Örökké tartó szerelem

Mercedes-Benz brand campaign for Valentine’s Day 2024: „Stronger than Diamonds” G-Class Special EditionMercedes-Benz G500 (WLTP: fuel consumption combined 15.6-14.7 l/100km, CO2 emissions combined 355 - 334 g/km)*;Mercedes-Benz G 500 (WLTP: Kraftstoffverbrauch kombiniert 15,6-14,7 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert 355-334 g/km)* Mercedes-Benz brand campaign for Valentine’s Day 2024: „Stronger than Diamonds” G-Class Special EditionMercedes-Benz G500 (WLTP: fuel consumption combined 15.6-14.7 l/100km, CO2 emissions combined 355 - 334 g/km)*;Mercedes-Benz G500 (WLTP: fuel consumption combined 15.6-14.7 l/100km, CO2 emissions combined 355 - 334 g/km)*

A Mercedes-Benz G-osztály, A GYÉMÁNTOKNÁL ERŐSEBB Edition egy globális kampány keretében ünnepli az örök szerelmet Valentin-napon

Kampány koncepció

  • Valentin-napon a márka globális kampányt indít a G-Class STRONGER TAN DIAMONDS EDITION-nel, amely a szeretet egy nagyon különleges jelét jelöli, mindössze 300 darabra korlátozva.
  • A Mercedes-Benz G500 exkluzív változata (WLTP: kombinált üzemanyag-fogyasztás 15,6-14,7 l/100 km, CO₂-kibocsátás együttesen 355-334 g/km)[1] soha nem látott módon.
  • Az összetéveszthetetlen dizájn, a rugalmasság és a páratlan strapabíróság régi jellemzőivel párosítva a G-osztály bizonyítja, hogy az igaz szerelem márkája is.A G-Class STRONGER TAN DIAMONDS Edition egy jellegzetes márkanagykövet, amely az örök szépséget testesíti meg, amelyet értékes gyémántok még tovább fokoznak.
  • A kampány „Örökké tartó szerelem. Erősebb, mint a gyémánt” a Mercedes-Benz közösségi média csatornáin kíséri a G-osztály különkiadás piaci bevezetését és vásárlói átadását.
  • A kampányfilm bemutatja, hogy az exkluzív G-osztály mitől lesz nagyon kívánatos Valentin-napi ajándék.

A G-osztály GYÉMÁNTOKNÁL ERŐSebb kiadás

  • MANUFAKTUR festék szín rózsafa szürke magno kifejezetten speciális kiadáshoz.
  • 25 karátos gyémánt készlet mind a négy rozsdamentes acél ajtózáró csapban, míg a külső fogantyúkat dombornyomott gyémántlogó díszíti.
  • Még a járműkulcs is egyedi kialakítású, hátulján valódi ezüst jelvény található, amelyen a különleges kiadás neve és a gyémánt jelvény látható.
  • A belső felszereltség része a MANUFAKTUR teljes bőrből készült csomag fekete nappabőrből, kontrasztos rózsa varrással.
  • A belső térben MANUFAKTUR mély szálú padlószőnyegek találhatók.
  • Az utasoldali fogantyú és a megvilágított bejárati küszöbök rozsdamentes acélból, finoman kidolgozott, GYÉMÁNTNAK ERŐSEBB jelvénnyel.
  • Fekete beltéri autóburkolat exkluzív, ERŐSebb, mint GYÉMÁNT kivitelben.
  • A vásárlók a Felelős Ékszer Tanácstól (RJC) tanúsítványt kapnak, amely igazolja, hogy a gyémántok etikailag, társadalmilag és ökológiailag felelős forrásból származnak.
  • Nettó listaár Németországban: 175 000 euró.2

A kampány részletei és a médiamix

  • „Örökké tartó szerelem. Erősebb, mint a gyémánt” egy 360 fokos kampány, amely a Mercedes-Benz közösségi média csatornáin fut.
  • A vizuális kampány részeként a G-osztály ERŐSEBB, MINT GYÉMÁNT Edition 2024. február 14-től március 2-ig látható a müncheni Mercedes-Benz Studio Odeonsplatzjában.

Időskála

  • február 14-től

Kredit

  • Ötlet, koncepció és megvalósítás: teamx
  • Gyártás: Services United Sina Linke
  • Utómunka: SK Difference
  • Zene: Tracks and Fields – „Fever” szinkronlicenc (Charlie McClean)

1 A feltüntetett értékek WLTP CO₂-értékek, az Art. 2 Az (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 3. sz. Az energiafogyasztást ezen értékek alapján számítottuk ki.

2 Németországban javasolt kiskereskedelmi árak plusz 19 százalékos áfa.