A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája
- 3 gyári és 2 személyre szabható teljesítményleadást felkínáló üzemmód
- Háromfokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC)
- Háromfokozatú egykerekezés-gátló (Wheelie Control)
Több vezetéstámogató segédlet, így például Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és Egykerekezés-gátló (Wheelie Control) segíti a pilótát, hogy a motor mindig megőrizze stabilitását. A kipörgésgátló esetében három előre beállított üzemmód közül választhatunk, attól függően, hogy milyen tapadási és útviszonyok várhatóak a következő kilométereken, emellett a teljesítmény és motorfék mértékét is három lépcsőben szabályozhatjuk. Hogy minél egyszerűbb legyen kezelni, mindegyik segédlet 1-es szinten avatkozik be legkevésbé, itt érhető el a maximális teljesítmény, illetve motorfékhatás, és értelemszerűen 3-as szinten a „legszigorúbb” az elektronika.
Az egyes üzemmódok elérése is roppant egyszerű az NT1100 esetében, hiszen elég kiválasztani a megfelelőt a kormány bal oldalán elhelyezett gombbal, és a műszeregységen máris felvillan a HSTC-felirat.
VÁROSI (URBAN): ez az alapbeállítás, ekkor a teljesítményleadás és a motorfék mértéke is közepes szintű.
ESŐ (RAIN): jelentősen csökken a teljesítmény és a motorfék mértéke, hogy nedves, csúszós úton se veszítsen tapadást a hátsó kerék.
TÚRA (TOUR): a maximális teljesítmény és motorfék rendelkezésre áll, ezáltal utassal, valamint csomagokkal is dinamikus a motor.
FELHASZNÁLÓ (USER) 1 és 2 mód: szabadon beállítható bármelyik paraméter.
Természetesen a pilóta korábbi beállításait elmenti a rendszer, és minden induláskor felajánlja azokat, tehát elegendő egyszer beprogramoznia a segédletek működését.