Nyertes dizájn a Hot Wheels® fröccsöntött járműé
A Hot Wheels Unleashed™ Design Battle átlépi a célvonalat
A Mattel, Inc. (NASDAQ: MAT) és a Milestone, a vezető globális versenyjáték-fejlesztő ma bejelentette a Hot Wheels Unleashed™ Design Battle győztesét, amely egy exkluzív verseny a gyors tempójú arcade versenyjáték globális közössége. A Hot Wheels Unleashed több mint egymillió példányban kelt el világszerte.
A verseny 2022. január 14. és 2022. február 14. között zajlott, és több mint 10 000 egyedi festménytervet küldtek be a Hot Wheels® Rodger Dodger™ fröccsöntött modellhez a játékon belüli Livery Editor segítségével. A nyertes Rodger Dodger igazi Hot Wheels játékká alakul (1:64 méretarány), amely 2022 decemberétől világszerte megvásárolható.
Az aprólékos értékelési folyamatot követően a Mattel bírái a Hot Wheels Unleashed játékos Reds által készített „Digigold”-ot választották a győztes Rodger Dodger™ festésnek. A domináns fehér színvilág jellemzi, ez a festés stílusos kiegészítője a klasszikus Rodger Dodger™ járműnek, köszönhetően. aranyszínű részleteihez, néhány fekete absztrakt betéttel dúsítva, amelyek teljessé teszik a lenyűgöző megjelenést.
A nyertest a Mattel világszínvonalú Hot Wheels tervezőiből álló különleges zsűri választotta ki:
Ted Wu – a Mattel alelnöke és a járműtervezés globális vezetője
Bryan Benedict – a Mattel terméktervezési igazgatója
Dmitriy Shakhmatov – a Mattel terméktervezési menedzsere
Jerry Thienprasiddhi – vezető grafikus, Mattel
„A Hot Wheels célja a kihívói szellem bátorítása, és ezt valóban láttuk a tervezési csatában” – mondta Wu. „A márka mindig is feszegette az autóipari teljesítmény és dizájn korlátait, hogy tökéletes autót alkosson, ami a rajongók kreativitását tükrözte a megdöbbentő több mint 10 000 nevezéssel a versenyen. A Reds „Digigold” festése valóban egyedi volt, és alig várjuk, hogy még ebben az évben elérhetővé tegyük a rajongók számára a kiskereskedelemben.”
A Reds Rodger Dodger présöntvénye 2022 decemberétől világszerte megvásárolható lesz a nagyobb kereskedőknél.
A Hot Wheels a világ első számú eladható játéka* az autókultúra világelső. Az elmúlt több mint ötven évben a Hot Wheels legendás dizájnjával és nagyszerű teljesítményével bizonyította befolyását az autóipari közösségre. Mára a Hot Wheels világszerte hatalmas franchise lett, élő és virtuális eseményekkel szinte minden kontinensen, nagyon keresett fogyasztói termékekkel és csúcsminőségű együttműködésekkel, 1. besorolású tartalomcsatornával a YouTube-on és még sok mással. Míg minden másodpercben 16,5 Hot Wheelt adnak el, és eddig több mint 8 milliárd autót adtak el, a márka továbbra is kiterjeszti jelenlétét a digitális játékok terén, sikerrel a mobil-, konzol- és PC-platformokon.