Az elektromos teherautó-gyártó 5 millió dolláros közösségi finanszírozás lezárását kérte

Az Atlis Motor Vehicles (ATLIS) lezárta az erősen túljegyzett hathetes, 5 millió dolláros közösségi finanszírozási emelést.

A Regulation CF kampány volt 2021 egyik leggyorsabb közösségi finanszírozási kampánya, amely 4123 új befektetőt vonzott.

Az új tőkeinjekció több mint 16 millió dolláros közösségi finanszírozást tesz lehetővé, amelyet az arizonai székhelyű vállalat gyűjtött össze saját elektromos járművek akkumulátorcelláinak és csomagjainak fejlesztése érdekében az ATLIS XP járműplatform és az XT pickup 300, 400 vagy 500 mérföldes hatótávolságú változatainak meghajtására. teherautó, 2022-ben debütál.

A legutóbbi emelést a Rialto Markets közösségi finanszírozási platform hajtotta végre, és az ATLIS elnöke, Annie Pratt elmondta:

„A legutóbbi emelésünk gyors üteme és jelentős túljelentkezése sokat árul el élvonalbeli termékeink, szabadalmi bejelentéseink, valamint feltérképezett és követőinkkel megosztott fejlesztési útjaink vonzereje mellett.”

„Ez egyben megerősíti azt a bizalmat, amelyet a Rialto Markets-szel együttműködve fektettünk be, hogy ilyen gyorsan előteremtsük ezt a finanszírozást, lehetővé téve az ATLIS számára, hogy gyorsan skálázhatja az akkumulátorfejlesztést, és elindulhat a járműgyártás felé.”

A Rialto Markets vezérigazgatója, Shari Noonan így válaszolt: „Ez lenyűgöző volt – 2021 egyik leggyorsabb 5 millió dolláros Reg CF-emelése.

„Szenzációs volt, hogy ennyi új befektetőt adtunk hozzá, és a végkifejletben jelentős túljegyzés volt, és a Rialto Markets nagyon büszke arra, hogy az ATLIS-t képviseli, és részt vehet a vállalat jövőjében.”

Az ATLIS – amelynek értéke jelenleg 385 millió dollár – három üzleti egységre összpontosít: Energy, XP platform és XT pickup.

Az energiapillér magában foglalja az akkumulátorgyártást és az újratöltéshez szükséges ökoszisztémát, míg az XP platform az XT teherautó alapja, és lehetővé teszi az ATLIS számára más járműkonfigurációk, például segélyszállító járművek, szállítókocsik vagy dobozos teherautók gyártását.

Az XT teherautót úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen a mezőgazdaságban, az építőiparban, a szolgáltatóiparban és a közüzemben használt hagyományos dízelmotoros kisteherautók méretének, tankolásának, vontatásának és hasznos teherbírásának.