SM PROTOTYPE (1973)

Ennek a prototípusnak a kifejlesztése során azt vizsgálták, hogyan vihető át a nagy teljesítmény az első kerekekre, és hogyan érhető el nagyfokú kanyarstabilitás magas sebesség mellett. Vezérlőszervek és mérőműszerek segítségével az SM PROTOTYPE képes a karosszéria stabilizálására, valamint olyan paraméterek megváltoztatására mint a tömegközéppont, a felfüggesztés rugalmassága, vagy a karosszéria dőlése. Ez a 340 LE-s tanulmányautó az SM-re épített versenyautók kifejlesztéséhez nyújtott alapot.


⦁ 2 ajtós, 2 személyes coupé, rövidített hátsó rész
⦁ 3,0 literes Maserati motor, 4 vezérműtengellyel, 3 db ikerkarburátorral, hengerenként 4 szeleppel. Teljesítmény: 340 lóerő
⦁ Hidraulikus felfüggesztés elöl-hátul
⦁ Hossz : 4,35 m – Szélesség : 1,71 m – Magasság : 1,10 m (álló helyzetben) – Tömeg : 1 169 kg
⦁ Végsebesség : 285 km/h

A DS Automobiles a teljesítmény jegyében képviselteti magát a 2023-as Rétromobile kiállításon >>>

Exkluzív podcastok a BEGURULVA és a PODCARS oldalakon!