Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Samsung lépése az önvezető jövő felé

Posted on 2018.01.09.2020.05.08. By Iroda Távirati

Samsung DRVLINE™ platform 

Az új, nyitott, moduláris, skálázható platform lehetővé teszi az autógyártóknak, hogy a

jövőben még fejlettebb, személyre szabott járműveket alkossanak

A Samsung a 2018-as Szórakoztató Elektronikai Kiállításon (Consumer Electronics Show, CES) mutatja be az új Samsung DRVLINE™ platformot, melynek köszönhetően a vállalat az eredeti berendezésgyártók (Original Equipment Manufacturers, OEM) és a mobilitást mint szolgáltatást nyújtó szereplők (Mobility as a Service, MaaS) egyik jelentős partnerévé lépett elő az önvezető autók piacán. A DRVLINE™ felület egy nyitott, moduláris és skálázható hardver és szoftver alapú platform, amely az autógyártók számára jelent értékes megoldást. A felület képes a legmagasabb szintű technológiát integrálni az új járművekbe, miközben lefekteti a jövő autóparkjának alapjait.

“A jövő autói nem csak azt fogják megváltoztatni, ahogyan vezetünk, az utcákat és a társadalmat is egyaránt átalakítják majd. Nagyobb mobilitást jelentenek azoknak, akinek szükségük van rá, biztonságosabbá teszik az utakat, és forradalmasítják a közösségeket – mondta Young Sohn, a Samsung elnök-vezérigazgatója és a HARMAN igazgatótanácsának elnöke. – Az önvezető felület megépítése a teljes iparág szoros együttműködését kívánja meg, mivel egyetlen vállalat sem képes önmagában megragadni ezt a hatalmas lehetőséget. Egész egyszerűen túl nagy és összetett kihívás. A DRVLINE™ felületen keresztül az önvezető autó iparág legjobbjait és legnagyobbjait szólítjuk meg, hogy csatlakozzanak hozzánk, és segítsenek közösen alakítani ma az autózás holnapját.”

A Samsung mostani közleményét a vállalat számos nagy horderejű bejelentése előzte meg a tavalyi évben. Egy 8 milliárd dollár értékű akvizíció során felvásárolta a csatlakoztatott technológiákkal foglalkozó HARMAN vállalatot, és megalkotta a közös autóipari stratégiai üzletágat, létrehozott egy 300 millió dolláros autóipari innovációs alapot (Samsung Automotive Innovation Fund), valamint egy sor beruházást hajtott végre és lépett különböző partnerségekre annak érdekében, hogy előmozdítsa az együttműködést az autóipar területén.

Sok hardveres és szoftveres önvezető felület arra kényszeríti a felhasználót, hogy egy bizonyos technológiát alkalmazzon, ezáltal megfosztja őt a későbbiekben a választás szabadságától. Ezzel szemben a DRVLINE™ platformot úgy tervezték, hogy a gyártók együttműködésben testre szabhassák a szoftvert, az egyes elemeit szükség szerint akár kicserélhetik másra. Ez biztosíték arra is, hogy a platformot a jövőben is használni fogják, ami a gyorsan változó technológiák korában elengedhetetlen. A gyártók értékesíthetik az egyik legfejlettebb önálló technológiát, míg újabb és újabb innovációkat építhetnek bele, hogy elérjék az ötös szintű automatizációt.

A Samsung elektronikai tapasztalatainak és az IoT, valamint beágyazott rendszerekben való jártasságának köszönhetően a DRVLINE™ platformot a legmodernebb technológiák és elemek alkotják, amelyek képesek a 3-as 4-es és 5-ös szintű automatizációra. A Samsung és a HARMAN által gyártott új ADAS első kamerarendszer tökéletesen megfelel a New Car Assessment Program (NCAP) különféle szabványainak, mint például a sáv elhagyásakor adott figyelmeztetés, a figyelmeztetés lehetséges ütközésre, a járókelőket érzékelő technológia, és az automatikus vészfékezés.

„Az autóban, vezetés közben az emberi agy folyamatosan rendkívül komplex számításokat végez – mondta John Absmeier, a Samsung okos gépekkel foglalkozó üzletágának alelnöke és a HARMAN Önvezető Járművek és Fejlett Gépjárművezetés-Támogató Rendszerek (Advanced Driver-Assistance Systems, ADAS) stratégiai üzleti részlegének vezető alelnöke. – Milyen messze van az a lámpa? Vajon az a gyalogos le fog lépni az úttestre? Mennyi idő múlva vált a sárga lámpa pirosra? Az ipar hihetetlen előrelépéseket tett az automatizáció területén, de a járművekbe épített számítási rendszerek még mindig messze járnak az agyunk teljesítményétől. A nyílt és magas szintű számítási képességgel rendelkező DRVLINE™ platform az első jelentős lépés egy olyan rendszer kiépítése felé, amely a lehetővé teszi a teljesen önvezető autók létrehozását.”

A Samsung az önvezető autók és a fejlett gépjárművezetés-támogató rendszerek (Advanced Driver-Assistance Systems, ADAS) területén működő több partnerével együtt jelen van a 2018-as CES-en. A nyílt innovációkra és az együttműködésre épülő stratégiájának megfelelően a Samsung szilárd partnerkapcsolati rendszert alakított ki az iparág egész területén, amely többek között az alábbi vállalatokkal való együttműködéseket tartalmazza:

  • Szoftver: TTTech, AImotive, Hella Aglaia, Renovo Auto

  • Járművekbe épített számítástechnológia: Graphcore, ThinCi, Infineon

  • Kommunikáció: Autotalks, Valens

  • Szenzorok: Quanergy, Tetravue, Oculii, Innoviz

További információ a Samsung DRVLINE™ platformmal, illetve a vállalat autóipari innovációival kapcsolatban a www.samsungdrvline.com honlapon található.

Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A CES-en debütált a Byton Crossover Concept
Next Post: Elkezdődött az elektronikus jegyrendszerhez kapcsolódó érvényesítő készülékekkel felszerelt első autóbusz próbaüzeme

Kapcsolódó cikkek

  • Elkészült a tízmilliomodik elektromos kormánymű a maklári Boschnál Hírek
  • Aláírták a szerződést, elkezdődhet a XV. kerületi Deák utca felújítási munkájának az előkészítése Ctrl+C - Ctrl+V
  • A brit cégvezetők szerint a Superb a legjobb Ctrl+C - Ctrl+V
  • Megkezdődött az M6-os autópálya befejező szakaszának építése Hírek
  • ReSTART – Júliustól számos nemzetközi vonat újraindul Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hidrogén üzemű, mobil óriástöltőt épített a Toyota és a Honda Bemutató
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Már Magyarországon a Huawei legújabb prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója
  •  Insta- és Tik-Tok „tempó” a színpadon
  • Tanítanék Filmnapok – 2023. október 26-28.
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT