Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Toyota újabb szerepvállalása

Posted on 2018.05.01.2018.05.01. By Iroda Távirati

Az új mobilitási szektor egy példa nélküli szövetség keretében egyesíti erőit az autóiparral: világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tartott, a mesterséges intelligencia, az autonóm autózás és a robotika területén is vezető fejlesztőnek számító Toyota által is támogatott együttműködés kulcsterületei közé tartozik a járműértékesítés és lízing, a szolgáltatások, a finanszírozás, a flottaüzemeltetés és autómegosztás, illetve a járművek és iparági szabványok közös fejlesztése.

A DiDi Chuxing vállalat és 31 autóipari beszállító cég, köztük a Lexus prémium márkát is jegyző, a környezetbarát hibrid elektromos meghajtás mellett az akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológia fejlesztésében is élen járó Toyota bejelentette a DiDi Autóipari Szövetség (D-Alliance) létrejöttét. Ez az első alkalom, hogy az új mobilitási szektor erőforrásai és erősségei, valamint az autóipar kulcsfontosságú láncszemei ilyen formában egyesülnek, hogy közös járműüzemeltetési platformot fejlesszenek ki, amely minden szempontból alkalmazkodik a közelgő személy- és áruszállítási forradalomhoz. A partnerek hisznek abban, hogy ez a projekt kulcsfontosságú a felhasználó- és tulajdonos-központú autós ökoszisztéma létrehozása szempontjából, amelyben dominálnak az új energiát felhasználó járművek, az intelligens vezetési technológiák és a megosztott mobilitási megoldások. Cheng Wei, a DiDi Chuxing alapítója és vezérigazgatója szerint a DiDi Autóipari Szövetség olyan integrált közlekedési szolgáltatásokat kínál majd, melyek mind a kínai, mind a külföldi piacokon ötvözik az autólízing és értékesítés, az autófinanszírozás, az autók szervizelése, a flottaüzemeltetés és az autómegosztás megoldásait.

“A közeljövőben Kína központi szerepet játszhat a több mint száz éve létező autóipari és közlekedési struktúrák átalakításában. A szövetség hasznos eszköz a kínai fuvarozási szektor számára ahhoz, hogy ne csupán a méretek, hanem az innováció tekintetében is globális vezetővé válhasson.” – fogalmaz Cheng.

A 31 alapító partner révén a szövetség kiterjed az OEM-re, az alkatrészgyártásra, az EV-szolgáltatásokra és digitális térképszolgáltatásokra. A társulásban jelenleg a következő vállalatok vesznek részt a Toyota mellett: FAW, DFAC, Chang’an Automobile, BAIC, GAC, BYD, Volkswagen, Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, Chery, JAC, Geely, SAIC Motor Passenger Vehicle, Zotye, CHJ, NEVS, WM Motor, SKIO, Dongfeng Yueda Kia, Hangteng, Hawtai, Eastone, Leapmotor, Bosch, Continental Electronics, CATL, NavInfo, CUSC, Sound Group, TELD, és a Tellus Power Group.

A DiDi 2015-ben vázolta fel autóipari üzleti stratégiáját, s azóta egy olyan autós szolgáltatási platformot épít, amiben integrálja a lízinget, az értékesítést, az autófinanszírozást, az üzemanyag-feltöltési és a karbantartási szolgáltatásokat. A világ legnagyobb utastömegét és az autós szolgáltatásokat összekötő stratégiai tér ideális az üzleti hasznosításra szánt, integrált autóüzemeltetési programok kifejlesztésére. A DiDi lépése egybeesik az OEM-ek és más iparági szereplők azon törekvésével, hogy fokozottabb szerepet vállaljanak az autóüzemeltetési ágazatban. A partnerek arra törekszenek, hogy kölcsönösen előnyös módon vegyenek részt az új iparági környezet kifejlesztésében rejlő hatalmas potenciál kiaknázásában. Az Országos Statisztikai Hivataltól és az Állami Biztosításfelügyelettől, illetve ágazati elemzőktől származó adatok alapján Kínában az összes, autózáshoz kapcsolódó kiadás (nem számítva a járművek beszerzését) 2017-ben elérte a 7.000 milliárd RMB összeget. Ugyanez az összeg a becslések szerint 2022-re 11.000 milliárd RMB lesz. 2012 és 2017 között különösen a megosztott mobilitási megoldásokhoz kapcsolódó kiadások ugrottak meg: nulláról 300 milliárd jüanra. A DiDi Autóipari Szövetség 2022-re várhatóan több mind kétezer milliárd jüannal részesedik majd az összes, autózáshoz kapcsolódó kiadásból.

A szövetség alapító gyűlése alkalmával a DiDi és partnerei felvázolták az együttműködés kereteit:
A DiDi hasznosítja kapacitásait, köztük big data adatelemzőit, tevékenységei léptékét, működési szakértelmét és hálózati erőforrásait, hogy partnereivel integrált autózási megoldásokat fejlesszen ki autólízing-, valamint autómegosztási és értékesítést követő szolgáltatási platformjainkon.
A szövetség a DiDi járműbiztonsággal és funkcionalitással kapcsolatos szakértelmére, illetve a mobilitási felhasználásokkal kapcsolatos ismereteire támaszkodva támogatja a tervezésre, gyártásra, működésre és értékesítést követő folyamatokra kiterjedően az OEM-ek és a DiDi közötti együttműködést a megosztott mobilitási szektoroknak szánt modellek kifejlesztése érdekében.
A szövetség az elektromos járművek töltésével foglalkozó vállalkozásokkal közösen tevékenykedik majd, elősegítve az új energiával működő járművek bevezetését a megosztott fuvarozási szegmensben. A világ legnagyobb elektromos járműflottájának üzemeltetőjeként a DiDi a becslések szerint 2020-ban egymillió elektromos járművet működtet majd e platform segítségével. A szövetség a DiDi adatfeldolgozó kapacitásainak segítségével optimalizálja a feltöltő állomások tervezését, építését és üzemeltetését, maximalizálva a töltőpontok hatékonyságát, és kielégítve a folyamatosan használt EV-k tulajdonosainak igényeit.
A DiDi Autóipari szövetség lehetővé teszi az ágazati szövetségek és vállalkozások, illetve a szabályozási testületek (például a Nemzeti Új Energia Innovációs Központ) munkájának összehangolását az új energiával működő járművek tervezése és gyártása terén, valamint az intelligens vezetési technológiákra és a töltőállomások tervezésére érvényes egységes szabványok kidolgozása érdekében.
A szövetség létrehozása mérföldkőnek számít az internet-alapú közlekedésszervezés és az autóipari ágazat közti együttműködés megnyitásában. A partnerek ismét megerősítették elkötelezettségüket egy olyan nyílt platform létrehozása mellett, ami hozzájárul mindkét szektor innovációs kapacitásainak javításához.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kalandra fel!
Next Post: Szakadékba zuhant és meghalt egy magyar motoros Horvátországban

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT