A Lexus márkakereskedések Angliában is a legjobbak

A leginnovatívabb és legzöldebb autógyártónak tartott, világelső Toyota prémium márkája, a világ vezető hibrid luxusmárkájaként ismert Lexus neve történetének 27 éves fennállása alatt összeforrott a legendás megbízhatósággal, és az ügyfelek kiszolgálásának egyedülállóan magas, prémium színvonalával. Mindezt visszaigazolta a neves brit Auto Express magazin Drive Power elnevezésű felmérésének eredménye, amely szerint a brit autósok ezrei egyértelműen a Lexus-márkakereskedésekben folyó munkát értékelték a legtöbbre a saját tapasztalataik alapján.

A piac legszélesebb környezetbarát hibrid modellportfóliója, és modelljeinek elképesztően látványos, futurisztikus dizájnja révén hazánkban is hónapról hónapra értékesítési rekordokat döntögető japán luxus márka, a Lexus, világszerte több környezetbarát hibrid modellt értékesített, mint valamennyi prémium versenytársa együttvéve. Ebben nem kis szerepe van a japán prémium márka autóira jellemző letisztult dizájnjának, kézműves kidolgozottságának és a forradalmi, jövőbemutató technológiáknak, legalább ilyen fontos ugyanakkor az ügyfelek szemében a Lexusra jellemző ügyfélközpontúság, és az ügyfélkiszolgálás az iparágban egyedülállóan magas szintje. Ez derül ki a brit Auto Express magazin Driver Power című felméréséből, amelynek eredménye szerint az ügyfelek legmagasabb szintű kiszolgálása mindig is prioritás volt a Lexus számára, és a márka teljesítménye továbbra is a legjobbnak számít az autóiparban.

A Lexus által a felmérés során elért 90,66 százalékos összesített pontszám világosan mutatja, hogy a japán vendégszeretet legszebb hagyományait meghonosító Omotenashi szemlélet hogyan hat ki a márka minden tevékenységére. Az Omotenashi ölt testet abban, ahogyan a Lexus olyan autókat tervez, amelyek nemcsak megóvják utasaikat, hanem még azelőtt felismerik és teljesítik kívánságaikat, hogy azok egyáltalán megfogalmazódnának; és abban is, hogy a márka barátságos, professzionális és udvarias kiszolgálásban részesíti minden ügyfelét. Mindezek eredményeképpen a Lexus idén háromszoros Driver Power győzelmet aratott, elnyerve a „legjobb autógyártó” és a „legjobb prémium SUV” címeket is; ez utóbbit az RX 450h szerezte meg.

A Driver Power felmérésen az Auto Express olvasói olyan szempontok alapján értékelték az általuk látogatott márkakereskedéseket s márkaszervizeket, mint a gyors rendelkezésre állás, a csereautó biztosítása, a személyzet udvarias viselkedése, az elvégzett munka minősége és gyorsasága, az egyértelmű kommunikáció vagy az ár-érték arány.

A Lexus remek pontszámokat szerzett a felmérésen, amit a magazin így összegzett: „messze a legtisztább és legkényelmesebb” létesítmények, ahol olyan szerelők dolgoznak, akik „egyértelműen a legjobbak a szakmájukban”. A Lexus mind a színvonal, mind a hatékonyság tekintetében a legjobb márkának bizonyult a szerviz, a karbantartás és a javítás területén.

A Stockport városában élő Lexus IS-tulajdonos, Angela Philips véleménye jól példázza a felmérés tapasztalatait; a hölgy azt nyilatkozta az Auto Express munkatársának, hogy „semmi sem jelent problémát” a Lexus Chester csapata számára. „Amint belépek az ajtón, felismernek, és máris pontosan tudják, miért jöttem.”

A Driver Power felmérésen elért eredmény hatalmas elismerés mindazok számára, akik brit márkakereskedéseinkben dolgoznak. Köszönet illeti őket kemény munkájukért és elkötelezettségükért, aminek révén teljesíthetjük ígéretünket, és valóban a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthatjuk ügyfeleinknek. Ugyanakkor folyamatosan arra törekszünk, hogy még magasabbra tegyük a lécet, túlhaladva ügyfeleink minden elvárását, és új szintet honosítva meg az egész autóiparban.” – fogalmaz Ewan Shepherd, a Lexus Nagy-Britanniaért felelős igazgatója.