Újra csövek között

A Rallye Rádió mikrofonja, vagy kamerája előtt leginkább beszélni szoktam az autósportról, de ez nem jelenti azt, hogy csak beszélek róla, és ha lehetőség adódik, vagy teremtek rá, akkor a mikrofont ne cserélném kormánykerékre. Sőt, a versenyzés sokkal korábban, a jogosítványhoz és saját autóhoz való 1992-es hozzájutás után elkezdődött. Ezt ugyan rövidebb-hosszabb kihagyások tarkították, és a rövidebb, vagy hosszabb ideig tartó folyamatos versenyzéssel töltött időszakok váltakozásában most egy hosszabb kihagyást sikerült megszakítanom a 2020-21-es Kakucs Ring Kupa 5. fordulóján történt részvétellel, amit rendhagyó módon egy hátsókerekes, rallyekrossz MX5-össel sikerült abszolválni.

Több okból is erre az eseményre és erre az autóra – típusra – esett a választás. Ezek közül az első a kíváncsiság volt, ugyanis a kipróbált versenyautó utcai változata már több éve a családi flotta tagja, de azzal – mindeddig – csak utcai körülmények között gyűltek a kilométerek, élmények és tapasztalatok. Viszont az MX5 – generációtól függetlenül – annyira „kínálja magát” a valódi autózásra, hogy hamar kialakult bennem a vágy arra, ne csak közlekedés közben, hanem autózás közben is kipróbáljam. Erre pedig egy pályanap, vagy szlalomverseny a legmegfelelőbb! Szerencsére fut rallyekrosszban az MX5 Kupa, az ahhoz készített autók  >>>