Újra megnyitotta kapuit a népligeti BKK Ügyfélközpont

A felújított M3 metróvonal déli szakaszának átadását követően 2020. november 5-én 7 órakor ismét megnyitott a Népliget metróállomásnál lévő BKK Ügyfélközpont. Az ügyfélközpontban a korábbiakban megszokott magas színvonalon és a szolgáltatások széles körével fogadja a BKK az ügyfeleit.

Az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a felszínen az átmeneti konténerpénztár. A közösségi közlekedési jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok megtételére, pótdíjak rendezésére, közösségi közlekedési és közúti szolgáltatásokkal (pl.: behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, illetve taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre.

A BKK kiemelt figyelmet fordít ügyfelei és munkatársai egészségének megőrzésére, ezért a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete az ügyfélfogadó terekben, továbbá az üzemelő pultok számával megegyező ügyfél tartózkodhat egyidejűleg az ügyféltérben. A BKK többi ügyfélközpontjához hasonlóan a Népliget ügyfélközpont is minden nap 7:00 és 19:00 között tart nyitva.

A városszerte elérhető ügyfélközpontok és ügyfélszolgálatok listája:

·         Központi Ügyfélszolgálat VII. kerület, Rumbach Sebestyén utca 19-21.

·         Csepel XXI. kerület, Szent Imre tér HÉV-állomás

·         Deák Ferenc tér M, aluljáró

·         Déli pályaudvar M

·         Ferenciek tere M, aluljáró

·         Kelenföld vasútállomás M, aluljáró

·         Keleti pályaudvar M, aluljáró

·         Kőbánya-Kispest M

·         Móricz Zsigmond körtér M

·         Népliget M, aluljáró

·         Rákosmente, XVII. kerület, Pesti út 170/b.

·         Szentlélek tér HÉV-állomás

·         Széll Kálmán tér M

·         Liszt Ferenc repülőtér 2A terminál (Átmenetileg zárva)

·         Liszt Ferenc repülőtér 2B terminál

Az ügyfélközpontokról további részleteket a BKK honlapján lehet olvasni.

Budapesti Közlekedési Központ