2024-es Ford Mustang, BMW-stílusú digitális műszerfallal (Exkluzív podcastokkal!)

Kapcsolódó: Építsen a Ford egy gázüzemű 4 ajtós 2024-es Mustangot?

Az alapautók 17 hüvelykes kerekeken közlekednek, míg a GT-k a szabványos 19-esre való frissítést élvezik, a 20 hüvelykesek pedig már csak egy opciót választanak ki. További személyre szabási lehetőségek állnak rendelkezésre három elérhető Brembo féknyereg színben és 11 külső festésben, amelyeket új csíkszínekkel és -kialakításokkal egészíthetnek ki.

Retro Kívül, Teljesen Új belül

A 2024-es Mustang legnagyobb változásai nem meglepő módon az utastérben zajlanak, ami határozottan úgy tűnik, mintha a BMW házi feladatába pillantott volna. Az új autó egy nagy felbontású, konfigurálható, 12,4 hüvelykes digitális műszercsomagot kapott, a kijelző bővítésének lehetőségével egy 13,2 hüvelykes SYNC 4 érintőképernyővel kiegészítve az Amazon Alexával.

Az eredmény drámai eltérés a korábbi Mustangok retro stílusú kabinjaitól, de korszerűsíti a póniautót, a minőség jónak tűnik, a grafika pedig hihetetlenül tiszta, köszönhetően annak, hogy a Ford ugyanazt az Unreal Engine 3D technológiát használja. ahogy kedvenc videojátékaid néznek ki. Még mindig van néhány billentyű, de a legtöbb kezelőszerv átkerült az érintőképernyőre, ezt a lépést a Ford állítása szerint a meglévő Mustang-tulajdonosok támogatták, és nem csak az ezredfordulók.

További modern megoldások közé tartozik a lapos fenekű kormánykerék, az opcionális vezeték nélküli telefontöltő, valamint a biztonsági rendszerek teljes készlete, beleértve az adaptív sebességtartót, az útjelzőtábla-felismerést és a hátrameneti fékasszisztenst. Még USB-portokat is kap a feje felett, így a szélvédőre rögzítheti a trackday akciókamerákat és más eszközöket anélkül, hogy mindenhol lelógnának a vezetékek. A szövet ülések alapfelszereltség, a prémium modelleknél hangsúlyos varrások találhatók a műszerfalon és az ajtókárpitokon, míg a GT modellek bőr ülésbetéteket kapnak.

SEHOL MÁSHOL EL NEM ÉRHETŐ, EXKLUZÍV FORD PODCASTOK IDE és IDE KATTINTVA!

Ismerős 4 hengeres és V8-as motorok, most extra lendülettel

Ami elhagyja a motorokat. És bizonyos értelemben vannak jó és rossz hírek is. Rossz hír, hogy itt nincs jelentős előrelépés, de jó, mert ez azt jelenti, hogy még néhány éve veszünk egy szívó V8-as és kézi váltóval szerelt Mustangot.

A Ford még nem árulta el, mekkora teljesítményű az új 2.3-as és 5.0-s motor, de azt állítja, hogy a V8-as “innovatív kettős légbeömlő dobozzal és kettős fojtószelepes karosszériával rendelkezik”, amely javítja a légáramlást, és azt állítja, hogy a V8 lesz a Mustang GT legerősebbje. szabványos V8 még. Ez azt jelenti, hogy az új GT-nek jobban kell teljesítenie, mint a jelenlegi autó által biztosított 460 LE (466 LE) és 420 lb-ft (569 Nm), mielőtt 10 LE-t (10 LE) veszítene a 2022-es modellévre vonatkozó károsanyag-kibocsátási előírások miatt. Azt is szeretnénk, ha az EcBoost javulna 310 LE (314 LE) és 350 lb-ft (476 Nm) összteljesítményén.

A 10-fokozatú automata minden bizonnyal népszerű opció lesz mindkét autónál, de valóban ezt választanád, tudva, hogy most kapcsoltad le a Ford Mustang legutolsó kézi sebességváltóját? Mint korábban, a hatfokozatú botváltós kézihez fordulatszám-egyeztető szoftver is jár.

Mikor kerül értékesítésre?

A vadonatúj Mustang értékesítése az Egyesült Államokban 2023 nyarától kezdődik. Az árakat később közöljük. Mi a véleményed a 2024-es „Stang”-ról? A Ford eleget tett, vagy túl messzire ment, különösen ezzel a belsővel? És vásárolna egyet egy Dodge Challenger helyett? Hagyjon megjegyzést, és tudassa velünk.