Honda Vision 110 váz és felfüggesztés

21YM VISION 110
  • Vadonatúj, kisebb tömegű Smart Architecture Frame vázszerkezet
  • 2 kg-mal kisebb saját tömeg
  • 16”-os első és 14”-os hátsó kerék

KÉPGALÉRIA: https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/posts/2487284151566880

A korábbi acél csőváz helyett könnyebb, továbbfejlesztett Smart Architecture Frame vázszerkezet (eSAF) öleli körbe a Vision 110 erőforrását. A préselt acélelemekből, lézerhegesztéssel összeállított konstrukció ideális merevségű, tartós, nagyban növeli a stabilitást és javítja a kezelhetőséget, vagyis minden kritériumnak megfelel, amit csak támaszthatnak a robogók tulajdonosai – egyszerűen tökéletes városi közlekedésre.

A villaszög 26° 30′, az utánfutás 71 mm, míg a tengelytáv 1280 mm. Ráadásul 2 kg-mal csökkent a menetkész tömeg, tehát kereken 100 kg. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy rendkívül fürge és kezes a Vision 110, azaz a kezdő és a tapasztalt motorosoknak is eszményi választás.

Masszív első villáját úgy hangolták, hogy illeszkedjen a hátsó rugóstag beállításaihoz, öntött alumínium felnijein pedig továbbra is 80/90-16 és 90/90-14 méretű abroncsok feszülnek.

A 220 mm-es átmérőjű első tárcsa és a 130 mm-es hátsó dob között kombinált fékrendszer (CBS) osztja el a fékerőt, ezáltal biztonságosabbá válik a lassítás váratlan helyzetekben, vészfékezés közben is.

https://egyszermarlattamautot.hu/2020/12/14/a-vision110-csatlakozik-a-honda-2021-evi-a1-jogositvannyal-vezetheto-125-cm3-es-robogoihoz-es-motorjaihoz/