Win-win helyzet

10 éves a European Food Network

Alfred Miller, a DACHSER Food Logistics ügyvezető igazgatója visszatekintett az első évekre, és elmondta, hogy az együttműködési stratégia miért biztosít előnyös helyzetet a hálózat tagjai, de különösen az ügyfelek számára.

Tíz évvel ezelőtt, a European Food Network megalakulásakor Ön azt nyilatkozta egy interjúban: „Nem kevesebbet szeretnénk elérni, mint az Európán belüli élelmiszer-szállítás vezető hálózatává válni”. Hogyan látja ezt mai szemmel nézve?

Alfred Miller: Az idő nekünk adott igazat és a tervek valóra váltak. A számok alakulása egyértelművé teszi, hogy a hálózat alapításakor jó irányt választottunk. Kezdetben 21 európai országban működtünk, és közel 1,8 millió raklaphellyel rendelkeztünk az élelmiszerek tárolására. Időközben 34 országot kötöttünk össze rendszeres menetrend szerinti szállítással, és az élelmiszereknek szánt raklaphelyek száma 1,9 millióra nőtt.

… és a European Food Network így szinte egész Európában jelen van, és mondhatjuk, hogy a kontinens legeldugottabb szegletébe is szállít élelmiszert – ezt a célt tűzte >>>