Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új Mercedes-Benz GLA

Posted on 2023.03.25.2023.03.24. By Google Fordító

Sportos kompakt SUV számos újítással

  • Új első és hátsó kialakítás
  • Nagy teljesítményű LED-es fényszórók, ARTICO/szövet komfortülések, bőr kormánykerék és 10,25 hüvelykes médiakijelző alapfelszereltségként
  • Új MBUX generáció és továbbfejlesztett vezetési asszisztens csomag
  • Elektromos hajtásláncok és továbbfejlesztett hibrid hajtásláncok

A Mercedes-Benz számos újítással és szélesebb alapfelszereltséggel jelentősen frissíti a kompakt GLA SUV-t. Az új hűtőrács függőleges lamellákkal és vízszintes bordával fokozza az erőteljes karaktert. Ezen kívül a motorháztető diszkréten sugallt elektromos kupolákkal kiemeli a magabiztos megjelenést. Az újratervezett első lökhárító vizuális aláfutás elleni védelemmel a GLA off-road génjeire mutat rá.

Ehhez járul a modern LED High Performance első fényszórók és a LED hátsó lámpák modernizált világítása. A Mercedes-Benz az új Spectral Blue festéssel és négy további kerékdizájnnal bővíti a lehetőségek tárházát. Az alapfelszerelésben az új GLA 17 colos, öt-ikerküllős könnyűfém keréktárcsákon áll, magasfényű fekete színben, magasfényű esztergált felületekkel. Opcionálisan 18-20 colos kerekek is kaphatók.

A szabadon álló dupla képernyő a jelentősen továbbfejlesztett belső tér egyik fénypontja. Mostantól egy 7 hüvelykes, illetve egy 10,25 hüvelykes kijelzőt tartalmaz alapfelszereltségként a műszercsoporthoz, illetve a multimédiás képernyőhöz. Opcionálisan két 10,25 hüvelykes széles képernyős kijelző is elérhető. Holisztikus high-tech élményt kínálnak, és fokozzák a nyitott terű architektúrát. A jelenlegi generáció kormánykereke alapfelszereltségként bőrkárpitozott; Alternatívaként ARTICO műbőr is kapható. Első ízben az AMG Line-hoz fűthető kormányperem is elérhető.

Egyszerűsített ajánlati logika kiterjedt alapfelszereltséggel
Az új GLA alapfelszereltségként komfortülésekkel van felszerelve. ARTICO műbőrrel és háromdimenziósan dombornyomott fekete szövettel vannak kárpitozva. Opcionálisan a divatos zsálya színben is elérhetők. A Progressive felszereltségi változat három belső színt kínál: fekete, macchiato bézs és sagegrey. Az AMG Line-ben az ARTICO műbőr/mikroszálas MICROCUT alapfelszereltségű üléshuzat mostantól bahia barna színben is elérhető. Összesen négy kárpitszín érhető el az AMG Line-ban: fekete, bahia barna, zsálya és az új árnyalatú pirospaprika feketével kombinálva. A komfortülés szövet huzata 100%-ban újrahasznosított anyagokból készült. Az ARTICO/MICROCUT üléshuzat esetében ez az arány az üléstükörben 65%, az alsó anyagban 85%.

A Mercedes-Benz jelentősen korszerűsítette a GLA alapfelszereltségét, és az ajánlati logikát még pontosabban az ügyfelek egyedi kívánságaihoz szabta. Az alapfelszereltségben például a bőrkormányon és a LED-es első fényszórókon kívül már a Highbeam Assist, a tolatókamera és az USB-csomag is megtalálható. A Progresszív felszereltségű változattól a vásárlók a parkolási csomagot és a tükörcsomagot is megkapják. A további funkcionális berendezéseket a vásárlók valós viselkedése alapján csomagokba csomagoljuk. Az olyan dizájn jellemzők tekintetében, mint a színek, a kárpitozás, a díszléc és a kerekek, az érdeklődők egyedileg konfigurálhatják a járműveket.

A legújabb MBUX generáció intuitív kezeléssel és adaptív szoftverrel
A GLA immár az MBUX legújabb generációját is tartalmazza – újonnan tervezett kijelzőstílusokkal: míg a „Classic” minden lényeges járművezetői információt megad, a „Sporty” pedig a dinamikus fordulatszámmérővel nyűgöz le. A „Diszkrét” a lényeges tartalomra redukálja a kijelzőket. A három Navigation, Assistance és Services móddal, valamint az Ambient Light 10 színvilágával kombinálva számos személyre szabási lehetőség áll rendelkezésre. Az összes korábbi funkció, mint például a média, a telefon, a jármű stb. továbbra is elérhető. Kényelmesen kezelhetők az érintőképernyőn vagy a kormányon lévő ujjpárnákon keresztül.

A telematikai rendszer felülvizsgálata az új tervezésre és a jobb teljesítményre összpontosított. Újdonság, hogy vezeték nélkül csatlakozhatunk okostelefonokhoz az Apple CarPlay vagy az Android Auto Wireless segítségével. A további csatlakoztathatóság érdekében a GLA egy további USB-C porttal és megnövelt USB-töltési teljesítménnyel rendelkezik. Most már minden USB-port világít.

Az online szolgáltatások aktiválásával a Mercedes me alkalmazásban[1] az intelligens hangasszisztens még inkább képes párbeszédre és tanulásra. A rendszer megismeri a vezetőt, és megjegyzi tipikus beállításait vagy útvonalait. A megfelelő pillanatban személyre szabott infotainment, kényelmi és járműfunkciókat javasol – pontosan az adott vezetési helyzethez szabva. A vezető természetesen elutasíthatja ezt a javaslatot a „Ne javasolja most” funkcióval, vagy véglegesen törölheti a „Ne javaslom újra” funkcióval. A jármű emlékezni fog ezekre a kívánságokra. Bizonyos műveletek a „Hé Mercedes” kimondása nélkül is elindíthatók. Ezenkívül a hangos asszisztens elmagyarázhatja a jármű funkcióit. A „Tourguide” hang a Mercedes me „MBUX Voice Assistant”-jának részeként izgalmas funkcióval egészíti ki az utazási információkat – kezdetben kizárólag Németországban. Amikor elhangzik a “Hey Mercedes, start Tourguide” hangutasítás, az MBUX érdekes tényeket olvas fel az útvonalon lévő látnivalókról. A rendszer reagál a mintegy 3400 barna jelzésre a német autópályák mentén.

Az opcionális Burmester® térhatású hangrendszer a legújabb MBUX generációval együtt immár magával ragadó Dolby Atmos hangélményt kínál, amely több teret, tisztaságot és mélységet ad a zenének. Ezenkívül a Dolby Atmos bármilyen lejátszási környezethez alkalmazkodik, ami azt jelenti, hogy a rajongók páratlan tisztasággal hallgathatnak zenét, amely megfelel a művész eredeti elképzelésének a stúdióból.

Digitális extra: új minijátékok
A Mercedes me connect szolgáltatásokhoz választható személyre szabási csomaggal[2] egy új digitális extra is bekerül a GLA-ba. Kifejezetten az érintőképernyőkhöz kifejlesztett minijátékok és a kormányon található érintésvezérlő gombok a kompakt SUV-t mobil játékkonzollá varázsolják: aki töltési megállóval rendelkezik, vagy a várakozással akarja múlatni az időt, az egyedül játszhat, vagy versenyezhet utastársaival. . Jelenleg olyan klasszikus játékok állnak rendelkezésre, mint a Sudoku, a Shuffle Puck, a Pairs, a Match 3 és a kvíz.

Az új GLA modellek a biztonsági támogatás terén is előrébb lépnek. A Driving Assistance csomag frissítése lehetővé teszi a sávtartó asszisztens kényelmesebb irányítását az aktív kormányzásvezérlőn keresztül. A Parking csomag következő generációja a hosszirányú parkolást is támogatja. És 360 fokos megjelenítést kínál a kamerás parkoláshoz. A Trailer Maneuvering Assist a GLA számára is elérhető először. A kamera támogatásával megkönnyíti a hátramenetet. Az előfeltétel az ESP® pótkocsi-stabilizátorral ellátott vonóhorog a 360 fokos kamerával ellátott parkolócsomaggal együtt.

Az elektromos meghajtási lehetőségek kibővült választéka
A fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás további csökkentése érdekében az új GLA benzinmotorjait végig villamosítják. A kínálatban négyhengeres egységek hét- vagy nyolcfokozatú, duplakuplungos DCT-váltókkal, alapfelszereltségként szerepelnek. A mild hibridek további 48 voltos fedélzeti tápegységgel vannak felszerelve a szíjhajtású indító-generátor számára. Rövid ideig elérhető 10 kW-os kiegészítő teljesítménye támogatja az agilitást az indításkor, vagy gyors feltöltésre használják. Az önindító-generátor a kényelmet is növeli: a rezgéscsillapító és alacsony zajszintű motorindítás mellett kikapcsolt belső égésű motor mellett is lehetővé teszi a szabadonfutást. Emellett a fékezési és gyorsítási folyamatok során regenerálódik – és így látja el elektromos energiával a 12 voltos fedélzeti hálózatot, valamint a 48 voltos akkumulátort.

Nagyobb teljesítmény és hatótáv a plug-in hibrid számára
A GLA 250 e továbbfejlesztett plug-in hibrid hajtása (előzetes adatok: üzemanyag-fogyasztás kombinált, súlyozott: 1,4-1,1 l/100 km; CO2-kibocsátás kombinált, súlyozott: 31-24 g/km; villamosenergia-fogyasztás kombinált, súlyozott: 23,8-21,1 kWh/100 km)[3] mindenekelőtt megnövekedett teljesítmény mellett ér el. A továbbfejlesztett nagyfeszültségű akkumulátor magasabb felhasználható energiatartalma hosszabb elektromos hatótávot is eredményez. Az elektromos motor teljesítménye 5 kW-tal 80 kW-ra nőtt, miközben a rendszer teljesítménye változatlan maradt. A töltési oldalon továbbra is három lehetőség áll rendelkezésre: a 3,7 kW-os szabvány mellett az akkumulátor immár opcionálisan váltakozó árammal és 11 kW-ig tölthető. Ezenkívül az akkumulátor egyenárammal és 22 kW-ig tölthető. Ez tovább csökkenti a töltési időt. A Mercedes-Benz frissítette a fejegység hibrid funkcióinak megjelenítését is.

A 2,0 literes, négyhengeres dízelmotor a sima járást és a kiváló teljesítmény-leadást a modern hatékonysággal ötvözi. Három teljesítmény- és nyomatékszintben kapható. Jellemzői közé tartozik az egyfokozatú turbófeltöltés változó turbina geometriával. A hengerfej és a forgattyúház könnyű alumíniumból készült. A Mercedes-Benz által kifejlesztett NANOSLIDE® bevonat csökkenti a súrlódást a hengerfal és az acéldugattyú között. Ez csökkenti a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.

The new Mercedes-Benz GLA and The new Mercedes-Benz GLBThe new Mercedes-Benz GLA and The new Mercedes-Benz GLB
Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible. Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible.
The new Mercedes-Benz GLA The new Mercedes-Benz GLA
Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible. Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible.
Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible. Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible.
Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible. Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible.
Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible. Mercedes-Benz GLA 250 e (preliminary figures: fuel consumption combined, weighted: 1.4-1.1 l/100 km; CO2 emissions combined, weighted: 31-24 g/km; electricity consumption combined, weighted: 23.8-21.1 kWh/100 km) Information on fuel consumption, CO2 emissions, electricity consumption and range is provisional and was determined internally in accordance with the “WLTP test procedure” certification method. Neither confirmed values from an officially recognised testing organisation nor an EC type approval nor a certificate of conformity with official values are available to date.. Deviations between the data and the official values are possible.

[1] A Mercedes me connect szolgáltatások használatához létre kell hozni egy Mercedes me azonosítót, és el kell fogadni a Mercedes me connect szolgáltatások használati feltételeit. A bemutatott szolgáltatások, elérhetőségük és funkcióik különösen a járműmodelltől, a gyártás évétől, a kiválasztott opcionális felszereléstől és az országtól függenek.

[2] A terméktartalom használatához aktív Mercedes me connect felhasználói fiók szükséges. Az egyedi berendezés konfigurációjától függően ez a csomag a hangélmény, a minijátékok, a kivetítési funkciók és egyéb digitális funkciók kategóriákba tartozó funkciókat tartalmaz. A lehetséges kategóriák, valamint a mögöttes jellemzők a szerződés időtartama alatt bármikor változhatnak.

[3] Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra, a villamosenergia-fogyasztásra és a hatótávolságra vonatkozó információk előzetesek, és belsőleg határozták meg a „WLTP vizsgálati eljárás” tanúsítási módszerével összhangban. Sem a hivatalosan elismert vizsgáló szervezettől származó megerősített értékek, sem az EK-típusjóváhagyás, sem a hivatalos értékeknek való megfelelőségi tanúsítvány a mai napig nem állnak rendelkezésre. Az adatok és a hivatalos értékek között eltérések lehetségesek.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:GLA, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz GLA

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hétfőtől napközben nem járnak a villamosok a Mester utca belső szakaszán
Next Post: További 31 új CAF-villamossal bővül a fővárosi járműflotta

Kapcsolódó cikkek

  • Veszélyes időjárási jelenségekre figyelmeztet a meteorológiai szolgálat Hírek
  • Elütöttek egy kislányt Békásmegyeren Hírek
  • Hogyan tölthet le több ezer Ford fotót és brosúrát ingyen? Ctrl+C - Ctrl+V
  • Elfogták a bliccelő kacsákat, újra jár a 2-es metró az Örs vezér tere és a Puskás Ferenc Stadion között Hírek
  • Továbbra is irányonként két sáv járható a Rákóczi úton Ctrl+C - Ctrl+V
  • Kétszázmillió forintból újítanak fel külterületi utakat Szarvason Hírek

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Akkumulátorral és okosotthon funkciókkal az optimális energiafelhasználásért
  • Új lemeze legütősebb dalához forgatott klipet Freddie
  • A Fujitsu 13. generációs Intel processzorral ellátott, új noteszgépekkel lép piacra
  • Dua Lipa megtörte a nagyobb alkotói csendet
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT