Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Egyedi kék fényezéssel és igényes műszaki sportcsomaggal lép színre a Toyota GT86 Blue Edition

Posted on 2018.06.01.2018.06.01. By Iroda Távirati

Diszkréten kiélezett örömautót építettek a Toyota GT86-ból.

Azokban az országokban, ahol a hétvégi pályanapoknak hagyománya és létjogosultsága van, nagyra értékelik, ha az utcai sportautók valamivel harapósabb, precízebb kivitelben is elérhetők – no nem sokkal, épp csak annyival, hogy a teljes értékű közúti használhatóság megőrzése mellett kicsit határozottabban fékezzen, pontosabban kanyarodjon a modell.

Pontosan ezt a célt szolgálják a Toyota GT86 Club Series kivitelei. Az első sorozat, az Orange Edition pontosan egy évvel ezelőtt debütált, most pedig itt a folytatás, a Blue Edition. A modell azonnal felismerhető a nevében is jelzett, látványos kék fényezéséről, valamint az okosan alkalmazott, kontrasztos fekete részletekről. A lényeg azonban természetesen nem ez, hanem az autóhoz külön kínált Performance csomag.

Az opciós pakk Sachs lengéscsillapítókat és egyéb futóműelemeket, valamint nagyobb Brembo fékeket tartalmaz. Az új összeállítás harapósabb és jobban adagolható fékerőt eredményez; a piros féknyereggel szerelt rendszer járulékos előnye, hogy miattuk nagyobb, 17 colos keréktárcsákat kellett szerelni az autóra; a felnik feketék, akárcsak a beltér bőr/Alcantara kárpitozása.

A 200 lóerős, 2.0 literes boxermotor, a kézi- vagy automata váltó áttételei, valamint a menetdinamikai adatok nem változnak: álló helyzetből váltótól függően 7,6 vagy 8,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra az autó, a végsebesség 225 vagy 209 km/h. A Blue Edition gazdag felszereltségébe részlegesen önzáró differenciálmű is tartozik, ami magabiztosabb ívmeneti irányíthatóságot eredményez. A vételárról egyelőre nincs információnk. Az értékesítés az Egyesült Királyságban veszi kezdet, az induló ár pedig 29 980 font (jelenlegi árfolyamon 10,87 millió forint).

Fotók: Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kétség nincs, a Lexus meggyőzött!
Next Post: Hazánkban is bemutatkozott az új Ford Mustang

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT