Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Plug N Charge az ABB-től

Posted on 2021.12.08.2021.12.08. By AztaCARom

AZ ABB BEVEZETI AZ ELEKTROMOS AUTÓK GYORS ÉS FELHASZNÁLÓBARÁT TÖLTÉSÉT BIZTOSÍTÓ ‘PLUG N CHARGE’ TECHNOLÓGIÁT

Az ABB által bevezetett ‘Plug N Charge’ technológia egyszerűvé és még kényelmesebbé teszi az elektromos autók töltését és a töltés utáni fizetést. A technológia alkalmazásával a töltési pontokon nem lesz szükség bankkártyákra vagy más fizetési és engedélyezési módokra.

Az ABB bevezeti a Plug N Charge technológiát, amely egyszerűsíti, és még gördülékenyebbé teszi az elektromos járművek töltését és aztán a fizetést. A Pug N Charge alkalmazása esetén az elektromos autó vezetőjének csak annyi dolga lesz, hogy a járművel beáll a töltési ponthoz, majd a töltővezetéket csatlakoztatja az autóhoz. A töltési folyamat automatikusan indul, majd a folyamat végén a fizetés szintén automatikusan engedélyezve lesz. 

A Plug N Charge az ISO 15118 jelű szabvány szerinti, a töltőpont és az elektromos jármű közötti biztonságos kommunikációt garantáló kommunikációs protokollra épül. Csatlakoztatást követően a Plug N Charge-pont leolvassa az autó digitális útlevelének tekinthető szerződési tanúsítványát, majd a töltés engedélyezése előtt a leolvasott adatoknak a töltési szolgáltató felhőben tárolt adatival történő összevetésével ellenőrzi a tanúsítvány érvényességét. A biztonságos ellenőrzési, jóváhagyási folyamat, valamint az ehhez kapcsolódó adatátvitel csupán másodperceket vesz igénybe, így ezek a funkciók a járművezetők nagyobb kényelmét szolgálják.

Frank Muehlon, az ABB E-Mobilitás divíziójának vezetője így nyilatkozott: „A Plug N Charge technológia már jó ideje rendelkezésre áll, de az iparág eddig nem igen követte e technológia fejődési irányát. Az ABB az egyszerű, kényelmes és egységes töltés iránti elkötelezettségével összhangban már a kezdetektől segíti e technológia szabványosítási folyamatát.”


„A már működő töltőállomásokon gyűjtött tapasztalataink felhasználásával a lehető legnagyobb mértékben felhasználóbaráttá tettük a Plug N Charge technológiát a járművezetők számára, de ezzel párhuzamosan arra is törekedtünk, hogy ügyfeleink számára a töltőállomásokon biztonságos és jól kezelhető töltőpontokat biztosítsunk. De a fejlesztéseinkkel itt még nem akarunk megállni. Tovább kívánjuk bővíteni a technológia funkcionalitását, és arra törekszünk, hogy még több járművezető, autóipari OEM és töltőállomás üzemeltető profitálhasson az egyszerű, gördülékeny megoldásból, és az ahhoz kapcsolódó felhasználói élményből.”  

Bár a Plug N Charge elve nagyon egyszerűnek hangzik, azonban olyan korszerű, digitális, szabványosított technológiára épül, amely biztonságos kommunikációt tesz lehetővé az elektromos autó, a töltőpont és a töltőállomást üzemeltetők között, aminek köszönhetően nem lesz szükség kártyás fizetésre vagy töltésaktiváló ügyfélkulcsokra (“fob”-okra”). 

Az ABB eddig kifejlesztett, leginkább felhasználóbarát töltési megoldásának használatához az szükséges, hogy az elektromos járművek vezetői rendelkezzenek az e-mobilitási szolgáltatójuk által kibocsátott szerződési tanúsítvánnyal, amely tartalmazza az általuk vásárolt szolgáltatás összes adatát. Az autójuknak támogatnia kell az ISO 15118 szabvány (a jármű és a hálózat közötti kommunikációt rögzítő, elismert szabvány) szerinti kommunikációs protokollt, illetve a járművön telepíteni és engedélyezni kell a ‘Plug N Charge’ funkciót.

Az ABB Plug N Charge technológiája a CCS-csatlakozókkal szerelt, legújabb DC töltőberendezéseknél már világszerte elérhető a hálózatüzemeltetők és a járművezetők számra.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:ABB, ABB E-Mobilitás, elektromos autó, Plug N Charge, Plug N Charge technológia, Technológia, töltő

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Teljesítsd a Burattino Gyermekotthon lakóinak álmait
Next Post: Öt ok, amiért kulcsfontosságú a téli gumi

Kapcsolódó cikkek

  • Peugeot 5008 Bemutató
  • BMW-gyár épül Debrecenben Hírek
  • Mikortól tekerhetünk az új MOL Bubival? Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az első betekintés az új Mercedes-Benz EQE belső terébe Hírek
  • Kicsit szomorkás a hangulatom máma Ctrl+C - Ctrl+V
  • Monkey váz és futómű Bemutató

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • A Sandberg bemutatta legújabb dokkolóállomását
  • Kukucs könyvek – Hurrá, itt a húsvét!
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT