A CUPRA harmadik születésnapjátját ünnepli, és új korszakot indít a CUPRA Born-nal
CUPRA Born: új korszak kezdődik
Wayne Griffiths szerint a CUPRA Born, mely a trendi, a modell megalkotásban is inspiráló barcelonai kerületről kapta nevét, sorozatgyártású modelljének elindítása a vállalat átalakulásának impulzusa lesz: „A CUPRA Born újdonság lesz az elektromos piacon egyedi kialakításával és teljesítményével. Ez a jármű hozzájárul a globális CO2 -kibocsátás csökkentéséhez és az európai célok teljesítéséhez. Ezzel az autóval, annak emocionális sportosságával kívánunk hozzájárulni Spanyolország és a világ villamosításához, és azt szeretnénk, hogy a fiatalok következő generációja részt vegyen ebben az átalakulásban. Ezért ezt a járművet előfizetéses szerződéssel is kínálják, havi díjjal, amely magában foglalja a jármű használatát és egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat. „
Az autóvezetők új generációjának igényeire reagálva és a márka hatékonyabb és fenntarthatóbb értékesítési modelljének biztosítása érdekében a CUPRA második stratégiai pillére egy új terjesztési stratégia megvalósítása lesz. A CUPRA Born piacra dobása az ügynökségi modell bevezetését vonja maga után, egy olyan rendszert, amely megerősíti a kereskedői hálózat online jelenlétét. Ezenkívül a márka célja, hogy növelje az utakon való láthatóságát azáltal, hogy megnyitja a City Garage Üzleteket a világ legnagyobb városainak központi területein. A mexikóvárosi, hamburgi és barcelonai exkluzív üzletek megnyitása után a CUPRA az idei év második felében új City Garage üzlet megnyitását tervezi Münchenben.
Ezzel az új értékesítési modellel a CUPRA célja, hogy 2022 végére globális hálózatát 800 üzletre bővítse. Ezenkívül a vállalat azt tervezi, hogy értékesítési tanácsadói csapatát 1 000 CUPRA Masters-re növeli, akik a márka arcaiként központosítják a kapcsolatot az ügyféllel az első kapcsolatfelvételtől az autószervizig.
Az új terjesztési stratégiával a CUPRA Born megnyitja az ajtót az új nemzetközi piacok előtt, és növeli a márka jelenlétét a leginkább felvillanyozott országokban. 500 kilométeres hatótávolságával és stílusos kialakításával a márka azt reméli, hogy bővíti vásárlói körét, és meghódítja azokat, akik a legfejlettebb technológiát keresik, minimális környezeti terheléssel, mivel a modell egyes elemei újrahasznosított műanyagokból készülnek. A CUPRA Born felgyorsítja az elektromos átalakulást, miközben megőrzi az autó iránti szeretetet és az érzelmekre összpontosító vezetési élményeket. A CUPRA Born gyártását az év második felétől a németországi Zwickau gyárban kezdik meg. Sőt, Wayne Griffiths az előadás végén bejelentette, hogy a márka azon dolgozik, hogy a CUPRA Tavascan Electric Concept valósággá váljon.
Növekszik a CUPRA univerzum
A teljes termékpalettával és a globális disztribúciós hálózattal a CUPRA stratégiájának harmadik pillére új tapasztalatok generálása és új területekre való terjeszkedés, azzal a vízióval, hogy inspirálják a világot Barcelonából.
A CUPRA stratégiai, üzletfejlesztési és üzemeltetési igazgatója, Antonino Labate bemutatta a Wilson sportmárkával közösen létrehozott padel ütőt a World Padel Tour játékosának, a CUPRA nagykövetének, Fernando Belasteguínnak. Ezzel az ütővel, amellyel az argentin játékos néhány tornán profi pályán játszik majd, a cég be akarja mutatni részvételét a padel, Európa leggyorsabban növekvő sportágának bővítésében.
Ezenkívül Labate új együttműködést jelentett be a barcelonai székhelyű De Antonio Yachts, egy nagy teljesítményű hajókat tervező jachtcéggel. A két márka együtt dolgozott a D28 De Antonio CUPRA, a márka ikonikus színeiben megjelenő jacht kialakításán. A CUPRA ügyvezetője bejelentette, hogy a jövőben a két márka célja feltárni egy hibrid hajtású jacht létrehozásának lehetőségét.
Mivel az emberek és érzelmeik a márka stratégiájának középpontjában állnak, az esemény stílusos lezárásaként a CUPRA bemutatta az RPM video teaser nevű sci-fi tévés produkciót, amely 2101-ben játszódik, ahol az érzelmek tilosak, és lázadók egy csoportja küzd azért, hogy felébressze az emberiséget. A kedvcsinálóban olyan vezető színészek szerepelnek, mint Natalia Reyes, a legújabb Terminátor sztárja, Eduard Fernández spanyol színész a 30 Monedas sorozatból és a Goya díjra jelölt színésznő, Juana Acosta. A bejelentésben Vince Gerardis, a Game of Thrones és az RPM teaser ügyvezető társproducere jelent meg az Uria testvérek és Daniel Posada mellett az Infinito Studios-tól.