Tíz éve közösen

Teljesen új, nyugat-európai színvonalú telephelyre költözött Tatán a Hubik Trans Sped Kft. A megnyitóünnepségen kiemelt partnerként az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. vezetősége is részt vett, megköszönve Hubik Sándor ügyvezető igazgatónak a tíz éve tartó kiváló szakmai kapcsolatot és az új generációs MAN TGX első nagyobb hazai flottamegrendelését.

  • Tíz év számokban kifejezve
  • Az úttörő szerep elismerése
  • Elégedettségre okot adó üzemanyag-fogyasztási adatok

Számos szakmai partnerét meghívta vadonatúj telephelyének avatóünnepségére a közel negyvenéves múltra visszatekintő Hubik Trans Sped Kft. Ez is jól mutatja, hogy mennyire fontos mérföldkő a rendkívül igényes kialakítású irodaépület birtokbavétele a jelenleg 65 nyerges vontatóval és valamivel több félmega kivitelű félpótkocsival nemzetközi fuvarozást végző cégnek. Ebben a folyamatos és következetes fejlődésben pedig az utóbbi tíz évben az MAN márkának is jelentős szerep jutott.

Beszédes számok

Éppen tíz évvel ezelőtt kezdődött ugyanis a Hubik Trans Sped Kft. és az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. gyümölcsöző kapcsolata, amikor az igen vegyes összetételű flottával rendelkező fuvarozócég beszerzett öt MAN TGX 18.440 EEV XLX nyerges vontatót. Ezek egy év után a teljes üzemeltetési költség tekintetében jelentős megtakarítást mutattak a cég más járműveihez képest, valamint a győri márkaszervizzel is gördülékeny együttműködés alakult ki. Ezért a Hubik Trans Sped Kft. néhány év leforgása alatt a teljes flottáját átállította az MAN TGX típusra. A vállalkozás a mai napig összesen 124 darab TGX vontatót vett át az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft.-től közel tízmillió euró értékben. Ezek a járművek pedig 65 millió kilométert tettek meg a flottában. Időközben 440-ről 510 lóerőre nőtt a teljesítményük, és ma már egységes metálbordó színűek a cég vontatói.

Az új generáció úttörője

Ennek a stabil szakmai kapcsolatnak a legfrissebb gyümölcseként a Hubik Trans Sped Kft. tavaly hazánkban elsőként rendelt új generációs MAN TGX vontatókat, majd szintén elsőként szerzett be egy tízdarabos flottát ebből a típusból. A cég tíz évvel ezelőtt már igen aktívan igénybe vette a szervizszolgáltatásokat, így most is négy évre szóló javítási és karbantartási szerződést kötött az új eszközökre. Az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. a kiváló partneri viszony elismeréseként egyrészt a tíz új TGX mellé tíz facsemetét ajándékozott a fuvarvállalatnak, amelyeket a cég új telephelyén ültettek el, másrészt Hubik Sándort az MAN oroszlános klubjának első tagjává fogadta az importőr egy kis kitűző átadásával.

Kezdeti tapasztalatok

„A hosszú távon homogén flotta egyik előnye, hogy jól összehasonlíthatók az üzemelési adatok. Így egyértelműen látom, hogy míg tíz évvel ezelőtt harminc liter feletti átlagfogyasztásokról beszéltünk, addig ma az új generációs, 510 lóerős TGX modellek száz kilométerenként akár 23-24 liter gázolajjal is beérik 24 tonna rakománytömeg mellett. Kifejezetten elégedett vagyok tehát az új TGX vontatók üzemanyag-fogyasztásával. Gépkocsivezetőink pedig szeretik a kényelmüket és a korszerű kialakításukat” – mondta Hubik Sándor.