Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Rajt-cél győzelem a az 54. Mecsek Ralin

Posted on 2021.07.01.2021.06.30. By AztaCARom

A Citroën Rally Team Hungary párosa, Mads Østberg és navigátora, Torstein Eriksen végig vezetve nyerte meg a Magyar Rally Bajnokság negyedik futamát, az 54. Mecsek Rallye-t. A norvég páros nagyon jól érezte magát pécsi megmérettetésen, ahol rég nem látott tömegek nézték meg a versenyautókat mind a szervizparkban, mind a pályák mellett. A Citroën C3 Rally2 hiba nélkül teljesítette a versenytávot, Madsék tízből nyolc szakaszt megnyertek, a verseny után mégis úgy nyilatkozott a WRC2 világbajnoka, hogy nagyon jó küzdelem volt, a magyar mezőny eleje a világbajnokságon is elöl versenyezne.

FOTÓK >>>

Forró időjárást ígértek a meteorológusok, és ez nem is volt másképp az 54. Mecsek Rallye-n, június utolsó hétvégéjén. A Historic Európa-bajnoki mezőnnyel kiegészült magyar bajnoki futam a klasszikus, aszfaltos pályáival várta az indulókat. Péntek este egy gyorsaságit kellett teljesíteni, hogy aztán a szombati kánikulában kilenc szakasz után kialakuljon a végső sorrend.

A Tagai Racing Technology csapata által felkészített Citroën C3 Rally2 versenyautójával Mads Østberg és Torstein Eriksen egy sikeres teszt után érkezett a futamra, ahol viharos idő fogadta a párosokat pénteken. A villámlások és a vakuk villogása mellett nehéz volt úton tartani az autót a csúszós pécsváradi nyitó szakaszon. A legjobb időt futotta a norvég duó.

Szombaton is végig dominálva versenyzett a Citroën Rally Team Hungary párosa, a vezetést egyszer sem átadva másnak. A pilóta minden gyorsasági szakasz végén mosolygott, és minden alkalommal elmondta, mennyire tetszenek neki ezek az igazi rallypályák, a technikás részektől a tempós, lobogós szakaszokig.

„Nem volt könnyű!” – mondta Mads a céldobogó előtt. „A magyar pilóták nagyon erős ellenfelek, biztos vagyok benne, hogy a világbajnokságon is jól helyt állnának. Jó küzdelmeket vívtunk, a legjobbat kellett kihoznunk magunkból a győzelemért.”

Amikor a futamról és a környezetről kérdezték, akkor is csak jókat tudott mondani a WRC2 regnáló bajnoka: „Nagyon szép város Pécs, mosolyognak az emberek. A gyorsaságik is igazán lenyűgöztek, technikás, jó vonalvezetésű szakaszok. Jó érzés volt ennyi néző előtt versenyezni. Köszönjük mindenkinek, aki itt volt és kilátogatott a versenyre!”

A magyar bajnokság következő futama a július közepén megrendezendő Székesfehérvár – Veszprém Rallye lesz, ahol nem tud indulni a Citroën Rally Team Hungary egysége: „Sajnos egy időben lesz a következő észt WRC2 futamunkkal, így augusztus végén a Vértes Rally lesz, amikor legközelebb újra Magyarországon versenyezhetünk.”

A Mecsek Rallye végeredménye:

  1. Mads Østberg – Torstein Eriksen Citroën Rally Team Hungary Citroën C3 Rally2 1:12:07.1
  2. Hadik András – Kertész Krisztián Dynamic Rally Team SE Ford Fiesta R5 MkII +33.6
  3. Grzegorz Grzyb – Adrian Sadowski Topp-Cars Rally Team Skoda Fabia R5 Evo2 +38.2
  4. Velenczei Ádám – Bacigal Igor Gulf Racing Hungary Skoda Fabia R5 Evo2 +1:38.3
  5. Klausz Kristóf – Csányi Botond Klaus Motorsport Skoda Fabia R5 Evo +2:35.7
Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:Adrian Sadowski, Alberti Szabolcs, autósport, Bacigal Igor, Bagaméri, Bagaméri Laci, Bagaméri László, Berényi Ákos, Bernáth Miklós, Büki Ernő, Bútor Róbert, Citroën C3 Rally2, Citroen C3 WRC, Citroën Rally Team Hungary, Csányi Botond, felkészületlen MTI, FIA Historic, FIA Historic Európa-bajnoki futam, Földi Niki, Földi Nikolett, Ford Fiesta R5, Grzegorz Grzyb, Gulf Racing Hungary, Hadik András, hamis információkat közlő MTI, Historic Eb, Igor Bacigál, Jan Hlousek, Jan Kopeczky, Kertész Krisztián, Klausz Kristóf, Mads Ostberg, Mads Østber, Mads Østberg, Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, Magyar Országos Rallye Bajnokság, Magyar Rally Bajnokság, Mecsek, Mecsek rali, Mecsek Rallye, Mecsek-rali, Mitropa Rally Cup r, Mitsubishi Lancer Evo IX, MNASZ, nevetséges MTI, Oláh Gyárfás, Orfű, Östberg, Østberg, Pécsi Sport Nonprofit Zrt., rali, rally, rallye, Rallye Rádió, raly, ralye, Ranga László, Ranga Péter, Skoda Fabia Rally2 EVO, sport, Subaru Impreza, szánalmas MTI, Tagai Róbert, technikai sport, TMS, Torstein Eriksen, Turán, Turán Frici, Turán Friciék, Turán Frigyes, Turán Frigyes Bagaméri László, Turán Motorsport, Velenczei Ádám, veteránautó-kiállítás, Volkswagen Polo GTI R5, WRC2

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az Audi 2033 után már nem gyárt belső égésű motoros autókaz
Next Post: Hétfőtől forgalomkorlátozás lesz a 7-es úton az M7-es és Székesfehérvár között

Kapcsolódó cikkek

  • A “10 másodperces” GR Supra ikrek is ott voltak a SEMA-n Bemutató
  • Új 508 limuzin, SW és Peugeot Sport Engineered  műszaki adatok Hírek
  • A Ford Magyarország 4,6 millió forinttal támogatja a beteg gyerekeket Hírek
  • Már Magyarországon is elérhető az új BMW X7 Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Hyundai Tucson volt Európa legkeresettebb kompakt szabadidőjárműve 2022-ben Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Bridgestone elindítja a Fleetcare-t, az integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Ettől függ mennyi buborék van egy szénsavas frissítőben
  • Új erőre kapott az ingatlanpiac májusban
  • Űrtémájú LEGO® Technic™ készlet arra ösztönzi a rajongókat, hogy “lőjenek” a csillagokra
  • Az online vásárlók számára a gyors házhoz szállítás kiemelten fontos egy felmérés szerint
  • Az MI terjedésével emberek tömegei veszíthetik el az állásukat
  • Verstappen az időmérőt is simán behúzta
  • Verstappené a harmadik is
  • Kezdődjön a játék! Együtt alkot különleges digitális világot az Emirates és az AWS
  • Van képünk hozzá (23.06.03.) –  Toyota Gazoo Racing Europe múzeum
  • A Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team több mint 60%-os károsanyag-kibocsátás-csökkentést és 200 tonna CO₂ megtakarítást céloz meg a bioüzemanyag használatával az F1 európai szezonjában
  • Újabb kategóriában ért el elsöprő tesztgyőzelmet a Cybex
  • Hosszú szünet után folytatódik a gravitációs hullámok tesztelése/megfigyelése
  • Több mint 50 ráktípust kimutató vérvizsgálatot teszteltek biztató eredményekkel
  • Sikeresen szerepelt sarkkör-közeli extrém fagytesztjein a Kodiaq és a Superb új generációja
  • Barcelona-drukker nyerte az országos foci tesztet
  • Májusban csökkentek a globális élelmiszerárak
  • Jelentősen növelte árbevételét a Pick Szeged Zrt.
  • Az első a Platán Gourmet Étterem
  • A vidéki vendéglátás virágzik
  • Fejleszti gyártási és logisztikai kapacitását Dunaharasztiban a Coca-Cola
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Az új Yadea F200 robogót a Porschével tervezték? Bemutató
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT