Pole pozíció és dobogós helyezés a BILSTEIN számára

Történelmet ír az 51. 24 órás verseny a Nürburgringen. A Nürburgringen aratott első Ferrari-győzelem során a BILSTEIN Mercedes-AMG GT3 megszerezte az igen elismert pole pozíciót és összesítésben a harmadik helyet.

A verseny egyik abszolút szemrevalója: a Mercedes-AMG GT3 4-es rajtszámmal. Ez a Mercedes-AMG Team BILSTEIN versenyautója egy úgynevezett komikus autó – az első a maga nemében a 24 órás versenyen. a Nürburgringen. A BILSTEIN képregényben szereplő sárga AMG-t Frank Granduc divattervező alkotta meg, és Alexander Bloch színművésszel együttműködésben valósította meg. A Mercedes-AMG GT3 #4-et több napon keresztül, kézzel festették ki.

Pole pozíció a BILSTEIN képregény autóhoz

BILSTEIN szemszögéből ígéretesen indult a versenyhétvége. A BILSTEIN képregény autója szerezte meg a pole pozíciót a legfelső kvalifikációs versenyen: Raffaelle Marciello a Mercedes-AMG GT3-mal égette a leggyorsabb időt az Eifel-aszfalton pénteken. Az olasz 0,422 másodperccel volt gyorsabb Maro Engelnél a második Getspeed AMG-n.

Több mint 230 000 szurkoló a Nürburgring-Nordschleife környékén tökéletes helyszínt teremtett a szombat délutáni verseny rajtjához: a bengáli tüzek és a sokféle színben pompázó ködfazék már a verseny előtt is páratlan és érzelmes hangulatot varázsolt.

Raffaele Marciello, a lengyel ülő a verseny elején tartja a vezetést

A lengyel ülő Raffaele Marciello a 4-es rajtszámú Mercedes-AMG GT3-ban kezdetben sikeresen meg tudta őrizni a vezetést. Ő volt az első, aki a Nordschleifébe vezette a mezőnyt. Ezzel szemben a mellette induló Maro Engel a 3. számú Mercedes-AMG-ban az első métereken két pozíciót veszített, és visszaesett a negyedik helyre.

A 3. körben „Lello”-nak engednie kellett az olasz Marco Mapellinek a 27-es Lamborghinivel a schwedenkreuzi pályaszakaszon. Ezt követően az összesített vezetés többször változott. Több incidens megváltoztatta a pozíciókat az élmezőnyben. A vezetést a 30-as Ferrari 296 GT3 vette át, majd a Mercedes-AMG BILSTEIN (#4) és GetSpeed (#3) két Mercedes-AMG GT3-as követte.

Utána esély sem volt utolérni a Frikadelli Racing Ferrariját: óráról órára megőrizte előnyét. A 98-as rajtszámú BMW M4 GT3 és a BILSTEIN GT3 #4 bizonyult a legerősebb ellenfélnek a verseny további menetében, de már nem tudtak veszélyt jelenteni a Frikadelli Ferrarira – Klaus Abbelen csapata diadalmaskodott a versenyen. Eifel. Ez volt az első Ferrari győzelme a 24 órás verseny történetében. A második és a harmadik helyen: a Rowe Racing BMW M4 GT3 #98 és a Mercedes-AMG GT3 #4 a Mercedes-AMG Team BILSTEIN csapatától.

Három BILSTEIN autó a Top 10-ben

A Mercedes-AMG Team GetSpeed GT3 #2-je a negyedik helyen haladt át a célvonalon a BILSTEIN lengéscsillapítókon. A Mercedes-AMG Team BILSTEIN GT3 #6-a volt a második leggyorsabb csapat a Pro-Am kategóriában, és a 8. hellyel a három BILSTEIN autóból álló jó eredményt teljesítette az első 10-ben.

A BILSTEIN lengéscsillapítókkal felszerelt csapatok a többi osztályban is első helyezést értek el. A Max Kruse Racing VW Golf GTI TCR-je például az első helyet szerezte meg a kiélezett SP 3T osztályban.