A német olajcég ismét a kézilabda-világbajnokság hivatalos szponzora

A cél az, hogy a 2021-ben Egyiptomban rendezendő bajnokság növelje az olajgyártó márkájának ismertségét

A német olaj- és adalékspecialista LIQUI MOLY reklámtevékenységében továbbra is épít a nemzetközi kézilabdasportra. A cég a 2021 januárjában Egyiptomban megrendezésre kerülő férfi világbajnokság hivatalos szponzora. “Ez a sportág a marketingmenünk jelentős része. A világbajnokság a filé. Ezért 2021-ben ismét részt veszünk”, mondja a LIQUI MOLY ügyvezetője, Ernst Prost.

Két évvel ezelőtt a kék-piros logó a Dániában és Németországban megrendezett bajnokság 96 mérkőzésén volt látható. “Ezzel nem csak majdnem egy millió nézőt értünk el a stadionokban, hanem sok millió sportrajongóhoz hoztuk közelebb a márkánkat a képernyők előtt a világ minden részén”, így Ernst Prost. A következő, észak-afrikai rendezvény különleges lesz. “A Covid-19 miatt minden lehetséges, egy kevés stadionlátogatóval megrendezett VB-től a nézők nélküli VB-n át a teljes lemondásig. Senki sem tartja kézben az eseményeket. Ha a bajnokság megrendezésre kerül, akkor mindenképpen a LIQUI MOLY részvételével.”

A LIQUI MOLY akkor is kitart a különböző sportágban történő szerepvállalása mellett, amikor a kicsi és a nagy sportrendezvények egyaránt szervezési és pénzügyi kalandnak számítanak. “Az üzleti életnek végső soron folytatódnia kell, és ehhez az élő rendezvényeken történő hirdetés egyértelműen hozzátartozik”, hangsúlyozza a kenőanyag-specialista ügyvezetője.

A résztvevői mezőny sportkülönlegességnek számít. A férfi kézilabda-VB történetében először 32 csapat áll majd rajthoz 24 helyett. “Ez azt jelenti, hogy több csoportmérkőzés, ezáltal pedig több reklámidő lesz”, hangsúlyozza Ernst Prost.

A LIQUI MOLY hagyományosan a motorsportban képviselteti magát, jelenleg a MotoGP motorkerékpár-világbajnokságban, ezen felül egy saját csapattal a Moto2-ben, illetve a túraautó-sportban. “Mivel a motorsporton kívül is meg akarjuk szólítani a sportkedvelőket és növelni szeretnénk a márkánk ismertségét, más rendezvényekre is építünk. A kézilabda-VB egyike ezeknek”, mondja a LIQUI MOLY főnöke. Nagyon elégedettek a 2019-es eredményekkel, ezért vállaltak szerepet az elkövetkező bajnokságokban is. “Olyan márkaként, amelynek termékei 150 országban kaphatók, egy világbajnokság és az ahhoz kapcsolódó globális médiajelenlét nemzetközi jellege döntő követelmény.” Akár amatőr kézilabdáról, akár nemzeti, Európa- vagy világbajnokságról van szó – a kézilabda nem újdonság a LIQUI MOLY számára a hirdetés területén. A számítás egyszerű, az eredmény magáért beszél: A nagyobb márkaismertség nagyobb árbevételt eredményez.

A nyitómérkőzésre január 14-én kerül sor. Január 31-én kerül sor a döntőre. “A pályán zajló események jól jellemzik azt, ahogy cégként működünk: gyors akciók, teljes erőbedobás, csapatszellem, és az akarat, hogy a legjobbak közé tartozzunk”, mondja Ernst Prost.