergő a Nissan magyarországi PR és Marketing kommunikációjáért felelős menedzser, hogy: „A reklám film üzenete „Emeled a tétet!”, hiszen az új Nissan Qashqai kategóriájának legnépszerűbb modellje, mely a modellfrissítés után még izgalmasabbá vált és új mércét állít fel a külső formaterv, prémium beltér és intelligens technológiák terén.”

A megújult Qashqai kedvezményes induló ára 5 435 000 Ft. Próbálja ki a nyílt hét keretein belül 2017. szeptember 18 és 23 között.