V-Strom 800DE – „Jött, látott és győzött!”

A 2005 óta minden évben megrendezésre kerülő “Alpen-Masters”, Európa egyik legnagyobb és legátfogóbb összehasonlító motortesztje, ahol idén 17 motorkerékpárból, köztük sport- és túramotorokból, kaland- és utcai modellekből került ki győztesen a Suzuki V-Strom 800DE. A kiváló eredményt a Suzuki GSX-8S osztálygyőzelme teszi még teljesebbé, amely az összesítésben az ötödik helyen végzett a rangos motorteszten.

Elképesztő, de a PR-os és a “haversrác ügynökség” szemében a fogyatékkal élők nem emberek! Csak az influencer! Csak, azt szeretik!

A Motorrad magazin által szervezett Alpen Masters egy 160 kilométer körüli tesztkört, amely a magashegyi utak legváltozatosabb szakaszait tartalmazza. A klasszikus utakból nem hiányozhatnak a legszűkebb hajtűkanyarok, a göröngyösebb szakaszok, a csúszós útburkolatok, a legmeredekebb emelkedők és lejtők sem. A szakasz és az utak vonalvezetése különleges követelményeket támaszt a járművekkel szemben, ahol mind a motor, a futómű és természetesen a felszereltség is számít. A klasszikus értékeken felül, mint például a hatótávolság, az Alpen Masters olyan különleges eredményeket is magában foglal, mint a nyomatékrugalmasság hegynek felfelé, vagy a fékezési tulajdonságok vizsgálata lejtőn, persze csomagokkal és utassal együtt. Az aktuális modellek több kategóriában is versenyeznek egymással, majd kategóriánként egy motorkerékpár jut be a döntőbe. A bírák pedig a Motorrad szaklap szerkesztői valamint a különböző nemzetközi médiában dolgozó kollégáik.

https://podcasters.spotify.com/pod/show/begurulva/

Már az előfutam hajtűkanyarjaiban is jól vizsgázott a V-Strom 800DE, mivel lenyűgöző kiegyensúlyozottságot biztosított a futómű és a 776 cm3-es sorkettes erőforrás. Erre a teljesítményre épített a Suzuki a döntőben is, felülmúlva olyan versenytársakat, mint az Aprilia, BMW, Ducati, Energica, Fantic, Honda, KTM, Moto Guzzi, Yamaha és ZERO. A V-Strom 800DE sikerének záloga az erőteljes és sokoldalú motorblokk, valamint a vázgeometriának köszönhető nagyfokú menetstabilitás. Keményebb terepen előnyös a 21 colos első kerék >>>