A kisautós cég visszatekint az első 100 Bugatti Baby II-re
Határtalan személyre szabás:
A nagymértékben személyre szabott és egyedileg egyedi The Little Car Company a legemlékezetesebb megbízásaira reflektál
A figyelemre méltó példák közé tartoznak a Bugatti Baby II-ek, amelyek specifikációi megfelelnek a régi és a modern Bugattiknak
A Little Car Company újra megvizsgálja a 100. példáját, amelyet Sasan Azimi úrnak, egy szenvedélyes autórajongónak és szuperautó-gyűjtőnek szállítottak.
Szeretettel, kézzel épített, minden ügyfél szigorú specifikációinak megfelelően, mindössze 500 darab egyedi Baby II modell készül.
A Bugatti Baby II több mint 100 átadását ünnepli, a The Little Car Company – a limitált kiadású Bugatti Baby II gyártói – visszatekintenek a legemlékezetesebb ügyfelek megbízásaira, köztük a századik járműre.
A Bugattival együttműködésben készült Bugatti Baby II kortárs tisztelgés Ettore Bugatti eredeti remekműve, az 1926-ban épített Bugatti Baby előtt. A jármű a Bugatti 110. évfordulója alkalmából készült, és nem csak a Bugatti márka történetének megőrzésében jelentős. , hanem a fiatal Bugatti-rajongók új generációját is inspirálja.
Mint minden igazi Bugatti, a Bugatti Baby II megvásárlása is rengeteg személyre szabási lehetőséget jelent. Amikor a Baby II specifikációjáról van szó, az ügyfelek a Vitesse és a Pur Sang modellek több mint 160 kombinációja közül választhatnak, számos további extrával és kiegészítővel, amelyek kiválaszthatók a tökéletes Bugatti létrehozásához. Ha pedig az egyén nem találja meg pontosan azt, amit keres, a The Little Car Company testre szabott részlege megtalálja a megoldást – legyen szó színegyeztetésről vagy a jármű feljavításáról további szerelvényekkel.
A 100. megbízás tiszteletére a The Little Car Company átgondolta néhány legjelentősebb alkotását.
Ben Hedley, a The Little Car Company vezérigazgatója így nyilatkozott: „Mint minden luxusmárka esetében, a The Little Car Company is számos személyre szabási lehetőséget kínál, amelyeket az ügyfelek szívesen felfedeznek járműveik megadásakor.
„Sokféle Bugatti Baby II példányt rendeltünk meg, amelyek némelyike az eredeti Bugatti Baby 1926-os tulajdonosai számára készült járműveket is tartalmazta, ahol arra kértek minket, hogy az új Baby II színét az eredetihez igazítsuk. Számos eredeti Bugatti Type 35 tulajdonos is találkozott már Baby II-vel a versenyautójával. Egyes ügyfelek, akik modern Bugatti-példákkal rendelkeznek, mint például a Chiron 300+ és a rendkívül ritka Bugatti Divo, szintén hasonló specifikáció szerint készítették el a Bugatti Baby II-t. Egy Bugatti-ügyfél a közelmúltban átvette új Chiron Super Sport 300+ modelljét és a Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition-t a „La Maison Pur Sang”-tól, valamint hat Bugatti Baby II modellt élénk tavaszi színekben – hat gyermeke mindegyikének egyet. ”
A Századik Bizottság
A 100. Bugatti Baby II, amelyet Sasan Azimi, egy lelkes autórajongó vásárolt Hollandiában, mérföldkövet jelent a Bugatti és a The Little Car Company számára.
A világ legexkluzívabb autóinak szenvedélyes gyűjtője, Mr. Azimi saját Bugatti Baby II Vitesse-t állított be, miután megismerte a Bugatti Type 35 figyelemre méltó történetét. A Bugatti 110. évfordulóján felfedezte a Bugatti Baby I történetét is. Ettore Bugatti készítette – és hogy a The Little Car Company gyártotta a Bugatti Baby II-t a Bugattivel együttműködve.
A garázsában más exkluzív autókhoz csatlakozva Mr. Azimi gondosan személyre szabta Baby II-jét, hogy megfeleljen a kiállításon látott első Bugatti Type 35 versenyautónak. Járműve a híres (Chiron) French Racing Blue külsővel büszkélkedhet, és Lake Blue belsővel büszkélkedhet, amely megfelel a sok évvel ezelőtt látott versenyautóénak.
Azimi úr az egyedülálló járművével kapcsolatban így nyilatkozott: „A Bugatti Baby II összességében elképesztő minőségű. Kézzel készített kivitelezése, rejtett részletei a Bugattis múltból és jelenből, végül pedig az elképesztő teljesítmény nem csak gyorsításban, de még lenyűgözőbb fékezésben.
„Rendkívül boldog vagyok, hogy része lehetek ennek a gyűjtői tárgynak az 500 szerencsés tulajdonosa között. Ráadásul az a megtiszteltetés, hogy születésnapomon megszülethetett a Bugatti Baby II – a világ 100. születésnapja – felejthetetlen nap volt a családom és én is.”
A hitelesség a lényege
A Bugatti Baby II három változatban érhető el: Base, Vitesse és Pur Sang. A Pur Sang ugyanazt a hajtásláncot kínálja, mint a Vitesse, de gyönyörű, kézzel formált alumínium karosszériával. Ugyanazokat a hagyományos karosszériaépítési technikákat alkalmazzák, mint az eredeti Bugatti Type 35, mindegyik alumínium
test létrehozásához több mint 200 óra szakképzett kézműves munka szükséges.
A Bugatti Baby II egy eredeti, azonos geometriájú és felfüggesztésű Lyon GP autó digitális 3D szkennelésén alapul, ami azt jelenti, hogy a kezelhetőség olyan hiteles, mint amennyire egy rajongó remélhet. A modernitás irányába mutat az állítható lengéscsillapítók bevezetése, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy a 35-ös típus fénykorában nem lehetséges módon személyre szabják a kezelést.
A Baby II teljesítménye megfelel a Bugatti névnek. A kizárólag hátsókerék-hajtású Baby II összes változata teljesen elektromos hajtáslánccal, nagy teljesítményű hidraulikus fékekkel és választható vezetési módokkal rendelkezik. Az alapmodell két üzemmóddal rendelkezik; Újonc, amely 20 km / h (12 mph) és 1 kW (1,3 lóerő) teljesítményre korlátozódik, és Expert, amely 45 km / h (30 mph) és 4 kW (5,4 lóerő) teljesítményre korlátozódik.
A Vitesse és Pur Sang modellek tartalmazzák a Novice és Expert vezetési módokat, de extra teljesítményt is kínálnak egy továbbfejlesztett hajtásláncból, amelyet a legendás Bugatti Speed Key nyit meg. Ez lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy akár 10 kW (13,4 LE) teljesítményt is üzembe helyezzenek, és mindössze 230 kg össztömeggel 70 km/h (42 mph) végsebességet érjenek el. A vezető súlyától függően a 0-60 km/h sebesség mindössze hat másodperc alatt érhető el.
A rajongók érdeklődésére számot tartó további jellemzők közé tartoznak az eredeti Type 35 hangszerek hűen működő másolatai, némileg a modernitáshoz igazítva. Például az üzemanyag-nyomásmérő mára az akkumulátor mérőjévé vált, és a Bugatti Veyron felé intve az olajszintmérő átváltott teljesítménymérővé. A híres négyküllős kormánykerék léptékű mása most gyorskioldóval rendelkezik, hogy könnyebben hozzáférjen a pilótafülkéhez. Az állítható pedálok tömör alumínium tuskóból készültek, és büszkén jelenítik meg a Bugatti híres „EB” logóját, míg az üzemanyag-szivattyú fogantyúját pontosan lemásolták, de most az előre, üres és hátramenet választójaként szolgál.
A szigorúan korlátozott kiadású Bugatti Baby II-ről további információkért látogasson el a www.bugattibaby.com oldalra.